3 مدل جدید پارتی باکس ال جی چه ویژگی هایی دارد؟

پارتی باکس ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد قصد داریم تا درباره جدیدترین سیستم های صوتی ال جی الکترونیکس، تحت عنوان پارتی باکس ال جی که مهمانی را از این رو به آن رو می‌کنند، صحبت می‌کنیم. وقتی تصمیم می‌گیرید یک مهمانی برگزار کنید و یا با دوستان و اعضای خانواده جشن برپا کنید اولین چیزی که می‌تواند حس و حال یک مراسم را متفاوت کند یک اسپیکر با کیفیت است. حجم صدای خوب به همراه کیفیت مناسب میتواند لذت گوش دادن به موسیقی را تا چند برابر افزایش دهد توجه داشته باشید که محصول با کیفیت نباید با افزایش حجم صدا دچار افت کیفیت شود.

هیچ چیزی بهتر از موسیقی نمی‌تواند انرژی را به مهمانی برگرداند! اما اگر یک مهمانی بسیار شلوغ باشد و افراد زیادی بعنوان مهمان حاضر باشند، آیا به همه و بقول معروف به عقبی ها خوش خواهد گذشت؟ پارتی باکس ال جی آمده است تا حال و هوایی تازه را با صدایی بلند و رسا برای مهمانی به ارمغان بیاورد! احتمالاً با خود می‌گویید که این محصولات، کاری مشابه اسپیکر را می‌کنند و این اسم چرا برای آن بکار رفته است. در اینجا باید بگوییم که در ادامه همراه ما باشید تا متوجه شوید این محصولات، هر چند عملکرد اسپیکر را دارند اما قابلیت های بیشتری را برای خوش گذراندن در اختیارتان قرار می‌دهد:

پارتی باکس ال جی

1. صدای قدرتمند:

همانطور که از ظاهر این محصول برمی‌آید، بایستی صدایی را تولید کند که همه جا را به لرزه در بیاورد و بطور کامل با هر ضرب، شما را به هیجان و شادی بیشتر وا دارد! با بهره گرفتن از جریان هوای اضافی در پشت اسپیکر، بیسی فوق العاده بوجود می‌آید که مهمانی را از خمودگی خارج می‌سازد و جانی تازه را در وجود میهمانان، می‌دمد! او ان ناین ال جی قوی‌ترین و گران‌ترین پارتی باکس ال جی محسوب می‌شود این اسپیکر با دو ساب بوفر قدرتمند و دو تیوتر توانی بالغ بر 1500 وات را تولید می‌کند که با قرار دادن روی حالت Bass Blast به ۲۰۰۰ وات نیز افزایش پیدا می‌کند

پارتی باکس ال جی

2. نور پردازی بی نظیر:

اگر نگاهی به نوشته ” اسپیکر بلوتوثی ال جی با ۴ عضو جدید و خاص ” و یا بطور کلی اسپیکر های ال جی کرده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که برای این شرکت کره‌ای، چقدر این موضوع حائز اهمیت است. ال جی سعی دارد نور را با صدا در آمیزد تا شما تجربه‌ای خاص از خوشگذرانی و موسیقی هایتان داشته باشید! در پارتی باکس ال جی نیز این مسئله وجود داشته و LED های رنگارنگ در این محصول، متناسب با ریتم ضرب تغییر می‌کنند تا شما در مهمانی‌هایتان هیجان بیشتری داشته باشید! ال جی از شلوغی بیش از حد نورهای RGB خودداری کرده و فقط آنها را درون ساب ووفرها قرار داده است.

اما این پایان ماجرا نیست، پارتی باکس ال جی برای رقص نور مهمانی شما کم نگذاشته است! شما می‌توانید سه گوشی به بالا را با این پارتی باکس همگام یا سینک کنید تا فلش پشتی گوشی شما نیز همگام با موسیقی چشمک بزند! درست مشابه زمانی که در کنسرت هستید و با توجه به ریتم آهنگ، گوشی را حرکت می‌دهید ! (باید افزود که این ویژگی، تنها در گوشی های اندروید کار می‌کند). گفتنی است که این محصول جذاب ال جی می‌تواند به سه گوشی به صورت همزمان متصل شود و قابلیت باعث آسوده‌تر شدن کار با دستگاه خواهد شد.

پارتی باکس ال جی

3. نرم افزار LG XBOOM:

از طریق این نرم افزار، شور و هیجانی مضاعف را برای مهمانی تان رقم بزنید! از طریق نرم‌افزار دی جی در دو نسخه اندروید و یا iOS ، کنترل پد و صفحه اسکرچ دی جی را بر عهده گیرید و افکت های صوتی سرگرم کننده و جذابی را بر روی موسیقی تان اعمال کنید. لازم به ذکر است که بیشتر قابلیت‌های اسپیکر پارتی باکس ال جی در نرم‌افزار آن نهفته شده و شما می‌توانید با نصب این برنامه به تمامی امکانات اسپیکر دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید این نرم‌افزار را از فروشگاه‌های رسمی و یا وب سایت ال جی دریافت کنید و روی تبلت یا موبایل خود نصب کنید.

پارتی باکس ال جی

4. ویژگی Karaoke Star:

یکی دیگر از ویژگی هایی که پارتی باکس ال جی را از سایر اسپیکر ها جدا می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید آهنگتان را بلند و شفاف بخوانید، همین ویژگی ستاره کارائوکه می‌باشد! این ویژگی اجازه می‌دهد تا بطور جداگانه صدای موسیقی و میکروفون را تنظیم کنید، صدای Vocal و خواننده را با بهره‌گیری از Voice Canceller کاهش دهید و از طریق Key Changer ، گام موسیقی را متناسب با صدایتان تغییر دهید و همگام سازید! حالا دیگر وقت خواندن و هنرنمایی شماست! *توجه کنید که میکروفون بطور جداگانه بایستی خریداری شود و در بسته‌بندی محصول وجود ندارد.

پارتی باکس ال جی

5. زنده کردن یاد و خاطرات با قابلیت Party Saver:

بهتر است بگوییم یکی دیگر از تفاوت های پارتی باکس ال جی با سایر اسیپیکر ها، این است که هرچند همگی آنها با نور خاطره‌ای جدید و خاص را برای شما بوجود می‌آورند اما هیچ یک قادر نیستند که خاطرات را برای شما مرور کنند! شما با بهره گیری از سیستم ضبط پارتی باکس، میکس های دی‌جی و پلی لیست هایتان را ذخیره کنید تا در هر زمانی که دوست داشتید، به آنها گوش دهید و خاطراتتان را زنده کنید. *توجه داشته باشید که این سیستم صوتی از حافظه داخلی برخوردار نمی باشد و از طریق ابزارهای حافظه خارجی امکان پخش موسیقی خواهد داشت.

پارتی باکس ال جی

6. راه های اتصال متنوع:

برای اینکه رنگ و بویی تازه را به صدای گیتار دهید، از طریق Input مخصوص گیتار، به پارتی باکس ال جی متصل شوید و تمامی مهمانی را به شور وادارید. پخش کننده CD و رادیو نیز در این محصول وجود داشته که شما می‌توانید موسیقی مطلوبتان را از این بستر ها نیز بشنوید. با اتصال گوشی به پارتی باکس ال جی از طریق بلوتوث، شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار ایکس بوم ال جی پلی لیست‌تان را بی‌وقفه پخش کنید و مهمانی را به بهترین نحو ممکن، ادامه دهید. پارتی باکس ال جی همچنین قادر است تا از طریق بلوتوث (تمامی مدل های پارتی باکس) و یا کابل اپتیک (در مدل‌های ON7 و ON9) به تلویزیون وصل شود.پارتی باکس ال جی

اما اتصال صرفاً محدود به سایر دستگاه ها نمی‌شود بلکه شما می‌توانید در دو مدل ON7 و ON9 ، اسپیکر ها را بطور وایرلس به یکدیگر وصل کنید تا مهمانی‌ای بزرگ‌تر و پرانرژی تر داشته باشید! اما شاید تا اینجای متن بپرسید که اینها تنها یک آگاهی بخشی درباره ویژگی های پارتی باکس ال جی بود، پس جدیدترین پارتی باکس های ال جی چه نام دارند و چقدر با یکدیگر متفاوت می‌باشند؟ در اینجا باید بگوییم که ویژگی های مذکور در تمامی این پارتی باکس ها مشترک بوده و تفاوت عمده در تعداد ساب ووفر، ابعاد و توان خروجی می‌باشد و انتخاب شما، عمدتاً وابسته به بودجه و نوع کاربری و وسعت مهمانی می‌باشد.

پارتی باکس ال جی

پارتی باکس ON5 با بهره گیری از 5 اسپیکر و یک ساب ووفر به ابعاد 8 اینچ، به خوبی می‌تواند یک مهمانی بزرگ را جواب دهد و حسابی حال و هوای مهمانی‌تان را دگرگون سازد! اگر تصمیم خرید اسپیکر ON5 را دارید، حتماً نگاهی به سایت فروشگاهی ال جی ورلد بیندازید تا اطلاعات بیشتری درباره آن بدست بیاورید. این مدل ارزان قیمت‌ترین مدل سری او ان ال جی که می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه رسمی ال جی خریداری کنید با توجه به قیمت محصول کیفیت فوق العاده بی‌نظیری را به شما هدیه خواهد داد و قطعاً از شنیدن صدای آن لذت خواهید بود.

پارتی باکس ال جی

پارتی باکس ال جی ON7 با 5 اسپیکر 3 طرفه و ساب ووفر 8 اینچ، قادر است حجم صدایی بیشتری را تولید کند که مناسب جاهای سرباز نسبتاً بزرگ می‌باشد و حسابی جو مهمانی را می‌تواند متحول سازد! خرید اسپیکر ON7 را حتماً از بستری انجام دهید که کالایی اورجینال را در اختیار شما بگذارد! اگر بخواهیم وجه تمایز ON9 و ON7 را بیان کنیم میتوانیم بگوییم که ON9 تمرکز روی بیس قدرتمند و ON7 تمرکز روی صدای زیر قوی خواهد بود پس اگر کیفیت صدا برایتان مهم است ON7 و اگر بیس قوی را می‌پسندید پارتی باکس ال جی ON7 مناسب است.

پارتی باکس ال جی

پارتی باکس ال جی مدل ON9 بعنوان سردمدار این خانواده به شمار رفته و از دو ساب ووفر 8 اینچی بهره می‌برد که روحی تازه را در هر مهمانی‌ای می‌دمد و آن را به هوا می فرستد! اگر خرید اسپیکر ON9 را در برنامه تان برای ایجاد تحول در اتمسفر محیطی تان می‌خواهید، حتماً نگاهی هم به سایت ال جی ورلد بیندازید تا انواع سیستم‌های صوتی ال جی از اسپیکرهای بلوتوثی سری ایکس بوم تا ساندبارها و اسپیکرهای قابل حمل ال جی را با بهترین قیمت مشاهده کنید. ضمن اینکه تمامی محصولات با گارانتی معتبر شرکتی عرضه خواهد شد.

در کل بایستی برای خرید پارتی باکس ال جی حتماً از بستری اقدام کنید که سابقه فروش محصولات صوتی را داشته باشد و هنگام خرید به شما ضمانتی مبنی بر اصالت کالا بدهد. سایت فروشگاهی ال جی ورلد بعنوان بستری مناسب با 7 سال سابقه فعالیت و دادن ضمانت اصالت و تعویض کالا، گزینه‌ای مناسب برای خرید خواهد بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره ها، پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید. ضمن اطلاع از آخرین محصولات و اخبار شگاه می‌توانید از جشنواره‌های مختلف در ایام مختلف سال آگاه شوید و از جوایز نفیس آن بهره‌مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.