بررسی باتری اورجینال گوشی LG K4

باتری اورجینال گوشی LG K4

در این مقاله از وبلاگ ال جی ورلد، بررسی همه جانبه‌ای از باتری اورجینال گوشی LG K4 و ویژگی‌های آن به عمل آورده خواهد شد و راهکارهایی خدمت شما ارائه می‌شود که از طریق آنها می‌توانید باتری اورجینال گوشی LG K4 را از فیک تشخیص دهید و خریدی مطمئن را انجام دهید تا از نقاط قوت آن بهره‌مند شوید؛ با ما همراه باشید!

اگر بطور کلی می‌‌خواهید با ویژگی‌ها و مشخصات باتری گوشی‌های ال جی آشنا گردید، پیشنهاد می‌شود نگاهی به نوشته مهمترین نکات برای خرید باتری گوشی ال جی در این وبلاگ بیندازید تا هنگام خرید دید بازتری داشته باشید و به نکات مهمی که باید در این زمینه به آن دقت کنید، آشنا شوید؛ در اینجا بطور اختصاصی به بررسی باتری اورجینال گوشی LG K4 پرداخته خواهد شد.

بررسی همه جانبه باتری اورجینال گوشی LG K4:

عمر باتری نیز مثل تمامی وسایل، با گذر زمان و استفاده مکرر به پایان خواهد رسید و دیگر عملکرد سابق را نخواهد داشت! در نتیجه انرژی کافی به تمامی اجزاء و قطعات نمی‌رسد و همین موضوع می‌تواند سبب آسیب به گوشی و اجزاء آن گردد. بنابراین در اینجا مجبور به تعویض باتری خواهیم بود و راه دیگری وجود ندارد.

سؤالی که ممکن است در اینجا مطرح شود این است که آیا برای تأمین انرژی اجزاء و قطعات می‌توان از هر باتری‌ای برای گوشی LG K4 بهره گرفت؟ با ما همراه شوید تا بطور کامل با تمامی نکات و ویژگی های باتری اورجینال گوشی LG K4 آشنا شوید.

 

خرید باتری اورجینال گوشی LG K4
نمایی از گوشی LG K4 2017

 

نمای ظاهری و مشخصات کلی:

گوشی LG K4 در سال 2017 رونمایی شد و از میان‌ردگانی بود که ظرفیت آن 2410 میلی‌آمپرساعت بود. در حال حاضر شاید این ظرفیت بسیار پایین به نظر برسد اما به نسبت یک گوشی میان رده و سبک، تقریباً قابل قبول می‌باشد.

شاسی این موبایل از نوع غیرپرسی می‌باشد بنابراین قاب سطح پشتی گوشی به راحتی باز شده و می‌توان به باتری اورجینال گوشی دست یافت؛ این موضوع یکی از نقاط قوت مهمی است که سبب می‌شود تا شما براحتی قادر به مقایسه باتری اورجینال با نسخه‌ای که تصمیم به خرید آن دارید، باشید!

باتری اورجینال گوشی LG K4 از یک روکش نقره‌ای رنگ با نوشته‌های مشکی برخوردار بوده که در سطح جلویی نوع باتری (لیتوم-یونی) و ظرفیت آن نوشته و مشخص گردیده‌است. اما چیزی که برای ما به مراتب مهم‌تر می‌باشد، نوشته‌ها و مشخصاتی است که در سطح پشتی باتری نوشته شده‌است. یکی از راهکارهای تشخیص باتری اورجینال گوشی LG K4 از فیک، قرار داشتن المان‌ها در جای صحیح و تطبیق رنگ‌شان با نسخه کارخانه‌ای می‌باشد زیرا کوچکترین مغایرتی نشان از عدم اصالت باتری می‌دهد!

اما مهم‌ترین قسمتی که در سطح پشتی باتری می‌توان یافت و در یک نگاه ما را به سمت تشخیص باتری مناسب می‌برد، شماره سریال باتری است که در باتری اورجینال گوشی LG K4 شامل BL-45F1F می‌باشد. مورد دیگری که بسیار مهم و قابل توجه می‌باشد ظرفیت باتری است که جایگاه آن در سمت راست شماره سریال بر حسب وات ساعت نوشته شده‌است. موارد دیگر نیز به لحاظ تطابق با ظاهر باتری بسیار مهم می‌باشند که در ادامه بیشتر به آنها اشاره خواهیم کرد.

این باتری در سایت فروشگاهی مای ال جی ورلد هم‌اکنون با قیمت 540 هزار تومان به فروش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که آن را ارزان نخرید چراکه مدل‌های تقلبی و بی‌کیفیت معمولاً با قیمتی ارزان‌تر افراد را به سمت خود ترغیب می‌نمایند و جنسی بی‌کیفیت و تقلبی را به او می‌فروشند! اما مشکل اصلی زمانی پیدا می‌شود که فرآیند تشخیص دشوارتر گردد و که آن چیزی بجز حضور رو به افزایش محصولات High-Copy نیست!

 

قیمت باتری اورجینال گوشی LG K4
باتری اورجینال گوشی LG K4

 

چگونه باتری اورجینال گوشی LG K4 را از فیک تشخیص دهیم؟

قبل از اینکه به این پرسش پاسخ بدهیم باید بطور دقیق نقاط قوت باتری اورجینال گوشی LG K4 نسبت به محصولات های کپی را تعیین کنیم؛ بسیار ساده است، محصولات اورجینال به سبب بهره گرفتن از ظرفیت حقیقی باتری سبب می‌گردند تا انرژی بطور کامل و صحیح به تمامی بخش‌های گوشی برسد و توزیع انرژی به بهترین شکل ممکن میان اجزاء صورت بگیرد!این دست باتری‌ها کمتر داغ خواهند کرد و عملکردی پایدارتر را ارائه می‌دهند!

متأسفانه محصولات های کپی هم اکنون بیشتر از هر زمانی در بازار حضور یافته‌اند و از آنجا که تولیدکنندگان این محصولات بیش از هر کسی با روش‌های تشخیص باتری اورجینال از فیک آشنا می‌باشند، محصولی را به مخاطب عرضه می‌کنند که به لحاظ ظاهری با نسخه اورجینال مو نمی‌زند اما به لحاظ عملکردی انرژی موردنیاز گوشی را تأمین نمی‌کند و ممکن است به آن آسیب برساند! در برخی موارد حتی فروشندگان نیز نمی‌توانند تمییزی میان باتری اورجینال گوشی LG K4 و نسخه های کپی آن قائل گردند و امکان دارد که خطا کنند!

نکته‌ای که درباره گوشی‌هایی مثل LG K4 مطرح است این است که از آنجایی که این مدل متعلق به زمانی حدود 6 سال پیش می‌باشد و هم‌اکنون چندان در دست دیده نمی‌شود، احتمال تولید محصولات فیک و های کپی کمتر است، زیرا به لحاظ مالی برای کارخانه سازنده مقرون نیست اما این احتمال صفر نیست و باید به نکاتی که جلوتر ذکر خواهند شد، حداکثر توجه را داشته باشیم!

۱. تطابق مدل باتری خریداری شده با باتری اصلی:

همانطور که گفته شد در سطح پشتی هر باتری‌ای شماره سریال درج شده‌است که در یک نگاه ما را با بهترین و مناسب‌ترین باتری گوشی آشنا می‌سازد ( این موضوع البته به شرط آن است که باتری اصل باشد)! سریال باتری اورجینال گوشی LG K4 همانطور که خدمت شما بیان شد BL-45F1F می‌باشد، پس هر آنچه که در این میان کم و زیاد گردد نشان می‌دهد باتری اصل نبوده و جایی از کار مشکل دارد!

 

مشخصات باتری اورجینال گوشی LG K4
شاسی پشتی گوشی به آسانی باز می‌گردد تا شما به باتری اورجینال گوشی LG K4 دست یابید!

 

۲. مقایسه باتری با مدل کارخانه‌ای:

باتری اورجینال گوشی LG K4 از نوع اکسترنال و قابل تعویض بوده و شاسی نیز نوع غیرپرسی است، بنابراین به سادگی قادر به دستیابی به نسخه اورجینال و کارخانه‌ای باتری می‌باشیم! اگر تصمیم به خرید حضوری داشتید، حتماً باتری کارخانه‌ای را با خود به همراه داشته باشید و در هنگام خرید به موارد ظاهری مثل رنگ نوشته‌ها، پورت اتصال به گوشی، رنگ بدنه و… توجه کنید!

از جمله مواردی که ممکن است در سطح اینترنت با آن روبه‌رو شوید اما در هنگام خرید قادر به بررسی آن نباشید بررسی برچسب NFC چسبیده شده در سطح داخلی باتری است که به منظور دستیابی به آن بایستی بخشی از برچسب نقره‌ای رنگ باتری را جدا نمود. این کار اشتباه بوده و ممکن است به باتری و اتصالات آن آسیب برساند!

۳. ظرفیت باتری و همخوانی با ظرفیت گوشی:

ظرفیت باتری اورجینال گوشی LG K4 حدود 2410 میلی‌آمپرساعت می‌باشد و اگر باتری خریداری شده با این ظرفیت تطابق و همخوانی نداشته باشد، انرژی کافی به گوشی نمی‌رسد و سبب می‌شود تا بطور جدی آسیب ببیند! این موضوع به خصوص در باتری‌های تقلبی با ظرفیتی کمتر از حد معمول، بسیار خطرناک است!

اگر بخواهیم به برخی از این آسیب‌ها اشاره داشته باشیم مواردی همچون داغ کردن باتری، تحت‌الشعاع قرار دادن مدار داخلی گوشی، تضعیف برخی قطعات و در دراز مدت از کار افتادن آنها ممکن است رخ دهد که نتیجه آن در نهایت کاهش عمر مفید گوشی و هنگ کردن آن در درصدهای پایین‌تر شارژ خواهد بود!

۴. خرید از فروشگاهی معتبر:

اما گستردگی و حضور بیش از پیش محصولات کپی و تقلبی سبب شده است تا نتوان موارد مطرح شده را بطور کامل بررسی نمود! از همه اینها گذشته، شاید برخی به خرید حضوری تمایلی نداشته باشند و بخواهند خریدشان را آنلاین انجام دهند، پس بسیاری از گام‌های مذکور عملاً برای آنها هیچ فایده‌ای نداشته و مشخص نیست که چه محصولی به دست فرد خواهد رسید! اما راحت‌ترین راهکاری که به ما ضمانت خرید باتری اورجینال گوشی LG K4 می‌دهد، خرید از فروشگاهی معتبر و صاحب‌نام است!

علت این موضوع، ضمانت دادن از بابت اصالت و سلامت باتری بوده تا در صورت بروز هر گونه مشکل و مغایرتی، باتری تعویض گردد. فروشگاه مای ال جی ورلد، نماینده رسمی فروش محصولات ال جی با بیشتر از ۷ سال تجربه موفق در زمینه فروش لوازم جانبی و محصولات ال جی ضمانت می‌دهد که محصول خریداری شده، اورجینال و باکیفیت خواهد بود!

هر آنچه بعنوان راهکارهای تشخیص باتری اورجینال از فیک ذکر شد، تنها نکاتی بود که پیش از خرید بایستی به آنها توجه کنید. بخش زیادی از عمر باتری به نحوه مراقبت از باتری وابسته می‌باشد که نکات کامل آن در صفحه باتری اورجینال گوشی LG K4 در فروشگاه ال جی ورلد وجود دارد!

برای مثال یکی از نکاتی که شاید به تازگی شنیده باشید این است که در هنگام شارژ قاب محافظ نباید روی گوشی قرار داشته باشد زیرا در آن صورت مبادله هوا با بیرون محدود خواهد شد، باتری گوشی داغ می‌کند و در نتیجه آن عمر مفید کاهش خواهد یافت!

اگر می‌خواهید با آخرین اخبار دنیای ال جی همراه باشید و هیچ قرعه‌کشی و جشنواره‌ای را از دست ندهید، پیج رسمی اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید تا بروز بمانید و شانس‌تان را برای برنده شدن یکی از محصولات ال جی محک بزنید؛ همچنین اگر تمایل به آشنایی بیشتر با محصولات فروشگاه دارید، پیج فروشگاهی ال جی ورلد به نشانی lgworldshop فالو کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.