بررسی باتری گوشی LG L FINO

باتری گوشی LG L FINO

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد به بررسی مشخصات و ویژگی‌های باتری گوشی LG L FINO خواهیم پرداخت و روش‌هایی خدمتتان بیان می‌گردد که از طریق آن می‌توانید بهترین باتری گوشی LG L FINO را خریداری کنید، همراه ما باشید!

در گذشته مطلبی کلی درباره مهمترین نکات برای خرید باتری گوشی ال جی در این وبلاگ قرار دادیم که در صورت تمایل می‌توانید نگاهی به آن داشته باشید و با نکات اصلی و بنیادین در خرید باتری گوشی آشنا شوید؛ در این نوشته ما بطور اختصاصی به بررسی باتری گوشی LG L FINO خواهیم پرداخت.

نگاهی کلی به باتری گوشی LG L FINO:

 

خرید باتری گوشی LG L FINO
نمایی از گوشی LG L FINO

 

LG L FINO گوشی‌ایست که کمپانی ال جی از آن در سال 2014 رونمایی نمود و آن را به بازار عرضه کرد. به لحاظ طراحی تا حدی می‌توان آن را مشابه گوشی پرچمدار LG G3 دانست، هرچند این گوشی میان‌رده است و ابعاد آن نیز از G3 کوچک‌تر می‌باشد!

باتری گوشی LG L FINO اکسترنال و قابل تعویض بوده و از ظرفیتی 1900 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌گیرد که همین موضوع سبب می‌شود تا به راحتی به باتری گوشی دسترسی پیدا کنید و باتری اورجینال و کارخانه‌ای را ببینید، این موضوع چه اهمیتی دارد؟ در ادامه خدمتتان خواهیم گفت!

باتری از روکشی نقره‌ای با نوشته‌های مشکی بهره می‌گیرد که در سطح رویی آن نوع باتری (لیتوم-یونی) و ظرفیت آن نوشته شده‌است. اما آنچه برای ما حائز اهمیت است و در ادامه به آن می‌رسیم نوشته‌ها و بخش‌هایی است که در سطح پشتی باتری وجود دارد و یکی از راهکارهای تشخیص نسخه اصل از تقلبی، جایگاه صحیح همین المان‌هاست.

مهم‌ترین بخش در سطح پشتی سریال باتری می‌باشد که در باتری گوشی LG L FINO این ارقام شامل BL-54SH می‌باشد. مورد مهم دیگر ظرفیت باتری می‌باشد که در سمت راست بسته به وات ساعت، ظرفیت نوشته شده است. سایر موارد نیز به لحاظ تطابق با ظاهر باتری بسیار حائز اهمیت می‌باشند که در جلوتر به آنها اشاره خواهیم نمود.

قیمت این باتری هم اکنون در سایت فروشگاهی ال جی ورلد 530 هزار تومان می‌باشد؛ یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که باتری را ارزان خریداری نکنید، چراکه معمولاً مدل‌های تقلبی و بی‌کیفیت با قیمت ارزان‌تر سعی در جلب مخاطبان به خود دارد! بحران بزرگتر زمانی آغاز می‌شود که کمپانی‌های های کپی از راه می‌رسند!

 

قیمت باتری گوشی LG L FINO
نگاهی به باتری گوشی LG L FINO

 

4 روش تشخیص باتری خوب از بد:

هم‌اکنون محصولات های کپی بیشتر و دقیق‌تر از هر زمانی در بازار حضور یافته‌اند و محصولاتی را عرضه می‌کنند که به لحاظ ظاهری با مدل اصلی مو نمی‌زند اما به لحاظ عملکردی انرژی موردنیاز گوشی را تأمین نکرده و سبب آسیب به آن می‌شود! باتری‌های High-Copy در برخی موارد حتی برای فروشندگان نیز قابل تشخیص نبوده و آنها را به خطا می‌اندازد!

خبر به نسبت خوش این است که برای مدلی مثل LG L FINO از آنجایی که مدلی قدیمی است، بنابراین محصولات های کپی و فیک چندان تولید نمی‌شوند چراکه برای آنها به لحاظ مالی به صرفه نیستند! اما این احتمال صفر نبوده و شما در هر صورت باید به این نکات توجه داشته باشید!

اما راهکار چیست؟ آیا باید دست نگه داشت و صبر کرد؟ محصولات در ادامه راهکارهایی خدمت شما بیان خواهد شد که دید بازتری را در هنگام خرید به شما می‌دهد و شما را در مسیر تشخیص باتری خوب (اورجینال) از بد (فیک) قرار می‌دهد!

۱. تطابق مدل باتری خریداری شده با باتری اصلی:

همانطور که اشاره شد در سطح پشتی هر باتری شماره سریال آن نوشته شده‌است که در سریع‌ترین زمان ممکن به ما کمک می‌کند تا بهترین باتری را برای گوشی پیدا کنیم (البته این موضوع مشروط بر اورجینال بودن آن می‌باشد)! سریال باتری گوشی LG L FINO شامل BL-54SH می‌باشد، پس هر عدد و رقمی بجز آن نشان می‌دهد که باتری اصل نبوده و کار مشکل دارد!

 

مشخصات باتری گوشی LG L FINO
شما به راحتی می‌توانید به نسخه کارخانه‌ای باتری گوشی LG L FINO دست یابید!

 

۲. مقایسه باتری با مدل تعویض شده:

در بالاتر ذکر شد که باتری گوشی LG L FINO از نوع اکسترنال بوده و شاسی گوشی پرسی نمی‌باشد بنابراین به راحتی می‌توان به آن دست یافت و نسخه اورجینال و کارخانه‌ای را دید! وقتی باتری را برداشتید، در هنگام خرید، موارد ظاهری مثل رنگ نوشته‌ها، پورت اتصال به گوشی، رنگ بدنه و… را بررسی کنید!

یکی از موارد بعید و تقریباً غیرممکن که در هنگام خرید نمی‌توان متوجه آن شد و به نوعی از ریسک بالایی برخوردار است، برچسب NFC چسبیده شده به سطح داخلی باتری بوده که برای دستیابی به آن باید بخشی از برچسب نقره‌ای رنگ باتری را جدا کرد، البته همه می‌دانیم که این کار اشتباه بوده و ممکن است به باتری و اتصالات آن آسیب برسد اما اگر در سطح اینترنت جستجویی ساده انجام دهید، به چنین روشی بر خواهید خورد!

۳. ظرفیت باتری و همخوانی با ظرفیت گوشی:

ظرفیت باتری گوشی LG L FINO حدود 1900 میلی‌آمپرساعت بوده و چنانچه باتری خریداری شده با این ظرفیت تطابق و همخوانی نداشته باشد، انرژی کافی را به گوشی نخواهد رسید و سبب می‌شود تا آسیبی جدی متوجه آن گردد. این موضوع به خصوص در باتری‌های تقلبی که ظرفیتی کمتر از حد معمول دارند، بسیار خطرناک می‌باشد!

از جمله این آسیب‌ها به مواردی مانند داغ کردن باتری و تحت‌الشعاع قرار دادن مدار داخلی گوشی و ضعیف شدن برخی قطعات و در دراز مدت از کار افتادن آنها می‌توان اشاره کرد که در نهایت سبب کاهش عمر مفید گوشی و هنگ کردن آن در درصدهای پایین‌تر می‌گردند!

۴. خرید از فروشگاهی معتبر:

اما با حضور تقلب‌های دقیق و بیش از پیش، موارد مطرح شده را بطور کامل نمی‌توان بررسی نمود اما راحت‌ترین و بهترین راهی که ضمانت خرید باتری گوشی LG L FINO را به ما می‌دهد، خرید از فروشگاهی معتبر و مطمئن می‌باشد.

علت این موضوع دادن ضمانت از بابت اصل بودن و سلامت باتری می‌باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل و مغایرت ناخواسته‌ای، باتری شما را تعویض می‌نماید. فروشگاه مای ال جی ورلد بعنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات ال جی با بیش از 7 سال تجربه در حوزه فروش لوازم جانبی و محصولات ال جی این ضمانت را می‌دهد که محصول خریداری شده، اورجینال و باکیفیت است!

هر آنچه که بعنوان راهکارهای تشخیص باتری خوب از بد ذکر شد، تنها درباره نکاتی بود که پیش از خرید بایستی به آنها توجه کنید. بخش زیادی از میزان عمر باتری وابسته به نحوه مراقبت شما از باتری می‌باشد که نکات کامل آن در صفحه باتری LG L FINO در فروشگاه ال جی ورلد وجود دارد!

برای مثال یکی از نکاتی که شاید به تازگی شنیده باشید این است که در هنگام شارژ نباید قاب محافظ بر روی گوشی قرار گیرد چراکه در آن صورت تهویه محدود خواهد گشت و باعث داغ کردن باتری گوشی و مطابق آن کاهش عمر آن می‌گردد!

اگر می‌خواهید از آخرین اخبار مرتبط با دنیای ال جی آگاه باشید و هیچ قرعه‌کشی و جشنواره‌ای را از دست ندهید، پیج اینستاگرامی MYLGWORLD را فالو کنید تا بروز بمانید و شانس‌تان را از بابت برنده شدن یکی از محصولات ال جی محک بزنید؛ همچنین اگر تمایل به آشنایی بیشتر با محصولات فروشگاه دارید، پیج اینستاگرام LGWORLDSHOP را فالو کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.