خرید آنلاین اسپیکر ال جی XBOOM ON5

XBOOM ON5

امروز تصمیم داریم تا اسپیکر و یا پارتی باکس XBOOM ON5 را بررسی کنیم، ویژگی ها و همچنین وجه تمایز آن را نسبت به هم ردگانش بیان کنیم و در نهایت اگر قصد خرید آن را داشتید، شما را راهنمایی خواهیم نمود، پس با ما همراه باشید.

پارتی باکس XBOOM ON5 عضوی متوسط از خانواده اسپیکرهای سری ON به شمار می‌رود. XBOOM ON5 توانی 300 واتی دارد که مناسب برای مهمانی‌های کوچک تا متوسط بسیار خوب صدا می‌دهد و پاسخگوی آن می‌باشد.

اسپیکر پارتی ال جی مدل XBOOM ON5
نمایی از XBOOM ON5

لازم به ذکر است که این اسپیکر 14.1 کیلویی از باتری برخوردار نیست و بایستی بطور مستقیم به منبع برق متصل گردد، پس شاید نتوان آن را یک اسپیکر همراه دانست! کاربرد این اسپیکر می‌تواند در مراسم های مختلف مثل جشن تولد، مراسم مذهبی و…، مصرف خانگی و باشگاه‌ها باشد و به خوبی بتواند صدای مطلوب را به گوش همگان رساند.

XBOOM ON5 متشکل از یک ووفر 8 اینچی و دو توییتر 2 اینچی می‌باشد که مجموعاً شامل 3 اسپیکر می‌شود. نقطه تمایز اسپیکر ال جی XBOOM ON5 نسبت به سایر اسپیکر ها در موارد و ویژگی‌هایی مثل شفافیت صدا، عدم حضور نویز (حتی در صداهای بلند) و داشتن قیمتی مناسب در مقایسه با آنها، مشخص می‌شود!

ویژگی های اسپیکر ال جی XBOOM ON5:

  • صدای شفاف و قدرتمند:

این اسپیکر در هر دو بازه فرکانسی بالا و پایین عملکردی بی‌نظیر را به نمایش می‌گذارد! در فرکانس های بالا، شما صدایی واضح و تیز را دریافت خواهید نمود که حتی در حالت ماگزیموم صدا، هیچ نویز و خدشه‌ای احساس نخواهید کرد و همچنین در بازه‌های فرکانسی پایین‌تر، شما شاهد باسی نیرومند و عمیق خواهید بود که به لطف ووفر نیرومند این دستگاه می‌باشد.

اگر تمایل به شنیدن صدایی دقیق‌تر دارید و می‌توانید مقداری بیشتر هزینه کنید، یکی از پیشنهادات دیگر، خرید پخش کننده خانگی XBOOM ON7، فرزند بعدی خانواده ON7 می‌باشد؛ این اسپیکر از 5 کانال صوتی بهره می‌گیرد تا توزیع صدا بسیار دقیق‌تر صورت گیرد و بازه‌های میانی (مثل صدای خواننده نیز) شفاف‌تر از همیشه به گوش برسد! این موضوع به لطف بهره‌گیری از دو کانال میدرنج در این محصول بوده که گویی مقداری بار را از دوش توییترها و ووفر برمی‌دارد تا خود به توزیع فرکانس‌های میانی بپردازد.

اگر دستگاه را در حالت Bass Blast که باس را شدیدتر می‌کند نیز قرار دهید، خبری از هر گونه اعواج صدا و یا Distortion وجود ندارد.

اسپیکر پارتی با قیمت مناسب
Karaoke Star
  • کارائوکه و خوانندگی:

یکی از خاص‌ترین ویژگی هایی که ال جی برای اسپیکرهای سری XBOOM ON در نظر گرفته است همین قابلیت منحصر به فرد و خاص می‌باشد! یعنی تنها کافی است تا دکمه Voice Canceller را از طریق گوشی، ریموت کنترل و یا کنترل پنل سطح دستگاه بفشارید تا صدای خواننده حذف شود و شما بجای آن بخوانید!*

همچنین می‌توانید از طریق بخش های ذکر شده، پیچ یا فرکانس موسیقی را تغییر دهید و به خود (وکال) اکو و افکت های مختلف بدهید. نام این ویژگی اختصاصی که در XBOOM ON5 نیز دیده می‌شود Karaoke Star می باشد.

*در بسته‌بندی این محصول میکروفن وجود ندارد و بایستی بطور جداگانه اقدام به خرید آن بکنید.
LG XBOOM ON5
نمایی از کنترل پنل سطح XBOOM ON5
  • کنترل پنل قدرتمند:

یک Dj برای اینکه بتواند به بهترین شکل یک مهمانی را رونق دهد، نیازمند یک صفحه کنترل قدرتمند می‌باشد! اما اگر تنها با یک صفحه کنترل که در سطح دستگاه وجود دارد طرف باشیم، پس تفاوت XBOOM ON5 در کجا نمایان می‌شود؟

علاوه بر کنترل پنل سطح دستگاه که به ویژگی های آن اشاره می‌کنیم، شما از دو طریق دیگر نیز می‌توانید تنظیمات مدنظرتان را اعمال کنید:

  1. طریق نرم افزار اختصاصی Dj app
  2. ریموت کنترل اختصاصی XBOOM ON5

اما کنترل پنل سطح دستگاه چه چیزهایی دارد؟ دو پورت ورود USB که می‌توانید به آن فلش متصل کنید و آهنگ‌هایتان را از طریق آن میکس، پخش و حتی با کمک Party Saver ذخیره کنید! همچنین بر روی سطح آن دکمه افکت بر صدای خواننده، دکمه تغییر Key، نمایشگر اعمال تنظیمات، دکمه های افکت صدا که به Dj Effect مشهور می‌باشند (سه دکمه که می‌توانید صدای آنها را بسته به سلیقه‌تان تنظیم کرده و تغییر دهید) و…

بهترین اسپیکر پارتی ال جی در بازار
Dj App

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این اسپیکر بدست آورید حتماً نوشته مرتبط به پارتی‌باکس‌ها را نیز بخوانید!

از طریق نرم افزار نیز شما چیزی مشابه کنترل پنل به همراه یک اسکرچ را نیز به همراه دارید تا مهمانی به بهترین شکل ممکن بتواند پیش رود! شما از طریق گوشی صدا را نیز می‌توانید کنترل کنید.

اسپیکر بزرگ ال جی
Party Strobe
  • این بار هم ببینید و بشنوید!

پارتی باکس XBOOM ON5 برای نورپردازی مهمانی شما چیزی کم نگذاشته است! از قابلیت فلش چشمک زن گوشی برای هماهنگی با ضرب آهنگ (Party Strobe) تا رقص نور با هر مرتبه تحرک ساب ووفر که معمولاً بر سر ضرب هاست! شما می‌توانید این رنگ‌ها را نیز از طریق نرم‌افزار شخصی سازی کنید تا بسته به حس و حال موسیقی و سلیقه شما، در معرض نمایش قرار گیرند.

محل قرارگیری لامپ‌های LED پیرامون ووفرها می‌باشد، پس اگر به دنبال نورپردازی قدرتمندتری می‌گردید، پیشنهاد می‌شود حتماً نگاهی به XBOOM ON9 بیندازید چراکه این اسپیکر دارای 2 ووفر بوده و علاوه بر داشتن یک باس قدرتمند و عجیب، نورپردازی قدرتمندتر و هیجان‌انگیزتری خواهید داشت.

این اسپیکرها همچنین قابلیت اتصال به تلویزیون را نیز از طریق کابل فیبر نوری و یا بلوتوث دارند تا اگر شما موزیک ویدیو یا هر ویدیوی موزیکال دیگری را که تمایل دارید را بتوانید ببینید و علاوه بر لذت شنیداری، لذت دیداری هم ببرید و حسابی خاطره سازی کنید! همچنین این کاربرد تنها به دیدن موسیقی محدود نشده و حتی از آن می‌توان به عنوان یک پخش کننده خانگی استفاده کرد و در دنیای بی‌کران فیلم و سریال غوطه‌ور شد!

اگر در یک مهمانی هستید و هرکدام از شما یک پلی لیست دارید اما نمی‌توانید آن را هندل کنید، XBOOM ON5 مسیر را برای شما هموار نموده‌است! با قابلیت اتصال همزمان 3 گوشی از طریق بلوتوث، شما می‌توانید پلی‌لیست‌هایتان را با یکدیگر به اشتراک بگذارید و نیازی به جابه‌جایی و رد و بدل آهنگ‌ها میان دستگاه‌ها وجود ندارد.

اسپیکر LG XBOOM ON5
از طریق بلوتوث یا کابل نوری به تلویزیون متصل شوید

آنچه که بدان اشاره کردیم و از چشم گذراندید، صرفاً بخشی از ویژگی های پارتی باکس 17 کیلوگرمی ال جی بود و این نوشته بطور عمده و اختصاصی نقاط فنی و ویژگی های خاص این اسپیکر را بیان نمود. اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورید، مجدداً پیشنهاد می‌کنیم تا نوشته مرتبط به پارتی‌باکس‌ها را مطالعه کنید.

پس اگر می‌خواهید اسپیکری داشته باشید که قیمتی مناسب داشته باشد، خوب صدا دهد، اعواجی نداشته باشد و به راحتی تنظیم و کنترل گردد، پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً در میان گزینه هایتان، نگاهی به اسپیکر XBOOM ON5 هم داشته باشید (البته اگر نداشتن باتری برایتان اهمیتی ندارد)!

این اسپیکر، پخش کننده خانگی، پارتی باکس و… جزء محصولات بزرگ بوده و بایستی توجه داشته باشید که این دست محصولات بر اثر حمل و نقل نامناسب ممکن است آسیب ببینند، امکان رخداد این موضوع حتی با حضور یونولیت‌های محافظ نیز صورت می‌گیرد، بنابراین فروشگاهی که خرید را از آن انجام می‌دهید بایستی به شما ضمانت دهد که محصول خریداری شده علاوه بر اینکه اصل می‌باشد، سلامت است و ضمانت دارد!

اگر از دوست خرید حضوری و یا آنلاین اسپیکر XBOOM ON5 را انجام دهید، پیشنهاد می‌شود در میان گزینه‌هایتان حتماً نگاهی نیز به سایت فروشگاهی ال جی ورلد بیندازید! با دادن ۱۸ ماه ضمانت پس از فروش گلدیران و همچنین ضمانت سلامت فیزیکی، خیال‌تان از بابت خرید کالایی با کیفیت و اورجینال، آسوده خواهد شد.

همچنین اگر تمایل دارید درباره محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد و تخفیفات آنها بیشتر بدانید حتماً پیج اینستاگرامی ال جی ورلد را فالو کنید. اطلاعات و مشخصات فنی مرتبط با هر محصول در این صفحه بیان می‌شود، بنابراین با بررسی و مقایسه محصولات با یکدیگر با چشمی باز خریدتان را انجام دهید. جشنواره‌های فروش ویژه نیز از همینجا به اطلاع شما خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.