ربات ضد عفونی ال جی

ال جی الکترونیکس با ترکیب شایستگی های اصلی خود در زمینه رباتیک ، هوش مصنوعی و وسایل نقلیه خودمختار با درک عمیق نیازهای مشتری ، اعلام کرد که در حال توسعه یک ربات مستقل است که از نور ماوری بنفش (UV-C) برای ضد عفونی انواع محیط بدون لمس زیادال جی قصد دارد در اوایل سال 2021 ربات UV را به مشتریان مهمان داران ، خرده فروشی ، شرکت های بزرگ و آموزشی در ایالات متحده ارائه دهد.

معاون رئیس جمهور Roh Kyu-chan ، رئیس بخش تجارت ربات در شرکت راه حل های کسب و کار LG گفت: “این ربات ماورای بنفش خودمختار در زمانی ارائه می شود که بهداشت از نظر مهمانان هتل ، دانشجویان و مشتریان رستوران از بالاترین اولویت برخوردار است.” “مصرف کنندگان می توانند خیال آسوده داشته باشند که ربات UV UV به شما در کاهش میکروب های مضر آسیب می رساند.”

پیش بینی می شود که ربات جدید ال جی به طور رسمی در Digital CES® 2021 رونمایی شود و با کمک در ضد عفونی مناطق دارای لمس و پرترافیک ، استاندارد جدیدی را برای بهداشت فراهم کند. به دلیل طراحی مستقل ، این ربات قادر خواهد بود به راحتی در اطراف میزها ، صندلی ها و سایر مبلمان حرکت کند ، به طور کلی در مدت 15 تا 30 دقیقه سطح قابل لمس یک اتاق را تحت تابش قرار می دهد ، و چندین منطقه را با یک بار شارژ باتری ضد عفونی می کند .2

ربات ال جی که برای کارکرد آسان طراحی شده است ، بدون نیاز به آموزش گسترده کارمندان یا متخصصان برای کار ، می تواند در روال نظافتی مستقر ادغام شود. کارکنان می توانند از طریق به روزرسانی از راه دور تلفنهای همراه یا لبتاپ ، پیشرفت را کنترل کنند. قرار گرفتن کارکنان در معرض اشعه ماورا بنفش از طریق قفل ایمنی داخلی که توسط حسگرهای تشخیص حرکت انسان فعال می شود ، 3 بار فشار دادن دکمه توقف اضطراری یا از طریق برنامه تلفن همراه به حداقل می رسد.

“سطح بالاتری از بهداشت توسط مشتریان در اکوسیستم بدون تماس که اکنون با آن روبرو هستیم انتظار می رود.” “ال جی متعهد با استفاده از تخصص های متنوع خود در زمینه رباتیک ، هوش مصنوعی و رانندگی خودکار برای توسعه راه حل های خلاقانه برای مقابله با چالش های فردا است.”

ویژگی های اصلی ربات

1 طیف طول موج را بین 100-280nm پوشش می دهد.

2 زمان واقعی بر اساس اندازه اتاق به صورت کاملا هوشمند

3 سنسور تشخیص حرکت تا شعاع 5 متر موثر

تهیه توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.