مهم ترین نکات هنگام خرید قاب فیبر کربن ال جی

خرید قاب فیبر کربن ال جی

همانطور که در نوشته قبلی وعده دادیم، در این نوشته از وبلاگ ال جی تصمیم داریم تا به شما نکاتی مهم را درباره خرید قاب‌ فیبر کربن ال جی بیان کنیم. با ما همراه باشید.

ما درباره اهمیت استفاده از قاب در نوشته قبلی بطور مفصل صحبت کردیم و برای اینکه این موضوع از حوصله شما خارج نباشد، با بیان ‌مقدمه‌ای کوتاه برای کسانی که همراه ما نبودند، بحث را آغاز و در نهایت بسط می‌دهیم.

تفاوتی ندارد گوشی شما چه باشد، یک پرچمدار قدیمی و کماکان منحصر به فرد مثل گوشی های G6 ، G7 ، G8s و… یا یک گوشی میان رده قدرتمند مثل K42، K52، K61 و…

LG K61 carbon fiber case
ویژگی های کلی قاب فیبر کربن ال جی

گوشی شما هر چه که باشد، شما بایستی از آن محافظت کنید! زیرا از زمانی به بعد، گوشی ها به سمت داشتن صفحه نمایشی بزرگتر پیش رفتند و تمرکز خود را بر روی عملکردهای متنوع و ساختارهای سبک‌تر قرار دادند. درست در همین موقعیت بود که قاب ها بعنوان یک عنصر و رکن اساسی برای حفاظت از گوشی رسمیت یافتند (پیش تر نیز قاب وجود داشت اما جنبه آن بیشتر ظاهری بود تا محافظتی).

اما از این موارد که بگذریم، در دنیای بی رنگ و انتهای قاب‌های گوشی، از هر مدل و برندی از جمله ال جی قرار می‌گیریم، پس بایستی به کدامیک اعتماد نمود و آن را خرید؟

LG G8s carbon fiber case
خرید قاب فیبر کربن ال جی LG G8s

پیشنهاد ما خرید قاب فیبر کربن ال جی می‌باشد زیرا دلایل بسیار خوش ساخت می‌باشد، از طراحی مات و جذابی برخوردار است، اثر انگشت را جذب نمی‌کند و…

هدف اصلی این نوشته اما آگاهی بخشی به شما در هنگام خرید قاب فیبر کربن ال جی می‌باشد. بد نیست که بدانید یک محصول غیراورجینال و بی کیفیت، چه عواقبی می‌تواند داشته باشد!

  • خش انداختن بر پشت گوشی:

در خرید قاب فیبر کربن ال جی و یا هر قاب دیگری بایستی بسیار محتاطانه عمل کنید، چراکه اگر در ساخت آن از مواد خوبی استفاده نشده باشد، سبب می‌شود تا بر پشت گوشی خط و خش بیفتد! بله باید هم عجیب باشد؛ وقتی شما یک قاب را خریداری می‌کنید، یکی از مواردی که گوشی‌تان را در برابر آن محفوظ نگه‌ می‌دارید، خط و خش ها می‌باشند.

LG K61 carbon fiber case
خرید قاب فیبر کربن ال جی K61

  • کدر شدن و از دست دادن شفافیت:

همانطور که در نوشته قبلی اشاره کردیم، یکی از مهم ترین چیزهایی که افراد را به سمت خرید قاب سوق می‌دهد، ظاهر آن است! خرید قاب فیبر کربن ال جی غیر اورجینال، با خود مواردی مثل کدر شدن تدریجی و از دست دادن شفافیت را به همراه دارد.

LG K42 carbon fiber case
اگر قصد خرید قاب فیبر کربن ال جی k42 را دارید، حتماً توجه کنید که بو ندهد و از مواد با کیفیت ساخته شده باشد

یک قاب فیبرکربن خوب، هر چند مات است اما بخش مات نباید کدر تر شود و با همان جلا و کیفیت، مدت ها باقی بماند. همچنین در بالا و پایین این قاب، قسمت‌های شفافی نیز وجود دارد که در مدل های تقلبی، چندان شفاف به نظر نمی‌رسند و جلوه جذابی ندارند!

LG G8s carbon fiber case
با خرید قاب فیبر کربن ال جی G8s از تمامی سطوح گوشی به بهترین شکل محافظت به عمل می‌آید

  • فراهم نیاوردن محافظت کامل از تمام سطوح:

قاب های جدیدی که در بازار موجود می‌باشند، همگی بایستی مقداری از جلو نیز برآمده باشند تا از آسیب‌هایی که امکان دارد به سطح پشتی گوشی وارد شود، محافظت کنند. اگر این برآمدگی مقداری غیراصولی باشد، آنگاه شما به مشکل می‌خورید؛ اگر خیلی برآمده باشد، امکان دارد برای شما در هنگام استفاده از صفحه نمایش، دست و پاگیر باشد و چنانچه بسیار باریک باشد، آنگاه ممکن است که نتواند به اندازه کافی از گوشی شما محافظت کنند.

LG K42 carbon fiber case
با خرید قاب فیبر کربن ال جی K42 ، هیچ چیزی محدود نخواهد شد!

  • برش های نامناسب:

هر گوشی تعدادی پورت خروجی و ورودی دارد که اگر طراحی قاب، فضای کافی را در اختیار این بخش ها قرار نگیرد، سبب می‌شود تا هنگام استفاده از هر یک از این قسمت ها، دچار چالش شوید! یکی از شایع ترین درگیری‌های افراد با یک قاب، محل اتصال شارژر می‌باشد!

بنابراین هنگام خرید قاب فیبر کربن ال جی حتماً این موضوع را مدنظر قرار دهید و به آن توجه کافی را داشته باشید.

امیدواریم که با ذکر این موارد بتوانید بهترین خرید قاب فیبر کربن ال جی را داشته باشید و به هیچ وجه در دام محصولات تقلبی نیفتید. شاید برخی از شما بگویید که این کارها و بررسی‌ها از حوصله شما خارج است و وقت کافی برای آن را ندارید!

 

LG G6 carbon fiber case
قاب فیبرکربنی LG G6

 

فارغ از اینکه شما می‌توانید خرید قاب فیبرکربن ال جی اورجینال را از سایت فروشگاهی ال جی ورلد انجام دهید و از بابت کیفیت و اصالت ضمانت داشته باشید، موارد دیگری نیز وجود دارد که شما را راهنمایی خواهند کرد و سبب می‌شوند تا سریعتر بتوانید به نتیجه دلخواه‌تان برسید، پس حتماً وبلاگ ال جی ورلد را همراهی کنید تا این نکات را از دست ندهید!

اگر دوست دارید که درباره مجموعه ال جی ورلد، محصولات و فعالیت های آن بیشتر بدانید، حتماً پیج اینستاگرامی mylgworld را فالو کنید. در این بستر همچنین اخبار مرتبط با ال جی نیز اطلاع رسانی خواهند شد و جشنواره ها و تخفیف ها نیز اطلاع رسانی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.