رونمایی ا‌ل‌جی از پروژه‌های هنری با الهام از OLED در سراسر لندن

ال جی درحال آماده شدن است تا آثار هنری به واقع الهام‌بخش و زنده را از هنرمندان معاصر تا ستاره‌های نوظهور را پر فروغ تر کند.

ال‌جی الکترونیکس مجموعه‌ای از نوآوری های هنری خود را در پایتخت انگلستان شهر لندن در قالب کمپین “SELF-LIT” خود با فناوری LG OLED آغاز می‌کند. ال‌جی با افتتاح این هفتۀ خود ژانر جدیدی از هنر، LG OLED Art، را به جهان ارائه می‌دهد که از فناوری تلویزیون OLED ال‌جی بهره میبرد.

مطابق با تفکر  ال‌جی، “هنر الهام‌بخش فناوری و فناوری کامل کننده هنر”، شاهکار SELF-LIT و موزه SELF-LIT آثار هنرمندان تحسین‌شده را به زیبایی در پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی نمایش می‌دهند تا رنگ‌ها و بافت‌های واقعی را از طریق میلیون‌ها پیکسل خودنورده ارائه دهند. پیکسل با بازتولید رنگ فوق‌العاده دقیق و کنتراست بی‌نهایت، آثار هنری خلاقانه هنرمندان را دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده است با رنگ‌های واقعی و سیاه‌های عمیق برای حداکثر غوطه‌وری و واقع‌گرایی ارائه خواهند داد.

نمایشگاه افتتاحیه، LG OLED X Damien Hirst: A History of Painting، در محل ال‌جی در Frieze London، یکی از تحسین برانگیز ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی هنر معاصر در جهان، به نمایش در می‌آید. همکاری LG-Hirst به عنوان تنها برند لوازم الکترونیکی مصرفی که در Frieze London به نمایش قرار گرفته شده است، آثار فوق العاده‌ای از این هنرمند را با پتانسیل خلاق فناوری نوآورانه بررسی می‌کند و اینکه چگونه می‌تواند شریک قدرتمندی برای پیشرفت‌های جدید در زمینه هنر دیجیتال باشد.

در این نمایشگاه، آثار اصلی این هنرمند از جمله نقاشی‌های مجموعه Kaleidoscope و Spin او به همراه بازتولیدهای دیجیتالی فوق العاده ای و مجموعه NFT این هنرمند بر روی تلویزیون‌های OLED برتر ال‌جی نمایش داده می‌شود. اولین تلویزیون رول‌شونده جهان، LG SIGNATURE OLED R، و همچنین تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K شیک و سری گالری LG G1 که از هنر الهام گرفته است، به واسطه کیفیت تصویر بی‌نظیر آنها، چشم‌اندازهای جدیدی را در مورد آثار هنری چشمگیر Hirst ارائه می‌دهد و بازدید کنندگان را مجذوب خود میکند.

همچنین، تا پایان سال جاری، ال‌جی پروژه SELF-LIT خود را با نمایشگاه LUX، موج جدید هنرهای معاصر در  The Strand 180 ، در قلب جامعه خلاق شهر گسترش می‌دهد. هنرمندان برجسته نصب مانند Refik Anadol و Es Devlin با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد OLED، خلاقیت خود را با استفاده از بیش از 100 محصول OLED از جمله تلویزیون ال‌جی، تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال و نمایشگرهای OLED شفاف نشان می‌دهند و از بازدیدکنندگان دعوت می‌کنند تا هنرهای بصری مسحور کننده‌ای را که از فناوری‌های پیشگامانه الهام گرفته است،را ارائه دهد.

ال‌جی از طریق این نمایشگاه ها به صورت نمادین که به طور کاملا یکپارچه فناوری و هنر را برای تکمیل یکدیگر ترکیب می‌کند، تجربیات کامل تری را در اختیار بازدیدکنندگان گالری قرار می‌دهد. هر اثر هنری دیجیتالی که توسط LG OLED زنده شده است، در زمان رونمایی در وب سایت پروژه بارگذاری می‌شود تا علاقه‌مندان به هنر و طرفداران OLED در سراسر دنیا بدون محدودیت زمانی و مکانی از دیدن آنها لذت خواهند برد.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.