با ال جی PuriCare AeroFurniture استایل و راحتی بیشتری به زندگی بیاورید

ال جی

ال جی تایوان به تازگی در یک مراسم ویژه در فروشگاه مبلمان ELIZ Group در شهر تایپه از LG PuriCare AeroFurniture رونمایی کرد. این گردهمایی رسانه‌ای به طور استراتژیک ویژگی‌های متمایز LG PuriCare AeroFurniture را برجسته کرد و تأثیر قابل‌توجهی را در این بازار حیاتی تضمین کرد. امروزه دیگر در شهرهای بزرگ حتی در محیط‌های بسته مانند منزل نیز نمی‌توان از هوای صاف و پاک بهره برد بنابراین استفاده از دستگاه‌هایی که بتوانند هوایی سالم‌تر را به ما ببخشند به مرور به یک امر ضروری بدل شدند. با ما با وبلاگ LGWORLD همراه باشید تا این دستگاه جذاب را به شما معرفی کنیم.

این رویداد با یک دی جی کاملا حرفه‌ای و نمایش نور با الهام از هشت چراغ رنگارنگ ال جی PuriCare AeroFurniture آغاز شد، چراغ‌هایی که کاربران می‌توانند به راحتی آن‌ها را تغییر بدهند تا فضایی شخصی سازی شده را ایجاد کنند. مدیر محصول سپس دستگاه جدید را معرفی کرد و یک نمای کلی از طراحی و عملکرد آن را از طریق سناریوهای مرتبط ارائه داد و مخاطبان را در تجربه‌ای فراموش نشدنی غرق کرد. در همین ابتدا هم مشخص شد که دستگاه فوق العاده جذاب و کاربردی برای تمامی اقشار جامعه خواهد بود می‌تواند به سلامتی مردم کمک شایانی بکند. مطمئناً مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

ال جی
رنگبندی جذاب PuriCare AeroFurniture ال جی

 

در چهار دیوار نمایشگاه ELIZ Group سه رنگ زیبای ال جی PuriCare AeroFurniture به طور یکپارچه درون بخش‌های مختلف خانه ادغام شدند و توانایی این محصول در ترکیب شدن راحت در محیط‌های مختلف از اتاق نشیمن تا اتاق خواب را نشان می‌دهند. این نشان می‌دهد که در بخش طراحی ال جی به خوبی عمل کرده و توانسته یک ارگونومی کامل و خاص را به ارمغان بیاورد که شما بتوانید در هر محیطی که مورد پسندتان بود از دستگاه استفاده کنید. می‌توانید با توجه به نوع طراحی محل قرار گرفتن دستگاه در منزل یا محل کار خود خیالتان راحت باشد که با هر دیزاینی قابل تطبیق است.

نگاه کلی به ال جی PuriCare AeroFurniture

یک سناریوی قبل و بعد نیز به‌دقت ترتیب داده شد تا ویژگی‌های صرفه‌جویی در فضای LG PuriCare AeroFurniture را به نمایش در بیاورد. در صحنه «قبل» مجموعه‌ای از آیتم‌ها از جمله یک دستگاه تصفیه هوا، میز قهوه‌خوری، شارژر و لامپ رومیزی به نمایش درآمدند. در مقابل، صحنه «بعد» به طور انحصاری دارای دستگاه LG PuriCare AeroFurniture بود که نیاز به اثاثیه جداگانه را حذف می‌کند و بر طراحی کم فضای آن تأکید دارد و چند منظوره بودن این محصول را برجسته می‌کند. ال جی در این محصول تمام جزئیات را در نظر گرفته تا بدون هیچ نقصی همراه باشد.

ال جی
قابلیت شارژ وایرلس در PuriCare AeroFurniture ال جی

 

این جشن نوآوری و طراحی به طور مؤثر نشان‌دهنده تعهد شرکت به ادغام مفاهیم زیبایی‌شناسی و صرفه‌جویی در فضا در پاسخ به روند غالب اثاثیه کوچک در بازار تایوان است. به همین دلیل است که ال جی مفهوم مبتکرانه مبلمان خانگی را معرفی کرد، ایده‌ای که به طور یکپارچه لوازم خانگی را با لوازم خانه ادغام می‌کند تا تجربه کلی سبک زندگی را بهبود ببخشد. تمام تلاش این شرکت بر این بوده که بتواند راحتی و آسایش بیشتری را برای خانواده در محیط منزل که امن‌ترین جا برای خانواده‌هاست فراهم کند و در این امر به خوبی به هدف خود رسیده است و در این بخش همیشه از جانب کارشناسان تحسین شده است.

این دستگاه هوای پیشرفته با ایجاد تعادل کامل بین عملکرد و طراحی آینده‌نگرانه، به لوازم خانگی با کیفیت بالا اجازه می‌دهد تا هنر زندگی را بر اساس اصول مینیمالیسم ارتقا بدهند. این رویکرد یک تصفیه کننده هوا، شارژر بی‌سیم و میز قهوه شیک را به یک راهکار همه کاره با کیفیت بالا تبدیل می‌کند که در فضای خانه صرفه‌جویی کرده و در عین حال، راحتی بسیار بالایی ایجاد می‌کند. ال جی تایوان با نمایش نور و مجموعه دی جی که با دقت با دیگر بخش‌های اتاق تنظیم شده است، نمایشی منحصربه‌فرد و جامع از قابلیت‌های این تصفیه هوا را ارائه می‌کند که تأثیری جاودانه از خود در رسانه‌ها بر جای خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.