مهمترین نکات برای خرید هندزفری ال جی

هندزفری ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد، تصمیم داریم تا مهمترین نکات برای خرید هندزفری ال جی را بیان کنیم، نگاهی مختصر به این محصولات کلاسیک بیندازیم و اگر قصد خرید آنها را داشتید، شما را راهنمایی کنیم.

همانطور که بیشتر شما می‌دانید، هندزفری سیمی در بازه‌ای از زمان، محصولی جادویی و شگفت‌انگیز به شمار می‌رفت و شما می‌توانستید به راحتی، آهنگ موردعلاقه‌تان را در هر محیطی گوش دهید. اما در همان هنگام نیز مشکلاتی وجود داشت که افراد را از استفاده از هندزفری دلسرد می‌کرد.

وزن نسبتاً سنگین، سیم های دست و پا گیر (بویژه هنگام فعالیت و ورزش کردن)، نبودن ژل گوشی در برخی از مدل ها و فیت نشدن در داخل گوش، پارگی و آسیب‌پذیری سیم ها، گره خوردن آنها، پخش صدا به محیط اطراف، از جمله ایراداتی بود که در این محصولات وجود داشت.

هندزفری ال جی HSS-F420
HSS-F420

هندزفری ال جی اما تصمیم داشت تا حدودی این مشکلات را مرتفع سازد اما به صفر رساندن همه آنها (مثل وجود سیم)، تقریباً ممکن نبود، بنابراین بهترین هندزفری ال جی در بازار که آخرین هم بود (HSS-F420) ، توقف تولید شده و ال جی تمرکز خود را بر روی تولید محصولاتی مثل هدست و هدفون بلوتوث (ایربادز) قرار داده است.

حال به مهم‌ترین نکاتی که هندزفری ال جی در طراحی خود بکار برده است، می‌پردازیم و نکات مهمی که هنگام خرید باید بر آن تمرکز کنید را بیان می‌کنیم:

هندزفری اصل LG Quadbeat 3
جعبه مدل اورجینال LG Quadbeat 3

1. سبک تر شدن:

یکی از موارد به شدت آزار دهنده در یک هندزفری، وزن سنگین آن است که متعاقب آن، دامنه حرکتی شما محدود شده و حتی ممکن است مدام از گوش شما بیفتد و صدایی آزار دهنده را در نتیجه برخورد با سایر اشیا داشته باشد، بنابراین شما به راحتی نمی‌توانید به کار های روزمره تان برسید.

اما در هندزفری ال جی، مثل مدل Quadbeat 3 وزن هندزفری به 9.35 گرم کاهش یافته و سبب می‌شود تا از حرکت باز نمانید و به راحتی هندزفری از گوش شما نیفتد. این تغییر تنها در فاصله یک سال نسبت به مدل پیشین یعنی Quadbeat 2 که وزنی 22.67 گرمی داشت رخ داد (از 2014 تا 2015). مدل HSS-F420 که در سال 2018 عرضه و تولید شد، وزنی تقریباً 9.1 گرمی داشت.

HSS-F420
آخرین هندزفری ال جی

اما احتمال افتادن هندزفری از گوش به صفر نمی‌رسد و باز ممکن است صدا ایجاد شود، آیا در هندزفری ال جی به این احتمال نیز فکر شده است؟

در پاسخ باید بگوییم که بله، در مدل هایی مثل Quadbeat 3 و HSS-F420، کابل از موادی ساخته شده است که سبب می‌شود تا سر و صدای کمتری در هنگام برخورد سیم ایجاد شود و این ماده سبب می‌شود تا یک مورد دیگر نیز کاهش یابد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

هدست بلوتوثی LG Force HBS S80
فعالیت به سبکی دیگر با HBS S80

2. امکان استفاده از هندزفری، حتی در هنگام فعالیت:

در اینجا با مدلی رو به رو خواهید بود که در اولین نگاه به آن خواهید پرسید که چرا در اینجا ما از آن یاد کردیم؟! هدست LG FORCE مدل HBS S80 در فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد به دلایلی مثل بدنه سیمی و بدون محفظه و تفاوت چشم‌گیر آن نسبت مدل های جدیدتر، در دسته سیمی هندزفری ال جی قرار گرفته است.

این هدست با وزن 27.4 گرمی اش، هر چند نسبت به مدل های جدید هدست ال جی سبک تر است اما مدار پیچیده و محفظه آن، سبب این افزایش وزن شده است که به لطف توزیع وزن و طراحی ارگونومیک در آنها، وزنی را بر گردنتان حس نخواهید کرد.

هندزفری ال جی مدل HBS S80
فناوری Stay-Put

این هدست با طراحی مهندسی Stay-Put، لاله گوش را احاطه کرده و اجازه نمی‌دهد که هندزفری از گوش شما خارج شود. زاویه این بخش نیز قابل تنظیم بوده و مشکلی با آن نخواهید داشت.

سیم کوتاه به کار رفته در آن نیز، زاویه‌‌ای قابل تنظیم داشته و شما را قادر می‌سازد تا متناسب با اندازه گردن، اندازه را تنظیم کنید و بتوانید در کنار سایر ویژگی هایی که برای آن در نظر گرفته شده است، راحت ترین کاربری ممکن را داشته باشید.

هدست LG Force HBS S80

اما همه ماجرا نیفتادن گوشی و طراحی ارگونومیک نیست! اگر شما عرق کنید و هندزفری شما در برابر عرق و آب مقاومت نداشته باشد، کیفیتش افت کرده و حتی ممکن است از کار بیفتد! اما این هندزفری ال جی از استاندارد IPx5 بهره می‌گیرد و سبب می‌شود تا این هدست در برابر پاشیدن آب و تعریق، مقاوم باشد.

3. طراحی ارگونومیک:

هندزفری LG Quadbeat 2
ژل گوش در LG Quadbeat 2

عمده مدل های هندزفری ال جی مثل EAB64168761 برای اینکه تجربه کاربری راحت‌تری داشته باشید و گوشی با مقاومت بیشتری در هنگام خروج از گوش رو به رو شود، از ژل برخوردار می‌باشند (مدل های قدیمی تر شاید ژل نداشته باشند اما هدف ما آنها در این نوشته، آنها نمی‌باشند).

همچنین مدلی مثل Quadbeat 3 با داشتن طراحی ای مناسب و ارگونومیک، به راحتی از گوش شما خارج نمی‌شود و سبب می‌شود تا شما در طولانی مدت اذیت نشوید.

هندزفری ال جی مدل Quadbeat 3
جعبه مدل اورجینال هندزفری Quadbeat 3

4. گره نخوردن سیم ها به یکدیگر:

قطعاً مهم‌ترین مشکلی که هر فرد در هنگام رویارویی با یک هندزفری به آن برخورد می‌کند و هنگام خرید باید به آن توجه کند، مسئله گره خوردن سیم ها به یکدیگر است.

هندزفری ال جی با طراحی منحصر به فرد سیم هایش، سبب می‌گردد تا سیم‌ها به یکدیگر گره نخورند و فرد در هنگام استفاده از آنها، مشکلی نداشته باشد.

یکی از مواردی که بایستی به آن توجه کنید مقوله اصل بودن کالاست تا شما از بابت کیفیت مشکلی نداشته باشید و بتوانید هندزفری اورجینال ال جی را خریداری کنید. در ادامه چند عکس درباره هندزفری Quadbeat 3 در اختیار شما قرار می‌دهیم تا اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

هندزفری ال جی
حالت نوشته
هندزفری اورجینال ال جی مدل Quadbeat 3
دکمه های افزایش و کاهش صدا
*تصاویر سمت راست مدل جعلی و تصاویر سمت چپ مدل اورجینال هندزفری ال جی را نشان می‌دهد.
هندزفری ال جی
سیم های آسیب پذیر!

5. آسیب پذیری سیم ها:

این مورد هر قدر هم که کارخانه سازنده قوی عمل کند باز هم ناممکن نیست، بنابراین پیشنهاد ما این است که حتماً برای دور سیم هندزفری خود محافظ تهیه کنید تا سیم تا نخورد و قطعی و آسیبی در کار نباشد.

ساختار چهار لایه ای Quadbeat 3
ساختمان خاص هندزفری LG Quadbeat

6. کیفیت صدا:

اما می‌رسیم به یکی از مهم ترین مقوله هایی که در هندزفری ال جی وجود دارد و آن چیزی نیست بجز کیفیت صدا!

هدست بی سیم LG Force HBS S80 با بهره‌گیری از فناوری صوتی aptX که توسط شرکت Qualcomm توسعه داده شده است، سبب می‌شود تا صدایی با کیفیت را از هندزفری خود بشنوید و کمترین اعواج (Distortion) را داشته باشید!

هندزفری ال جی Quadbeat 3
آناتومی هندزفری LG Quadbeat 3

هندزفری QuadBeat 3 دیافراگمی چهارلایه داشته که صدای باسی غنی را به شما ارائه داده و همچنین صدای زیر نیز قدرتمندتر از هر زمان به لطف آن در این محصول وجود دارد و سبب می‌شود تا صدایی با کیفیت‌تر و در برخی موارد Hi-Fi را بشنوید! این هندزفری از نظر صدا و طراحی، از دو هدست قبلی QuadBeat بهتر می‌باشد.

این بود مختصر اطلاعاتی درباره هندزفری ال جی؛ حال چنانچه تصمیم دارید از قیمت هندزفری ال جی آگاه شوید و تنوع مدل ها را نگاه بیندازید، حتماً به سایت فروشگاهی ال جی ورلد ( نمایندگی هندزفری ال جی ) نیز نگاهی بیندازید تا بهترین و مناسب ترین مدل را بخرید.

اما وقتی صحبت از نمایندگی می‌شود، قطعاً شما ضمانتی برای داشتن هندزفری اورجینال می‌خواهید. مجموعه ال جی ورلد با اعطای 7 روز گارانتی تعویض و 6 ماه خدمات پس از فروش، برای شما داشتن محصولی باکیفیت را تضمین خواهد نمود.

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره ها، پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.