بررسی باتری اورجینال گوشی LG G6

باتری اورجینال گوشی LG G6

در این نوشته از وبلاگ رسمی ال جی ورلد بررسی همه جانبه‌ای از باتری اورجینال گوشی LG G6 به عمل خواهد آمد، نقاط قوت این باتری ذکر خواهد گشت و در نهایت نیز راهکارهایی را برای تشخیص باتری اورجینال گوشی LG G6 به عمل خواهیم آورد؛ بنابراین همراه ما باشید تا خریدی مطمئن و آسان را تجربه بفرمایید!

این باتری از پرفروش‌ترین باتری‌های فروشگاه مای ال جی ورلد می‌باشد که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول و اورجینال بودن آن است؛ پس چنانچه قصد خرید باتری اورجینال گوشی LG G6 را داشته باشید با خیالی آسوده آن را می‌توانید با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه ما خریداری کنید!

در اینجا ما بطور اختصاصی باتری اورجینال گوشی LG G6 را بررسی می‌نماییم، پس چنانچه می‌خواهید با نکات کلی درباره خرید باتری گوشی‌های ال جی آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود حتماً نوشته مرتبط به آن را در وبلاگ رسمی ال جی ورلد مطالعه بفرمایید!

 

خرید باتری اورجینال گوشی LG G6
نمایی از گوشی LG G6

 

بررسی همه جانبه باتری اورجینال گوشی LG G6:

مثل تمامی وسایل که در نهایت روزی عمرشان به پایان خواهد رسید، باتری گوشی نیز بر اثر استفاده مکرر، عملکرد خود را از دست می‌دهد و کارایی سابق را نخواهد داشت! بنابراین انرژی به اندازه کافی به اجزاء و قطعات نخواهد رسید و همین موضوع سبب آسیب به مدار داخلی گوشی و اجزاء آن گردد. پس مجبور به تعویض باتری خواهیم بود و چاره دیگری نداریم!

اما باید پرسید که آیا هر باتری‌ای می‌تواند انرژی اجزاء و قطعات گوشی LG G6 را تأمین کند؟ در ادامه این نوشته همراه ما باشید تا بطور کامل با نکات و ویژگی های باتری اورجینال گوشی LG G6 آشنا شوید.

نمای ظاهری و مشخصات کلی:

گوشی LG G6 پرچمدار ال جی در سال 2017 به شمار می‌رفت و ظرفیت باتری آن چیزی حدود 3300 میلی‌آمپرساعت بود. در حال حاضر این ظرفیت مقداری کم و پایین به نظر می‌آید اما در آن هنگام ظرفیتی مناسب و قابل قبول شناخته می‌شد!

شاسی این موبایل از نوع پرسی است و به راحتی نمی‌توان به نسخه اصلی و کارخانه‌ای آن دست یافت، پس برای تعویض باتری شما بایستی از متخصصین این حوزه کمک بگیرید و یا بطور دقیق خودتان مراحل باز کردن شاسی گوشی را دنبال کنید (این کار اصلاً توصیه نمی‌گردد زیرا به امکانات ویژه‌ای نیازمند است)!

 

قیمت باتری اورجینال گوشی LG G6
برای دستیابی به باتری اورجینال گوشی LG G6 با تجهیزات ویژه‌ای بایستی شاسی پشتی را باز کرد!

 

روکش باتری اورجینال گوشی LG G6 سیاه رنگ بوده و بر روی سطح آن نوشته‌های سفیدرنگ وجود دارد. در سطح پشتی این باتری لیتیوم یونی، هیچ نوشته‌ای نبوده و تنها چیزی که جلب توجه می‌نماید، قسمت مستطیلی شکل این باتری می‌باشد که رنگ آن نقره‌ای است.

اما در این باتری تمامی اطلاعات از قبیل سریال، ظرفیت اسمی و نوع باتری در سطح جلویی نوشته شده‌است (بخشی که وقتی شاسی برداشته می‌شود، در جلوی دید ما قرار می‌گیرد برای ما به مراتب مهم‌تر می‌باشد)

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در سطح جلویی باتری وجود دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن ما را به سمت خرید باتری اورجینال گوشی LG G6 هدایت می‌کند سریال باتری بوده که در گوشی LG G6 شامل BL-T32 می‌باشد. مورد دیگر که بسیار مهم و قابل توجه است ظرفیت باتری بوده که جایگاه آن در سمت راست شماره سریال بر حسب وات ساعت نوشته شده‌است. موارد دیگر نیز به لحاظ تطابق با ظاهر باتری از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند که بعدتر به آنها بیشتر خواهیم پرداخت!

این باتری در سایت فروشگاهی ال جی ورلد با قیمت 550 هزار تومان فروخته می‌شود. از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، ارزان نخریدن باتری می‌باشد زیرا مدل‌های تقلبی و بی‌کیفیت معمولاً با قیمتی ارزان‌تر افراد را به جذب خود می‌نمایند و محصولی بی‌کیفیت و تقلبی را به او می‌فروشند! مشکل اصلی اما زمانی رخ خواهد داد که در آن فرآیند تشخیص به مراتب دشوارتر خواهد شد و آن چیزی بجز افزایش حضور محصولات High-Copy در بازار نیست!

 

ساختار باتری اورجینال گوشی LG G6
ساختار باتری اورجینال گوشی LG G6

 

چگونه باتری اورجینال گوشی LG G6 را از فیک تشخیص دهیم؟

پیش از پاسخ به این سؤال دقیقاً باید بدانیم که نقاط قوت باتری اورجینال گوشی LG G6 در مقایسه با محصولات های کپی چیست؛ بسیار ساده و محرز است، محصولات اورجینال به دلیل بهره‌گیری از ظرفیت حقیقی باتری، انرژی را بطور کامل و صحیح به تمامی بخش‌های گوشی خواهند رساند و فرآیند توزیع انرژی به بهترین نحو میان اجزاء صورت می‌گیرد! باتری‌های اورجینال کمتر داغ می‌کنند و از عملکردی پایدارتری برخوردار می‌باشند!

محصولات های کپی متأسفانه بیشتر از هر زمانی در بازار جایگاه یافته‌اند و از آنجا که تولیدکنندگان این محصولات بیشتر از هر کسی با روش‌های تشخیص باتری اورجینال از فیک آشنا می‌باشند، محصولی را تولید می‌کنند که به لحاظ ظاهری با نسخه اورجینال مو نمی‌زند و طی بررسی نیز نمی‌توان به آن دست یافت؛ بطوریکه حتی برخی از فروشندگان تفاوت میان این دو باتری را متوجه نخواهند شد و باتری اورجینال LG G6 را شناسایی نمی‌کنند! اما به لحاظ عملکردی انرژی موردنیاز گوشی را تأمین نشده و در گذر زمان امکان دارد به آن آسیب برسد!

نکته‌ای که درباره گوشی‌هایی مثل LG G6 با وجود اینکه زمانی پرچمدار بوده‌اند مطرح است این بوده که به سبب آنکه متعلق به حدود 6 سال پیش می‌باشند و هم‌اکنون چندان در دست دیده نمی‌شوند، احتمال تولید محصولی فیک و های کپی کمتر خواهد شد، چراکه این مسئله به لحاظ مالی برای کارخانه سازنده مقرون به صرفه نبوده اما احتمالش صفر نیست و بایستی به نکاتی که در ادامه خدمت شما بیان می‌گردد، حداکثر توجه را داشت!

 

مشخصات باتری اورجینال گوشی LG G6
نمایی از باتری اورجینال گوشی LG G6

 

1. تطابق مدل باتری خریداری شده با باتری اصلی:

بر اساس آنچه گفتیم شماره سریال باتری اورجینال گوشی LG G6 در سطح جلویی آن درج شده‌است و در یک نگاه ما را با بهترین و مناسب‌ترین باتری گوشی آشنا می‌کند (این موضوع مشروط بر آن است که باتری اصل باشد)! سریال باتری اورجینال گوشی LG G6 همانطور که گفته شد BL-T32 می‌باشد، بنابراین هر آنچه که در این میان کم و زیاد شود نشان می‌دهد که باتری اصل نبوده و قسمتی از کار مشکل دارد!

2. ظرفیت باتری و همخوانی با ظرفیت گوشی:

ظرفیت باتری اورجینال گوشی LG G6 حدود 3300 میلی‌آمپرساعت بوده و چنانچه باتری خریداری شده با این ظرفیت تطابق و همخوانی نداشته باشد، انرژی کافی به گوشی نخواهد رسید و باتری بطور جدی آسیب خواهد دید! این موضوع به ویژه در باتری‌های تقلبی و با ظرفیتی کمتر از حد معمول، بسیار خطرناک خواهد بود!

اگر به برخی از این آسیب‌ها بخواهیم اشاره کنیم مواردی مثل داغ کردن باتری، تحت‌الشعاع قرار دادن مدار داخلی گوشی، تضعیف برخی قطعات و در دراز مدت ممکن است از کار افتادن آنها رخ دهد و در نتیجه آن ما شاهد کاهش عمر مفید گوشی و هنگ کردن آن در درصدهای پایین‌تر شارژ خواهیم بود!

 

بررسی باتری اورجینال گوشی LG G6
باتری اورجینال گوشی LG G6 را زمانی می‌توان در گوشی قرار داد که شاسی پشتی آن باز گردد!

 

3. خرید از فروشگاهی معتبر:

اما گستردگی و حضور بیش از پیش محصولات کپی و تقلبی سبب شده است تا نتوان موارد مطرح شده را بطور کامل بررسی نمود! از همه اینها گذشته، شاید برخی به خرید حضوری تمایلی نداشته باشند و بخواهند خریدشان را آنلاین انجام دهند، پس بسیاری از گام‌های مذکور عملاً برای آنها هیچ فایده‌ای نداشته و مشخص نیست که چه محصولی به دست فرد خواهد رسید! اما راحت‌ترین راهکاری که به ما ضمانت خرید باتری اورجینال گوشی LG G6 می‌دهد، خرید از فروشگاهی معتبر و صاحب‌نام است!

علت این موضوع، ضمانت دادن از بابت اصالت و سلامت باتری بوده تا در صورت بروز هر گونه مشکل و مغایرتی، باتری تعویض گردد. فروشگاه مای ال جی ورلد، نماینده رسمی فروش محصولات ال جی با بیشتر از ۷ سال تجربه موفق در زمینه فروش لوازم جانبی و محصولات ال جی ضمانت می‌دهد که محصول خریداری شده، اورجینال و با کیفیت خواهد بود!

هر آنچه بعنوان راهکارهای تشخیص باتری اورجینال از فیک ذکر شد، تنها نکاتی بود که پیش از خرید بایستی به آنها توجه کنید. بخش زیادی از عمر باتری به نحوه مراقبت از باتری وابسته می‌باشد که نکات کامل آن در صفحه باتری اورجینال گوشی LG G6 در فروشگاه ال جی ورلد وجود دارد!

برای مثال یکی از نکاتی که شاید به تازگی شنیده باشید این است که در هنگام شارژ قاب محافظ نباید روی گوشی قرار داشته باشد زیرا در آن صورت مبادله هوا با بیرون محدود خواهد شد، باتری گوشی داغ می‌کند و در نتیجه آن عمر مفید کاهش خواهد یافت!

اگر می‌خواهید با آخرین اخبار دنیای ال جی همراه باشید و هیچ قرعه‌کشی و جشنواره‌ای را از دست ندهید، پیج اینستاگرام مجموعه ال جی ورلد را فالو کنید تا بروز بمانید و شانس‌تان را برای برنده شدن یکی از محصولات ال جی محک بزنید؛ همچنین اگر تمایل به آشنایی بیشتر با محصولات فروشگاه دارید، پیج فروشگاهی ال جی ورلد به نشانی lgworldshop فالو کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.