بهترین باتری برای گوشی LG V10

بهترین باتری برای گوشی LG V10

بهترین باتری برای گوشی LG V10 کدام است؟ ویژگی‌های برتر این باتری چیست؟ چگونه متوجه تفاوت میان نسخه اورجینال و فیک شویم؟ آیا فرآیند تشخیص باتری اورجینال از فیک ساده است؟ در این نوشته از وبلاگ رسمی ال جی ورلد به تمامی سؤالات مطرح شده در این باره پاسخ خواهیم داد و شما را با مناسب‌ترین و بهترین باتری برای گوشی LG V10 آشنا خواهیم نمود؛ همراه ما باشید!

بهترین باتری برای گوشی LG V10 باتری‌ایست که بطور کامل بتواند انرژی مورد نیاز تمامی بخش‌ها را به اندازه (نه بیشتر و نه کمتر) تأمین نماید و سبب شود تا گوشی شما سالم باقی بماند. همچنین در هنگام استفاده و شارژ نباید داغ نکند و بسته به ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی آن بتواند تا مدت زمان 10 الی 12 ساعت بطور متوسط فعالیت نماید!

اما آیا واقعاً یافتن باتری اورجینال که مناسب‌ترین گزینه بوده و عملکرد باتری را به حالتی مشابه روز اول و حالت کارخانه‌ای در می‌آورد کار ساده‌ایست؟

هر چند از آنجایی که گوشی‌های ال جی در حال حاضر تولیدشان متوقف شده‌است و جعل کردن باتری گوشی‌های این برند چندان به صرفه نیست اما در بازار فعلی محصولات High Copy بیش از هر زمانی حضور یافته‌اند و حتی به محصولاتی از این دست نیز رحم نکرده‌اند و نسخه‌های کاملاً مشابه (به لحاظ ظاهری) آن عرضه شده‌است!

حتی بسیاری از فروشندگان تفاوت میان این دو باتری را متوجه نمی‌شوند زیرا تولیدکنندگان محصولات های کپی بطور کامل بر تمامی نکات تشخیص باتری اصل از اورجینال آگاه می‌باشند و سعی خود را بر این می‌گذارند تا محصول تولیدی آنها حداکثر تطابق ظاهری را با محصول اصلی داشته باشد! پس اگر فرآیند تشخیص اختصاصی باتری اینقدر دشوار است، چاره چیست؟ در جلوتر به شما خواهیم گفت و راهکار نهایی برای خریدی مطمئن را بیان خواهیم کرد.

در گذشته راهنمایی کلی خرید باتری های اورجینال ال جی در وبلاگ قرار داده شد که برای آگاهی بیشتر از نکاتی که باید به آن توجه داشت، می‌توانید آن را مطالعه کنید! در اینجا عمدتاً به ذکر ویژگی‌های برتر این باتری و نحوه تشخیص بهترین باتری برای گوشی LG V10 خواهیم پرداخت.

بهترین باتری برای گوشی LG V10 کدام است؟
نگاهی کلی به گوشی LG V10

ویژگی‌های برتر بهترین باتری برای گوشی LG V10:

LG V10، اولین سری از پرچمدارهای سری V بود که به لطف طراحی متفاوت و جذاب خود، بسیار پرطرفدار شد! این گوشی در سال 2015 معرفی شد؛ درست زمانیکه بهره‌گیری از شاسی پرسی بعلت افزایش امنیت، مرسوم نبود و براحتی می‌شد به باتری گوشی دست یافت! شاید بتوان گفت یکی از ویژگی‌های برتری که باتری این گوشی دارد، امکان دسترسی مستقیم به باتری کارخانه‌ای آن می‌باشد که سبب می‌شود تا راحتر بتوانید بهترین باتری برای گوشی LG V10 را بیابید!

بطور کلی بهترین باتری برای گوشی LG V10 که در بازار یافت می‌شود از ظرفیتی 3000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌گیرد، از نوع لیتیوم یونی می‌باشد و قیمتی حدود 410 هزار تومان دارد. یکی از پارامترهای مهمی که در هنگام خرید باتری باید مدنظر قرار دهید، قیمت آن است بطوریکه اگر باتری بسیار ارزان قیمت باشد، می‌تواند به بخش‌های داخلی گوشی آسیب برساند و شارژ آن زودتر خالی گردد!

از سایر ویژگی‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد، بهره‌گیری از شماره سریال صحیح، جایگاه درست نوشته‌های سطح باتری، زمان مناسب شارژ و نگه‌داری از شارژ به مدت ذکر شده (بطور متوسط بین 10 الی 12 ساعت، با استفاده معمولی و کم) می‌باشند.

چگونه بهترین باتری برای گوشی LG V10 را تشخیص دهیم؟

لازم است مجدداً تأکید کرد که تمامی روش‌های ذکر شده در اینجا هر چند تا حد زیادی می‌توانند مؤثر واقع شوند و دیدی بازتر را در هنگام خرید به ما بدهند اما متأسفانه کارخانه‌هایی که محصولات های کپی (High-Copy) تولید می‌کنند نیز بر تمامی این مسائل واقف‌اند و محصولی تولید می‌کنند که در نگاه اول و حتی بررسی دقیق‌تر ظاهری، گویی با مدل اورجینال هیچ تفاوتی نخواهد داشت؛ پس فرآیند تشخیص بهترین باتری مقداری دشوار خواهد شد! اما همانطور که گفتیم، در نهایت راهکاری را خدمت شما بیان می‌کنیم که شما را از این بابت آسوده‌خاطر نماید!

۱. باتری باید شماره سریال داشته باشد:

در سطح پشتی هر باتری ما به یک سری عدد و رقم برخواهیم خورد که در سریع‌ترین زمان ممکن به ما نشان می‌دهد که آیا این باتری برای گوشی ما مناسب است یا خیر و به عبارتی دیگر، تکلیف ما را برای خرید نوع باتری مشخص می‌نماید!

سریال بهترین باتری برای گوشی LG V10 شامل BL-45B1F شده که به رنگ سفید و در پشت باتری نوشته شده‌است! پس اگر به هر چیزی بغیر از این برخورد نمودید باید به اصالت آن شک کنید و بدانید که باتری اصل نبوده و بخشی از کار مشکل دارد!

خرید بهترین باتری برای گوشی LG V10
دسترسی آسان به بهترین باتری برای گوشی LG V10

۲. مقایسه باتری با مدل کارخانه‌ای:

همانطور که گفته شد، رسیدن به بهترین باتری برای گوشی LG V10 که نسخه کارخانه‌ای آن می‌باشد، بسیار راحت است و شما می‌توانید براحتی به آن دست یابید! تنها کافی‌است قاب و شاسی پشتی را باز کنید تا به باتری گوشی برسید! وقتی باتری را برداشتید، حتماً در هنگام خرید آن را همراه خود ببرید و موارد ظاهری مثل رنگ نوشته‌ها، پورت اتصال به گوشی، رنگ بدنه و… را بررسی بفرمایید!

یکی از مواردی که انجام آن در هنگام خرید شدنی نیست و پس از آن نیز چندان بکار نمی‌آید بررسی برچسب NFC چسبیده شده به سطح داخلی باتری بوده که برای دیدن آن باید برچسب رویی باتری را جدا نمود! البته این روش اصلاً توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است باتری و اتصالات آن آسیب ببینند اما با جستجویی ساده در سطح اینترنت شما به این روش نیز برخواهید خورد!

۳. همخوانی ظرفیت باتری با گوشی:

همانطور که اشاره کردیم بهترین باتری برای گوشی LG V10 از ظرفیتی 3000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌گیرد که به نوعی آن را می‌توان بهینه‌ترین میزان از سرعت جریان ورودی به گوشی دانست و در این حالت تمامی اجزای گوشی از انرژی کافی بهره خواهند گرفت و آسیبی رخ نمی‌دهد!

چنانچه ظرفیت باتری خریداری شده واقعی نباشد، در اغلب موارد انرژی کافی را به اجزاء و المان‌های مختلف گوشی نخواهد رسید و سبب می‌شود تا گوشی بطور جدی آسیب ببیند. این مسئله بویژه در باتری‌های تقلبی که معمولاً ظرفیتی کمتر از حد استاندارد دارند، بسیار خطرناک است! از جمله این آسیب‌ها می‌توان به مواردی مثل داغ کردن باتری، تحت‌الشعاع قرار گرفتن مدار داخلی گوشی و ضعیف شدن برخی قطعات و در دراز مدت از کار افتادن آنها، اشاره کرد!

۴. خرید از فروشگاهی معتبر:

همانطور که دیدیم روش‌های ذکر شده هرچند کارآمد می‌باشند اما 100 درصد ما را به نتیجه نخواهند رساند، چراکه تولیدکنندگان محصولات کپی درجه یک به خوبی می‌دانند چه مواردی را باید رعایت کنند! از این گذشته بسیاری از افراد تمایلی به خرید حضوری ندارند و به هر دلیلی ترجیح می‌دهند خرید خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند!

بنابراین به نوعی تنها راه مطمئن و آسانی که برای خرید وجود دارد، اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و صاحب نام می‌باشد! برای اینکه مطمئن شوید بهترین باتری برای گوشی LG V10 را خریداری می‌کنید، فروشگاه ذکر شده باید از بابت اصل بودن و سلامت باتری به شما ضمانت دهد و در صورت بروز مشکل مشمول ضمانت و گارانتی باتری شما را تعویض نماید!

فروشگاه مای ال جی ورلد، نمایندگی رسمی فروش محصولات ال جی در ایران بوده و بیش 7 سال در این زمینه فعالیت داشته‌است! با خرید از این فروشگاه شما مطمئن خواهید شد که محصول خریداری شده، اورجینال و باکیفیت می‌باشد!

قیمت بهترین باتری برای گوشی LG V10
بهترین باتری برای گوشی LG V10

تمامی نکات و مواردی که درباره بهترین باتری برای گوشی LG V10 ذکر شد، تنها دربرگیرنده توجهات شما در پیش از خرید می‌باشد. بخش زیادی از سلامت و عمر باتری بطور مستقیم به عملکرد شما وابسته می‌باشد؛ بنابراین شما بایستی در نگه‌داری از باتری بسیار دقت کنید تا بیشتر برای شما کار کند!

به تازگی نیز برخی گفته‌‎اند که ترجیحاً در هنگام شارژ قاب گوشی خارج گردد تا تهویه هوا صورت بگیرد و داغ شدن و ماندن هوای گرم در قاب سبب داغ شدن بیش از حد باتری و کاهش عمر آن نگردد! برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نگه‌داری از باتری حتماً توضیحات مرتبط با باتری اورجینال گوشی LG V10 را در سایت ال جی ورلد مطالعه بفرمایید!

برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با دنیای ال جی و از دست ندادن جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های دوره‌ای را حتماً صفحه رسمی اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید تا از تمامی موارد فوق مطلع شوید و شانس‌تان را برای بردن یکی از محصولات ال جی محک بزنید؛ همچنین اگر می‌خواهید با محصولات فروشگاه ال جی ورلد بیشتر آشنا شوید، حتماً پیج اینستاگرام LGWORLDSHOP را نیز فالو کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.