تلویزیون های هوشمند ال جی با پلتفرم WebOS در CES 2024

ال جی

ال جی الکترونیکس با انبوهی از تجربیات سرگرم کننده و جذاب در سیستم عامل webOS گنجانده است و از بازدیدکنندگان غرفه این شرکت در CES 2024 استقبال می کند. بخش سرگرمی خانگی با استفاده از تجربیات خود که از گذشته تا به امروز جمع آوری کرده دارد تا مهیج‌ترین بازی‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت تصویر به نمایش بگذارد که با نمایشگرهای OLED این مهم محقق خواهد شد، مهندسان این شرکت معتقدند تلویزیون‌های هوشمند جدید می‌توانند همچنان به بهترین همراه برای گیمرها تبدیل شوند. پلتفرم  webOS به تصاویری غوطه‌ور در رنگ و روایت‌های الهام‌بخش روح می‌بخشد.

نمایشگرهای اولد ال جی این اجازه را به گیمرها می‌دهند که با حداکثر کیفیت و بالاترین رزوولوشن در کنار سریع‌ترین فریم ریت تجربه بی‌نظیر را از بازی کردن دریافت کنند و هر لحظه به لطف کیفیت تصویر بی‌نظیر OLED ال جی اضافه می‌شود. این تجربه فریبنده تعهد شرکت به پیشبرد مرزهای فناوری و ارائه بهترین تجربه سرگرمی را برجسته می‌کند. بدون شک گیمرها از تلویزیون‌های جذاب با صفحه نمایش‌های بزرگ که در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد تجربه متفاوتی از بازی کردن را لمس خواهند کرد. این موضوع را خود کاربران بازی درک خواهند کرد که برای تجربه بهتر نیاز به یک صفحه نمایش با کیفیت با رفرش ریت بالا می‌باشد.

ال جی
دنیایی بی انتها با نمایشگر های OLED ال جی

 

WebOS Zone که دعوت‌نامه‌ای برای کاوش در دنیای سرگرمی با پلتفرم webOS است، مهمانان را با مجموعه‌ای از کلیپ‌های ویدیویی از طیف متنوعی از ژانرها که از شرکای محتوا تهیه شده است استقبال می‌کند. از جمله نکات برجسته، تجربه انحصاری «Masters of the Air»، سریال حماسی پر اکشن مورد انتظار اپل تی‌وی پلاس است که توسط استیون اسپیلبرگ، تام هنکس و گری گوتزمن تهیه شده است. پیش‌نمایش مجموعه جذاب، بینندگان را با جلوه‌های بصری نفس‌گیر و صدایی انفجاری و پویا آزار می‌دهد. «Masters of the Air» در ۲۶ ژانویه به‌طور انحصاری در Apple TV+ نمایش داده می‌شودو با تلویزیون‌های هوشمند ال جی در دسترس است.

بخشی از اهداف ال جی برای تلویزیون های خوشمند با سیستم عامل WebOS

با جلوه های بصری چشمگیر و داستان سرایی طلسم کننده، مخاطبان با تخیل زنده «پری دریایی کوچولو» که اکنون در دیزنی پلاس پخش می شود، مسحور خواهند شد، داستانی از یک پری دریایی جوان زیبا و با روحیه با تشنگی برای ماجراجویی که توسط فیلمساز راب مارشال زنده شده است. . فیلمبرداری فوق‌العاده در نمایشگرهای OLED، با امواجی که به آرامی روی پاها می‌چرخند و صداهای آرامش‌بخش اقیانوس در پس‌زمینه، بینندگان را به ساحل دریا می‌برد. این فیلم‌های جذاب در تلویزیون‌های لعاده سری جدید ال جی که در CES امسال معرفی می‌شود چند برابر دیدنی تر خواهد بود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با کلیپ‌های هیجان‌انگیز سریال «ماه شورشی» نتفلیکس، که دسامبر گذشته منتشر شد، و اوج سریال موردانتظار «Star Trek: Discovery» از Paramount+، یک کاوش مسحورکننده در فضا را پیش‌بینی کنند. این ویدئوها با ارائه نگاهی جذاب به سیارات ناشناخته و مناظر ماورایی، رویارویی بی‌سابقه‌ای را با نبردهای فضایی پیچیده و مرزهای کیهانی ارائه می‌دهند. تجربه صحنه‌هایی بدون شک جذاب و بی‌نظیر خواهد بود و از همین الان می‌توان تصور داشت که استقبال مردم از این عمل ال جی فوق العاده میباشد. این شرکت همه ساله در CES مشتریان خود را شگفت زده می‌کند.

webOS Zone همچنین داستان های تخیلی را ارائه می دهد که مطمئناً عاشقان ماجراجویی را مجذوب خود می کند. صحنه‌هایی از ویدیوی پرایم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» تماشاگران را دعوت می‌کند تا به منظره حماسی سرزمین میانه قدم بگذارند و جذابیت مقاومت ناپذیر اکشن‌های گسترده، سفرهای دلخراش و ظهور یکی از بزرگترین شرورها را احساس کنند. زمان: ارباب تاریکی سائورون. علاوه بر این، طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای با کلیپی از Tekken 8 که قرار است در ۲۶ ژانویه توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شود و انتظار می‌رود یکی از بهترین بازی‌های این سبک امسال باشد، خوشحال خواهند شد.

ال جی
دسترسی به پلتفرم های آنلاین در WebOS ال جی

 

پلتفرم webOS ال جی که در سال 2014 تأسیس شد، با تکامل خود به یکی از پرمصرف‌ترین پلتفرم های تلویزیون هوشمند، با پایگاه کاربر به طور مداوم در حال گسترش، به عنوان یک رهبر جهانی ظاهر شد. این شرکت با داشتن مجموعه ای ایده آل از محتوا برای تلویزیون های هوشمند ال جی در سراسر جهان، مجموعه گسترده ای را با حفظ شراکت ارزشمند با بیش از 3500 ارائه دهنده محتوا ارائه می دهد. تعهد ده ساله شرکت به ایجاد روابط قوی با شرکای خدمات استریم، تجربه سرگرمی خانگی را برای میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان افزایش داده است. لازم به ذکر است که این مسیر روز به روز در حال رشد است.

ال جی به حفظ موقعیت رهبری خود در حوزه مشاهده تجربیات با پیشرفت های تکنولوژیکی و مدیریت محتوا اختصاص دارد. از طریق تکامل مداوم webOS، شرکت تلاش می‌کند تا با ارائه سرگرمی‌های بی‌نهایت و الهام‌بخشی بی‌پایان به مشتریان، زندگی را غنی‌تر کند. منطقه الهام‌بخش webOS ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 از 9 تا 12 ژانویه در غرفه این شرکت (#16008، مرکز همایش‌های لاس وگاس) به نمایش گذاشته خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ال‌جی که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شدند، لطفاً از وبلاگ LGWORLD دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.