معرفی ایربادز LG TONE Free FP5

LG TONE Free FP5

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد ایربادز یا هدفون بلوتوث LG TONE Free FP5 بررسی شده، مشخصات آن معرفی می‌شوند و اگر تصمیم داشتید آن را بخرید، شما را راهنمایی خواهیم نمود؛ با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله می‌توانید اطلاعات دقیقی از محصول به دست آورید تا با توجه به نیازهای خود و مشخصات محصول خرید خود را انجام دهید داشتن اطلاعات دقیق می‌تواند رضایتمندی از خرید را به حداکثر خود برساند. اف پی فایو یک محصول میانی از بین 3 گزینه سری اف پی از ایربادز های ال جی است که امکانات بسیار خوبی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در نوشته مهم ترین نکات برای خرید هدفون بلوتوث ال جی، تا حدودی به ویژگی‌های منحصر به فردی که این شرکت کره‌ای در ساخت محصولات خود به کار می‌برد، پرداختیم و اگر نیم نگاهی به آنها داشته باشید، آشنایی نسبی‌ای با آنها خواهید داشت که پیشنهاد می‌کنیم پیش از خواندن این نوشته نگاهی به آن بیندازید! نکاتی که در این مقاله گفته شده می‌تواند قبل از خرید به کمک شما بیاید و هم در زمان خرید خود صرفه‌جویی کنید و هم گزینه‌های مناسب را برای انتخاب در نظر بگیرید تا بتوانید به بهترین محصول مد نظر خود دست پیدا کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین موضوعاتی که در ایربادز‌ها به خصوص LG TONE Free FP5 خوبی رعایت شده است موضوع وزن است همانطور که می‌دانید در صورت رعایت نشدن اصول وزن مناسب می‌تواند در مدت زمان طولانی استفاده شما را دچار اذیت کند. این هدفون بلوتوث 46 گرمی (هر ایرباد 5 گرم و کیس شارژ 36 گرم) با طراحی ظریف و جمع و جور کیس و گوشی‌ها، می‌تواند به سبک‌ترین و بهترین شکل، شما را بطور کامل از سیم‌های اضافی رها سازد! این موضوع در کنار تمام امکانات بی‌نظیری از جمله ANC می‌باشد که LG TONE Free FP5 در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌های ایربادز LG TONE Free FP5:

خرید هدفون بلوتوث LG TONE Free FP5
نشان تجاری مریدین که در کیس شارژ FP5 ثبت شده است

 

فناوری صوتی مریدین:

در طول تاریخ این شرکت کره‌ای، بارها شاهد آن بودیم که ال جی در تولید محصولات صوتی مثل هدست با شرکت‌های فعال در فناوری صوتی، همکاری کرده است. هم‌اکنون برای اینکه ال جی بتواند صدایی بی‌نظیر و منحصر به فرد را تولید کند و برای مخاطبان خود، صدایی قدرتمند و شفاف بوجود آورد، با شرکت بریتانیایی فناوری صوتی مریدین، همکاری نموده است!  این شرکت با یک اکولایزر داخلی، صدایی شفاف و واضح را در بازه‌های فرکانسی مرتبط با خواننده و فرکانس های بالا ارائه می‌نماید و سبب می‌گردد تا شما در هر کجا که باشید صدایی بسیار واضح، در بازه‌های پایین‌تر کوبنده و در بازه‌های بالاتر، شفاف و تیز را داشته باشید!

قیمت و خرید ایربادز ال جی مدل LG TONE Free FP5
آناتومی LG TONE Free FP5

 

ال جی رشدی منحصربه‌فرد در زمینه طراحی باس نسبت به نسل قبلی (FN) داشته است! این موضوع به لطف بهره‌گرفتن از دیافراگم بزرگتر و پیشرفته‌تری می‌باشد که سبب می‌شود تا دیافراگم حرکات آزادانه بیشتری داشته باشد و باسی قدرتمندتر تولید نماید! نام این فناوری Flex Action Bass می‌باشد! از دیگر مزایای این همکاری، فناوری HSP یا پردازش فضایی هدفون بوده تا دیگر به مشکل عدم تعادل بین صدای گوشی‌ها برنخورید و به نظرتان نیاید که چیز اضافه‌ای در گوشتان قرار گرفته‌است! این موضوع می‌تواند مدت زمان استفاده از هندزفری بلوتوثی را برای شما افزایش دهد.

برای بهتر شدن تجربه شنیداری شما، با نصب نرم‌افزار LG TONE Free ، شما می‌توانید از میان 5 حالت پیشفرض (Immersive ، Natural ، Bass Boost ، Treble Boost و 3D Sound Stage EQ) و 2 حالت قابل شخصی سازی، هرطور که سلیقه‌تان می‌باشد به موسیقی موردعلاقه‌‌تان گوش دهید. با توجه به نوع موسیقی که در حال گوش دادن به آن هستید می‌توانید افکت‌های مختلفی را برای آن مورد استفاده قرار دهید به طور مثال اگر در حال گوش دادن به موسیقی پاپ هستید می‌توانید از این حالت استفاده بکنید و یا در صورت گوش دادن به حالت سخنرانی باید از افکت گفتاری استفاده کنید.

خرید ایربادز LG TONE Free FP5
با ANC، هرکجا که باشید متمرکز خواهید ماند

 

فناوری نویز کنسلینگ فعال (ANC):

حتماً برای شما پیش آمده که در محیط‌های شلوغ صداهای اضافه محیط باعث کاهش کیفیت صدا در ای باز می‌شود اما در هدفون LG TONE Free FP5 این موضوع اتفاق نخواهد افتاد به دنبال تمرکز و یا برقراری تماسی واضح در محیط‌های شلوغ می‌گردید؟ احتمالاً در اینجا چیزی که می‌خواهید را خواهید یافت! LG TONE Free FP5 با بهره‌گیری از قابلیت نویز کنسلینگ با بهره گرفتن از سیگنال‌های دیجیتال، سبب می‌شود تا صداهای محیطی را کمتر احساس کنید و بتوانید بطور کامل بر کارتان متمرکز شوید و همچنین تماس‌هایی واضح را با کمترین میزان نویز داشته باشید.

مشخصات فنی ایربادز LG TONE Free FP5
عکس بالا نشان دهنده حالت Ambient و عکس پایین نشان دهنده حالت ANC است

 

این قابلیت که به لطف میکروفن داخلی محصول فراهم شده است در دو میزان High و Low قابل تنظیم بوده و شما می‌توانید آن را خاموش کنید و یا از حالت محیطی برای گوش دادن به مکالمات روزمره (Chat Mode) و یا عبور از خیابان (Ambient Mode) استفاده کنید. برخی نیز عقیده دارند که وقتی از حالت ANC High استفاده می‌کنیم، کیفیت صدا به مراتب بهتر می‌شود که علت آن نیز مشخص است؛ در حقیقت کاهش تداخل نویز محیط اطراف با صدای حقیقی تولید شده توسط بادز LG TONE Free FP5 سبب می‌شود تا بتوانید صدای تولیدی را واضح‌تر بشنوید و این موضوع تأثیری بر سخت افزار تولید کننده صدا ندارد!

خرید آنلاین هدفون بلوتوث LG TONE Free FP5
ژل های سیلیکونی با گرید پزشکی

 

ژل های سیلیکونی با گرید پزشکی:

بادزهایی مثل LG TONE Free FP5 که از ژل های سیلیکونی بهره می‌گیرند به سبب تماس مستقیم با پوست گوش خارجی و انتقال صدا با فاصله‌ای کم به گوش میانی بسیار حائز اهمیت می‌باشند و بایستی ژل آنها از مواد باکیفیت ساخته شده باشد و طراحی ارگونومیک داشته باشد تا نه پوست گوش را اذیت کند و نه توزیع صدا بگونه‌ای باشد که گوش درد بگیرید!

جنس ژل بکار رفته در تولید LG TONE Free FP5 از سیلیکون هایپوآلرژیک و غیرسمی بوده که به شما این اطمینان را می‌دهد که مشکلی مثل عفونت و حساسیت پوستی بر اثر استفاده برایتان ایجاد نخواهد شد.

سلامت گوش به همین جا ختم نمی‌شود؛ ژل هدفون بلوتوث LG TONE Free FP5 طوری طراحی شده‌اند تا گوش وزن چندانی را احساس نکند و پس از استفاده، شما احساس ناخوشایندی نداشته باشید. توزیع صدا نیز بطور متعادل در ژل صورت می‌گیرد تا بتوانید صدا را بدون اعواج و یا پراکندگی، بطور کامل و شفاف در تمامی بازه‌های فرکانسی بشنوید.

قیمت هدفون بلوتوث LG TONE Free FP5
استاندارد IPX4 مقاومت هدفون بلوتوث را در برابر عرق و پاشیدن آب تضمین می‌کند

 

استاندارد مقاومت در برابر پاشیدن آب (IPX4):

این استاندارد مقاومت بادزها (و نه کیس شارژ) را در برابر پاشیدن آب (مثل باران و عرق) تضمین می‌نماید و سبب می‌شود تا بتوانید در یک روز بارانی و یا در حین ورزش، به ماجراجویی و لذت خود ادامه دهید؛ البته این مقوله با ضدآب بودن کامل ایربادز، خیلی فرق دارد و هدفون بلوتوث LG TONE Free FP5، بطور کامل ضدآب نیست بلکه در برابر پاشیده شدن قطرات مقاومت دارد!

بادز ال جی مدل FP5
LG TONE Free FP5 تا 22 ساعت می‌تواند شارژ را نگه داری کند

 

ظرفیت 22 ساعته باتری:

LG Tone Free FP5 با بهره‌گیری از ظرفیت شارژ 22 ساعته (8 ساعت ایربادز ها، 14 ساعت کیس شارژ) به هیچ وجه شما را در حین کارهایتان تنها نمی‌گذارد و بعنوان همراهی مناسب و پرانرژی می‌تواند پا به پای شما پیش برود! ویژگی شگفت‌انگیز دیگر، فناوری شارژ سریع است؛ تنها کافی است تا تنها کیس شارژ را به مدت 5 دقیقه شارژ کنید تا بتوانید 1 ساعت از آن استفاده کنید!

ایربادز ال جی مدل TONE Free FP5
میکروفن سه‌گانه برای تجربه تماسی واضح‌تر

 

مکالمات شفاف، حتی زمانی که آهسته صحبت می‌کنید:

ال جی در این ایربادز از سه میکروفن بهره گرفته است که هر یک در جهت داشتن تجربه تماسی بهتر به شما حاضر می‌گردند:

  1. میکروفن بالایی: شناسایی نویزهای خارجی
  2. میکروفن داخلی: حذف نویزها
  3. میکروفن پایینی: انتقال شفاف و واضح صدای شما

با این تفاسیر دیگر تماس شما بدون کوچکترین مشکل، حتی در جاهای شلوغ نیز به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد (البته به شرط دسترسی مناسب به اینترنت و یا آنتن دهی مناسب) اما ال جی در این محصول یک برگ برنده دیگر نیز رو کرده است و آن چیزی نیست بجز فناوری Whispering که تنها کافیست یکی از بادزها را از گوش خارج کنید و در مقابل دهانتان قرار دهید و آرام آرام شروع به زمزمه کردن کنید! این قابلیت تبلیغاتی نیست و اگر از کاربران این فناوری باشید و با آن کار کرده باشید، می‌دانید که خیلی خوب جواب می‌دهد!

سعی شد تا شما را بتوانیم با ویژگی‌های این مدل قدرتمند از هدفون های بلوتوث ال جی سری FP آشنا کنیم؛ اگر می‌خواهید تماس‌هایی واضح داشته باشید، از گوش دادن به موسیقی‌ و یا بازی کردن تا حد زیادی لذت ببرید و جابه‌جایی راحتی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که در میان سایر مدل‌ها، حتماً نگاهی هم به این ایربادز داشته باشید.

بررسی کلی ایربادز LG TONE Free FP5
محتویات داخل جعبه ایربادز LG TONE Free FP5

 

قیمت ایربادز LG TONE Free FP5 در رده‌های متوسط رو به بالا قرار می‌گیرد و اگر می‌توانید تا 3 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کنید، احتمالاً گزینه‌ی بسیار مناسبی با توجه به ویژگی‌های ذکر شده برای شما خواهد بود!اگر می‌خواهید خرید آنلاین ایربادز LG Tone Free FP5 را انجام دهید، حتماً نگاهی هم به فروشگاه اینترنتی مای ال جی ورلد بیندازید، در سایت ال جی ورلد این ایربادز با 6 ماه گارانتی شرکتی عرضه می‌شود! اگر علاقه مند به محصولات، اخبار و جشنواره‌های فروش ویژه ال جی می‌باشید، حتماً پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید تا از هیچ چیز مرتبط با ال جی، جای نمانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.