راهنمای خرید ساندبار ال جی S95QR

ساندبار ال جی S95QR

در این نوشته از وبلاگ رسمی ال جی ورلد، راهنمای کوتاهی جامع را در رابطه با خرید ساندبار ال جی S95QR تقدیم شما می‌گردد و این مدل با سایر مدل‌ها نیز مقایسه می‌شود تا در صورتیکه نتوانستید این ساندبار را بخرید و یا پس از مطالعه توضیحات، متوجه شدید که این محصول برایتان مناسب نمی‌باشد، گزینه‌های دیگری را نیز در دسترس داشته باشید؛ با ما همراه باشید.

بررسی و نگاهی کلی به ساندبار ال جی S95QR:

در نوشته معرفی ساندبار ال جی مدل S95QR، بطور جامع و کلی در رابطه با ویژگی‌های خاص این ساندبار صحبت نمودیم، اگر می‌خواهید بیشتر با این مشخصات آشنا شوید، از شما دعوت می‌شود تا این نوشته را نیز مطالعه کنید. این ساندبار قدرتمند 810 واتی، پرچمدار ساندبارهای ال جی در سال 2022 می‌باشد و به سبب ویژگی‌های خاصی که به آنها اشاره می‌شود، مقداری از سایر ساندبارهای این شرکت گران‌تر بوده و قیمتی بیشتر دارد.

 

بررسی ساندبار ال جی S95QR
کانال صوتی 9.1.5 و فناوری های صوتی بکار رفته در ساندبار ال جی S95QR

 

ویژگی‌های صوتی ساندبار ال جی S95QR:

توزیع صدا:

توزیع صدا در این ساندبار بصورت 9.1.5 بوده که شامل یک اسپیکر مستطیلی (ساندبار اصلی) و دو اسپیکر ذوزنقه‌ای شکل (هر کدام از این المان ها دارای 3 کانال صوتی اند و در مجموع 9 عدد می‌باشند) و یک ساب ووفر (1) می‌باشد. اما عدد 5 در اینجا به چه معناست؟ 5 در واقع تعداد کانال‌های صوتی پرتاب‌کننده به بالا یا Up-Firing می‌باشد که صدایی اتمسفریک و فراگیر را ارائه می‌کند و جلوتر در رابطه با آن بیشتر صحبت خواهد شد.

دقت صدا:

ال جی برای آنکه صدایی خوب و غنی را به گوش مخاطبانش برساند، با کمپانی‌ها و شرکت‌های مختلفی وارد همکاری شده‌است و استانداردهای آنها را نیز بدست آورده‌است. یکی از این شرکت‌ها مریدین می‌باشد که در حوزه پردازش سیگنال دیجیتال و تولید اکولایزر فعالیت دارد و سبب می‌شود تا صدایی مطبوع‌تر و دلپذیرتر را بشنوید.

یکی دیگر از فناوری‌های موجود در این محصول، فناوری Hi-Res می‌باشد که کیفیت صدا را به محتوایی که ضبط می‌شود، بسیار نزدیک می‌سازد و سبب می‌شود تا تجربه‌ای واقع‌گرایانه از محتوای در حال پخش در ساندبار ال جی S95QR داشته باشید.

صدای فراگیر:

مزیت مهم ساندبار ال جی S95QR، بهره‌گیری از فناوری‌های صوتی‌ایست که سبب می‌شود تا بتوانید صدایی سینمایی و فراگیر را با کمک آنها تجربه کنید. این شرکت‌ها شامل DTSX و دالبی اتموس می‌باشند که صدا را از تمام جهات ممکن به گوش شما می‌رسانند و از آنجا که کانال‌های صوتی بکار رفته در این ساندبار از سایر محصولات بیشتر می‌باشد، بنابراین این فراگیری گسترده‌تر است و لحظات فیلم به بهترین شکل ممکن تجربه می‌شوند!

 

مشخصات ساندبار ال جی S95QR
نمایی کلی از ساندبار ال جی S95QR

 

طراحی ساندبار ال جی S95QR:

این ساندبار در راستای حرکت ال جی به سمت مینیمال‌تر شدن محصولاتش حرکت کرده و برخلاف آنکه بنظر می‌رسد بسیار سیستم پیچیده‌ای داشته باشد، بسیار ساده بوده و اصلا دست‌وپاگیر نمی‌باشد. ال جی در این ساندبار از ابتکاری بنام LG WOWCAST نیز بهره گرفته‌است تا سیم‌های اضافی در چشم نباشند و به حداقل میزان ممکن برسند. توضیحات مرتبط به این فناوری در نوشته معرفی این ساندبار وجود دارد.

در سطح جلویی اسپیکر اصلی، نمایشگر ساندبار و در سطح رویی آن، دکمه‌های تنظیم کننده وجود دارد. علاوه بر این، این ساندبار از یک ریموت کنترل نیز بهره می‌گیرد تا راحت‌تر بتوانید تنظیمات مرتبط به آن را انجام دهید. البته ساندبار ال جی S95QR از هوش مصنوعی نیز در دو جای مختلف بهره گرفته‌است تا عملکرد رگولاتوری راحت‌تری داشته باشید:

 

مزایای مهم ساندبار ال جی S95QR
AI Sound Pro

 

  1. AI Room Calibration: با بهره‌گیری از این فناوری، ساندبار بطور هوشمند محیط خانه را تشخیص داده بسته به آن، تنظیمات صدا را در بهینه‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهد.
  2. AI Sound Pro: بجای آنکه با کنترل حالت و نمایه صوتی مرتبط به هر محتوا را انتخاب کنید، این کار را به ساندبار بسپارید! ساندبار با هوش مصنوعی بکار رفته در خود می‌تواند بسته به محتوای درحال پخش، بهترین حالت صوتی را انتخاب می‌کند و شما را از تنظیم متمادی بی‌نیاز سازد.

خرید ساندبار ال جی S95QR و نکاتی که باید به آن دقت کنید:

تمام موارد مطرح شده به شرطی می‌تواند به بهترین نحو ممکن در دسترس شما قرار گیرد که محصولی که بدستتان می‌رسد سالم و اصل باشد. سالم بودن به این لحاظ مطرح است که دیده شده است ساندباری از روز اول خوب صدا نمی‌دهد و خط و خش و اعواج در آن به گوش می‌رسد!

بنابراین این موضوعات تا حد زیادی به فروشگاه عرضه کننده محصول وابسته است تا محصولی که به دستتان می‌رسد سالم باشد و فیک نباشد. یکی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده و فروشنده ساندبار ال جی S95QR، ال جی ورلد می‌باشد که ساندبارهایش را با گارانتی 18 ماهه رسمی گلدیران عرضه می‌نماید؛ بنابراین در صورت بروز مشکل آسوده‌خاطر خواهید بود و می‌توانید محصول را تعویض کنید.

گزینه‌های جایگزین ساندبار ال جی S95QR:

هزینه این ساندبار بطور کلی بسیار بالاست و ممکن است برخی از افراد نتوانند این هزینه را بپردازند و یا تصمیم نداشته باشند این میزان از هزینه را به این کار اختصاص دهند، در ادامه ساندبارهایی را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که ممکن است کارآمد باشند و به سبب قیمت مناسب‌تر، گزینه بهتری باشند:

1. ساندبار S80Q:

این ساندبار 480 واتی، یکی از مدل‌های پایین‌تر از سردمدار خانواده یعنی ساندبار ال جی S95QR می‌باشد. ساندبار S80Q تنها متشکل از یک سیستم مرکزی و یک ساب‌ووفر می‌‌باشد و توزیع کانال صوتی در آن بصورت 3.1.3 می‌باشد؛ یعنی فناوری‌های صوتی فراگیر در این ساندبار نیز وجود دارند و اگر ابعاد خانه‌تان کوچک تا متوسط است، این ساندبار می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

2. ساندبار SH7Q:

اگر در رنج قیمتی مناسب به جستجوی قدرت می‌باشید، ساندبار SH7Q به خوبی به نیازتان پاسخ خواهد داد! توان این ساندبار 800 وات است و توزیع کانال صوتی در آن 5.1 می‌باشد. شاید تصور کنید که این ساندبار نمی‌تواند صدای فراگیر تولید نماید اما به لطف بهره‌گیری از فناوری DTSX با این ساندبار می‌توان تجربه سینمایی داشت!

 

ویژگی‌های ساندبار ال جی S95QR
LG SN7Y

 

3. ساندبار SN7Y:

اما به سبک‌ترین و یکی از اقتصادی‌ترین ساندبارهای ال جی می‌رسیم! توان خروجی ساندبار SN7Y ال جی، 380 وات بوده و توزیع کانال صوتی در آن بصورت 3.1.2 می‌باشد. در این ساندبار از فناوری‌های دالبی اتموس، DTSX و مریدین نیز استفاده شده‌است. قابلیت‌های اتصال در این ساندبار شامل بلوتوث، فیبرنوری و HDMI می‌باشد.

برای مطلع شدن از آخرین اخبار مرتبط با دنیای ال جی، آشنایی با محصولات موجود در فروشگاه و شناخت مشخصات آنها و همچنین اطلاع یافتن از زمان برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه، صفحه رسمی اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید. در این صفحه همچنین قرعه‌کشی‌های دوره‌ای نیز برگزار می‌گردد که با شرکت در آنها می‌توانید شانس‌تان را برای بردن یکی از محصولات موجود در فروشگاه محک بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.