جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی ال‌جی در خودروی برقی مگان

ال جی در زمینه خودرو نیز نقش آفرین بوده همیشه سعی کرده در این حوزه نیز از جدیدترین فناوری ها و نوآوری های روز خود استفاده کند این شرکت توانسته بر پایه اندروید ۱۰ و سیستم عامل Automotive سیستم IVI خود را بهینه و آنرا به کاربران ارائه دهد.

ال‌جی الکترونیک نسل جدید این سیستم خود را در خودروی برقی رنو مدل مگان E_Tech در همین سال ۲۰۲۲ رونمایی و عرضه کرد. خودروی تحسین شده از جانب کارشناسان و حتی کاربران مجهز به سیستم پیشرفته جدید IVI ال جی است که در بزرگترین نمایشگاه خودروی جهان در کشور آلمان و در شهر مونیخ IAA MOBILITY 2021 عرضه در بازار و رونمایی عمومی آن انجام شد.

نرم افزاری که سیستم جدید ال‌جی یعنی IVI بر اساس آن عمل می کند با همکاری ال جی و همچنین کمک شرکت رنو فرانسه همچنین با سیستم‌عامل و نرم‌افزار Google Android Automotive کتاب استاتیک ال جی و شرکت Scaled Agile Framework (SAFe) به صورت رسمی توسعه داده شده و کارهای زیادی بر روی آن صورت گرفته پدید آمده است لازم به توضیح است که شرکتی که ال‌جی برای نرم افزار با آن همکاری می کند دارای سابقه‌ای درخشان و پروژه های بزرگی که انجام داده است.

علاوه بر این، سیستم IVI مبتنی بر اندروید ال‌جی اولین سیستم مبتنی بر اندروید ۱۰ است که گواهینامه خدمات خودروی گوگل (GAS) را دریافت کرده است. این پلتفرم خدمات سرگرمی هوشمند و دسترسی آسان به برنامه‌های مختلف گوگل ازجمله دستیار گوگل، نقشه گوگل و گوگل پلی را از طریق نمایشگر اطلاعات مرکزی (CID) ارائه می‌دهد. این سیستم با رابط کاربری (HMI) و تجربه کاربری راحت، از قابلیت‌های رو به رشد ال‌جی به‌عنوان ارائه‌دهنده راه‌حل‌های خودرو استفاده می‌کند تا نیازهای متنوع رانندگان امروزی را برآورده کند و سفر با ماشین را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر تبدیل کند.

همیشه به عنوان یک شریک خلاق و مبتکر که همیشه نوآوری های بسیار زیادی را به دنیا معرفی کرده همیشه در زمینه خودروهای هوشمند و روز دنیا نیز به عنوان یک شریک مطمئن در نزد تمام توسعه دهندگان و البته خودروسازان دنیا همکاری کرده است.

، معاون جهانی کارخانه نرم‌افزار رنو در این رابطه می گوید: «فضای دیجیتالی اتاق ماشین‌ها به‌سرعت نحوه‌ی تعامل رانندگان و مسافران با وسایل نقلیه‌شان را تغییر داده است و امکان شخصی‌سازی و راحتی بیشتر را برای افراد فراهم می‌کند. » او همچنین افزود: «بر همین اساس، ما معتقدیم که ادامه همکاری ما با ال‌جی برای ارائه یک کابین اندرویدی فوق‌العاده برای ماشین برقی مگان E-TECH که در IAA MOBILITY معرفی شد، بسیار ضروری بود.»

دکتر کیم جین یونگ، رئیس شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی نیز در این رابطه گفت: «سیستم جدید IVI ما نه‌تنها پاسخگوی تقاضای رو به رشد برای پلتفرم‌های نرم‌افزاری پایدار، پیشرفته و کاربرپسند خودرو است، بلکه از آن‌هم فراتر می‌رود. از طریق نوآوری مستمر و همکاری با شرکای متخصص مانند رنو، ال‌جی متعهد به ارائه تجربیات متفاوت در خودرو و ارتقای موقعیت خود به‌عنوان ارائه‌دهنده راه‌کار به صنعت خودروسازی جهان است.»

تهیه شده توسط تیم LGWORL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.