جایزه برتر ریاست جمهوری برای فناوری Micro LED ال‌جی در Light Convergence EXPO 2021

تکلونوژی جدید از جانب ال جی با عنوان Micro LED معرفی شد. این فناوری جدید از ال جی کمک می کند تا عمق تصویر با کیفیت بهتر همچنین غلظت رنگ مشکی بسیار عمیق تر باشد.

ال جی الکترونیکس با این فناوری توانست جایزه ریاست جمهوری نمایشگاه بین المللی همگرایی به نام Convergence EXPO 2021 نصیب خود کند این نمایشگاه در کشور کره جنوبی برگزار شد.

ال‌جی یک روش جدید و خلاقانه را ایجاد کرد که به موجب آن تراشه‌های RGB مستقیماً به جای صفحه مدار چاپی متداول، روی صفحه پشتی شیشه‌ای Thin Film Transistor (TFT) منتقل می‌شوند و این فناوری را به سطح بعدی می‌رساند. نوآوری ال‌جی درهای جدیدی را برای ارائه تصاویر با وضوح بالا و رنگ‌های مشکی عمیق‌تر و واقعی‌تر باز می‌کند.

فناوری Micro LED که در آن میزان روشنایی و همچنین کنتراست تصویر فوق‌العاده کیفیت بالایی دارد از خود نور منتشر می کند. ال جی با استفاده از این فناوری توانست برنده این جایزه ارزشمند شود.

نمایشگاه بین المللی توانسته تقریباً ۲۰۰ سازمان را در ۵۰۰ غرفه به این رویداد بیاورد به صورت سالانه نیز برگزار می‌شود در این نمایشگاه میتوانید آخرین فناوری‌های صنعت LED و OLED همچنین تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده و از این رویداد بازدید کنید.
نایب رئیس ارشد واحد تجاری اطلاعاتی شرکت ال جی در این باره می گوید انرژی بسیار خوشحال است که بار دیگر در این نمایشگاه حضور پیدا کرده تا بتوانند افتخارات و فناوری های جدید شرکت را در معرض عموم قرار دهد ال جی بسیار افتخار می کنند که در این نمایشگاه توانسته جایزه بهترین محصول را در این نمایشگاه به خاطر فن آوری Micro LED خود کسب کند.از این فناوری هم به عنوان یک مبتکر و هم یک شرکت تولیدکننده هیجان زده هستیم.»

فناوری و دانش که در آن به کار برده توانسته بود اولین تکنولوژی Micro LED را در سال ۲۰۲۰ معرفی کند. و امسال نیز با پیشرفت بهتر و از بین بردن مشکلات نسل قبل در سال ۲۰۲۱ نیز این فناوری را پخته‌تر و با کیفیت بالاتر عرضه کند.

 

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.