راهنمای خرید مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS

مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS

از میان محصولات مرتبط با آشپزی، کدام محصول گزینه مناسب‌تری است؟ اگر انتخاب ما مایکروویو باشد، یک مایکروویو خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ بهترین مایکروویو موجود در بازار کدام است؟

در این نوشته از وبلاگ رسمی ال جی ورلد، در خلال پاسخ به تمامی سوالات مطرح شده، به بررسی مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS، بعنوان یکی از برترین گزینه‌‎های موجود در بازار خواهیم پرداخت و راهنمای خرید جامعی را از این محصول خدمت حضور شما تقدیم خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

اگر بخواهیم از میان تمام محصولات مرتبط با پخت و پز، بگوییم کدام یک مناسب‌تر یا بهتر می‌باشد، در واقع کاری اشتباه انجام داده‌ایم زیرا مناسب‌تر بودن را نوع کار ما با مایکروویو تعیین می‌نماید. بطور کلی اگر تصمیم دارید غذایی را گرم کنید و یا آشپزی سبک و آب کردن یخ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید، مایکروویو گزینه بهتری خواهد بود اما اگر هدف پخت و پز می‌باشد، فرهای رومیزی، سولاردام و فرهای رومیزی، گزینه‌های بهتری خواهند بود.

پیش‌تر نیز نوشته‌ای را درباره 4 ویژگی خاص مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS نوشتیم که در صورت تمایل می‌توانید آن را مطالعه کنید و بطور کلی با این محصول آشنا شوید؛ در ادامه به مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید بایستی به آن دقت کنیم می‌پردازیم و جایگاه این مایکروویو را در این ویژگی‌ها بررسی می‌کنیم:

1. وزن و ابعاد:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌هایی که در آغاز کار، خیلی از افراد به آن توجه دارند این است که آیا مایکروویو به ابعاد خانه آنها می‌خورد یا بزرگ است یا کوچک؟ ابعاد مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS به صورت 544x308x458 میلی‌متر می‌باشد که در نگاه اول، ظرفیتی همانند یک مایکروویو 40 لیتری دارد اما در واقع 42 لیتر است.

دلیل این موضوع بهره‌گیری ال جی از یک ابتکار خاص است. این مایکروویو بدنه فلزی، ضخامتی کمتر داشته تا فضای داخلی گسترش یابد و گنجایش محصول بیشتر شود. اگر بطور مداوم مجبور به جابه‌جایی مایکروویو هستید، این محصول شاید گزینه مناسبی نباشد چراکه حساسیت نگه‌داری از آن نسبت به مدل‌های ضخیم‌تر بیشتر است! وزن کلی این محصول نیز 12 کیلوگرم می‌باشد که شاید مقداری سنگین به نظر بیاید و براحتی نتوان آن را جابه‌جا نمود.

 

مشخصات مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS
توان پیوسته و قابل تنظیم در مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS

 

2. توان خروجی:

توان ماگزیمم این دستگاه 1200 وات می‌باشد که در برخی از حالات شما قادر به تنظیم آن تا 200 وات می‌باشید. برای مثال در حالت Cooking، در ابتدا توان را بایستی تنظیم کنید و در ادامه باید زمان پخت را به آن بدهید. با فشردن دکمه Cooking Mode، ما سه حالت مختلف Cooking، Grill و Combi را خواهیم داشت که ترکیبی از کوکینگ و گریل می‌باشد.

3. کنترل پنل:

یکی از نقاط قوت مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS، کنترل پنل قدرتمند و لمسی آن می‌باشد. بر روی این بخش دکمه‌های متنوعی نظیر inverter cook، defrost cook، sensor cook و Power وجود دارد که درباره حالت cook بیشتر توضیح داده شد.

 

قیمت مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS
ذوب شدن یکدست یخ در مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS

 

حالت Inverter Defrost یکی از بهترین عملکردها را در آب کردن یخ گوشت، مرغ، ماهی و نان دارد! یعنی با کمک قسمت راهنمایی که در کنار مایکروویو و در هنگامی که درب آن را باز می‌کنید، دیده می‌شود، از میان 4 حالت موجود، گزینه را انتخاب و سپس وزن را وارد می‌کنید.

موتور اینورتر نیز همانطور که در نوشته قبلی اشاره شد، حالتی است که گرما را به شکلی یکنواخت در تمامی سطح محصول توزیع می‌نماید و سبب می‌شود تا یخ بطور کامل آب شود و یا اگر با آن غذا می‌پزید، غذایتان مغز پخت شود. با این مایکروویو می‌توان تخمیر ماست و آب‌پز کردن غذا را نیز انجام داد.

 

خرید مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS
گریل شدن یکدست و طلایی در مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS

 

دکمه‌هایی نظیر Start، Stop و دکمه گردان برای تنظیم زمان، در آن دیده می‌شود و راحت‌ترین روش برای کار با آن، فشردن دکمه استارت بوده که به مدت 30 ثانیه، گرمایش تولید می‌نماید و با هر بار فشردن آن، 30 ثانیه 30 ثانیه به آن افزوده می‌شود. اگر استاپ را بزنیم، فرآیند متوقف شده و اگر دو بار پشت هم این دکمه را فشار دهیم، برنامه زمانی از بین می‌‌رود.

تنها نقطه ضعفی که شاید متوجه این بخش باشد این است که اثر انگشت شما را به راحتی جذب می‌کند و بعد از مدتی استفاده احتمالاً مجبور به تمیز کردن پنل آن خواهید بود.

 

بررسی مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS
نورپردازی سه برابر قوی‌تر در مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS

 

4. ویژگی‌های خاص داخل محفظه:

یکی از چالش‌های عمده برای افرادی که با مایکروویو کار می‌کنند این است که محفظه به خوبی برایشان مشخص نیست، یعنی فرآیند داخل مایکروویو را به خوبی نمی‌بینند و برایشان گنگ است. این مایکروویو با بهره‌گیری از چراغ LED تا 3 برابر روشن‌تر از محصولات هم‌رده، به خوبی محفظه داخلی را برای شما روشن نموده و می‌توانید فرآیند طبخ را بطور کامل مشاهده کنید.

چالش دیگری که در ارتباط با محفظه وجود دارد این است که بسیاری از افرادی که تجربه تمیز کردن و پاک کردن مایکروویو را دارند، می‌دانند که این فرآیند تا چه میزان دشوار است و ممکن است برای آنها دردسرساز باشد. خوشبختانه مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS با بهره گرفتن از آرایش منظم و ساختار ملکولی خاص، اجازه نمی‌دهد قطعات غذا به آن بچسبند و با کمک دستمال به راحتی می‌توانید لکه‌ها را از بدنه آن پاک کنید.

5. قیمت و خرید مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS:

در این نوشته سعی شد تا مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS از تمامی ابعاد بررسی گردد. قطعاً عملکردهای سطح کنترل پنل و برنامه‌های پخت در این مانیتور بسیار گسترده‌تر از چیزی‌است که در اینجا می‌خوانید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آنها می‌توانید دفترچه راهنمای محصول را بصورت آنلاین مطالعه بفرمایید.

لازم به ذکر است که یک مایکروویو، هرچقدر قدرتمند و پر ویژگی باشد اما قیمت آن بسیار بالا باشد، بطوریکه بسیاری از افراد نتوانند آن را خریداری نمایند، دیگر برای ما یک گزینه مناسب نخواهد بود و قطعاً از لیست‌های انتخابی ما حذف می‌گردد! علاوه بر آن، از آنجاکه قرار است برای خرید این محصول، هزینه بسیاری پرداخت شود، پس فروشگاه عرضه کننده این محصول باید از بابت اصالت و سلامت فیزیکی به شما ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه دهد.

قیمت فروش این مایکروویو در مقایسه با سایر محصولات بازار، مناسب بوده و این موضوع نسبت به عملکردهای ارائه شده توسط آن می‌باشد. یکی از فروشگاه‌های فعال در این زمینه، فروشگاه اینترنتی رسمی مای ال جی ورلد می‌باشد که بیش از 7 سال در زمینه فروش محصولات ال جی فعالیت دارد. این فروشگاه از بابت اصالت و سلامت کالا به شما ضمانت داده و در تهران نیز ارسال رایگان دارد. برای آشنایی بیشتر با سایر مایکروویوهایی که در این سایت وجود دارند، حتماً نگاهی به صفحه دسته‌بندی محصولات بیندازید.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای ال جی، آشنایی با محصولات موجود در فروشگاه ال جی ورلد و آشنایی با مشخصات آنها در یک نگاه، اطلاع از زمان برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه و بهره‌مندی از تخفیفات آن و همچنین شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای و محک زدن شانس خود برای بردن یکی از محصولات فروشگاه، پیج رسمی اینستاگرام مای ال جی ورلد را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.