تجربه Forza Horizon 5 در تنها «سیستم بازی رویایی» جهان

خبری خوب برای طرفدار بازی منتظر باشید هیجان بزرگی برایتان داریم! بالاخره، انتظار برای طرفداران مشتاق بازی‌های مسابقه‌ای و Forza Fanatics به سر رسید زیرا Forza Horizon 5 برای فروش و رساندنشان به دست مشتریان واقعی و طرفداران آنها و بازی آنلاین در همه جا رسیده است. ال‌جی الکترونیکس برای برای این اتفاق بزرگ جشنی تدارک دیده این عنوان مورد انتظار در 9 نوامبر، با Xbox همکاری را آغاز میکند تا یک رویداد خلاقانه و هیجان‌انگیز  را پیش از عرضه برگزار کند. سیستم بازی‌ رویایی ال‌جی-مایکروسافت که با قدرت فراگیر ال‌جی OLED جان می‌گیرد، بازی جدید را برای اولین بار در انگلستان به‌عنوان یک تجربه مسابقه‌ای مجازی بی‌مانند، با شکوه کامل افتتاح شود.

این رویداد پر از ژانر اکشن و با قدرت OLED ال‌جی که طی دو روز از 6 تا 7 نوامبر در فرودگاه دانسفولد در سوری هیلز، کشور انگلستان برگزار شد، به شرکت کنندگان این فرصت را داد تا چندین چالش رانندگی Forza Horizon 5 را برای تجربه انواع ماشین‌ها، حالت‌های رانندگی و محیط‌های مختلف تجربه کنند. همه چیز در مکزیک تنظیم شده است. چالش‌هایی مانند Drift Lab برای تسلط بر هنر دشوار دریفت، به طور خاص برای این رویداد طراحی شده است تا به بازیکنان کمک کند تا مهارت‌های رانندگی مجازی خود را تقویت کنند و آنها را برای تجربه بازی رویایی حاضر نمایند.

ژانر بازی ماجراجویانه LG Dream Gaming Setup یک حلقه از رانندگی اختصصاصی و گسترده است که تمام هیجان مسابقه دنیای باز Forza Horizon 5 را در فضایی واقعی و کاملا زنده شما را به هیجان دعوت میکند. این حلقه یک تجربه واقعی از فناوری 4 بعدی را ارائه می‌کند، درایورها را در سه صفحه نمایش بزرگ OLED ال‌جی قرار می‌دهد تا میدان دید آنها را پر کند. صداها، بوها و احساسات محیطی از پیش ضبط‌شده به حس غوطه‌وری واقع‌گرایانه افزوده است. مهمانان فرمان را در دست گرفتند و با یکدیگر رقابت کردند تا در صدر جدول امتیازات قرار گیرند؛ آن هم در حالی که از واکنش‌پذیری خارق العاده و کیفیت تصویر حیرت انگیز OLED ال‌جی لذت بردند.

این جشنواره  با هیجان بسیار زیاد علاوه بر ارائه فرصتی مناسب برای بازی Forza Horizon 5 قبل از عرضه جهانی آن به همه دعوت شدگان، تمام خاصیت ها و قابلیت ها را که ال‌جی OLED را مورد علاقه گیمرهای حرفه ای در سراسر دنیا قرار خواهد داد، از جمله کیفیت تصویر بی نظیر، زمان پاسخ‌دهی با کمترین تاخیر، و سرعت ورودی بسیار بالا و پشتیبانی از آخرین ویژگی‌های HDMI 2.1 به تصویر کشیده شد.

تلویزیون OLED کامپانی ال‌جی برای تجربه بازی جدیدترین نسخه های بازی های رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، پیکسل‌های خود روشن و صفحه‌نمایش‌های عظیم آن که کنتراست عالی و رنگ‌های زنده را در مقیاسی حیرت آور ارائه میدهد، فوق العاده است. نمایشگرهای نسل جدید ال‌جی علاوه بر اینکه اولین تلویزیون‌های OLED در دنیا به شمار میروند که از بازی Dolby Vision® HDR با فرکانس 4K 120Hz هرتز پشتیبانی می‌کنند، دارای زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای (یعنی کمترین تاخیر ممکن) و از ویژگی‌های به روز HDMI 2.1، از جمله نرخ نوسازی متغیر (VRR) و تأخیر کم خودکار پشتیبانی می‌کنند. حالت (ALLM). آنها همچنین از G-SYNC® Compatible و AMD FreeSync™ Premium برخوردار بوده و دارای Game Optimizer و داشبورد بازی ال‌جی است.

ال جی OLED چه شبیه‌سازی‌های مسابقه‌ای، تیراندازی اول شخص، بازی‌های RPG و یا هر موضوع دیگری، بهترین تجربه‌های بازی در تصورات را با کیفیت تصویر و ویژگی‌های بازی ارائه میکند. که هیچ تلویزیون دیگری توانایی چنین کیفیتی که با آن‌ها مطابقت کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی در تلویزیون‌های OLED ال‌جی، به این لینک که در متن پایین درج شده مراجعه کنید.

 

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.