خصوصیات خاص قاب فیبرکربن ال جی ولوت

قاب فیبرکربن ال جی ولوت

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد می‌خواهیم شما را با قاب فیبرکربن ال جی ولوت آشنا کنیم و درباره خصوصیات خاص و منحصر به فرد آن مقداری صحبت کنیم پس همراه ما باشید.

گوشی ال جی ولوت، از آخرین پرچمداران ال جی می‌باشد و به همین سبب بسیار برای این شرکت کره‌ای محترم و ارزشمند است. افراد بسیاری کماکان طرفدار گوشی های ال جی از جمله ولوت می‌باشند و آن را خریداری می‌کنند، زیرا کیفیت ساخت در گوشی های ال جی منحصر به فرد بوده و ویژگی های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ضرورت نگه داری

هر جواهری بایستی در جعبه و جای مخصوص خود نگه داری شود تا در برابر تهدیدات و آسیب های محیطی محفوظ بماند. بنابراین ال جی ولوت نیز از این قاعده مستثنی نیست، چراکه خطرات بسیاری از جمله شکستن، از کار افتادن و اختلال عملکرد ممکن است برایشان رخ دهد.

البته باید اضافه کرد که نگه داری از گوشی مختص به پرچمداران و یک گروه خاص از گوشی ها نیست و سایر گوشی های ارزشمند ال جی از جمله K22 و حتی سری قدیمی تر V30 نیز برای اینکه بتوانند همواره عملکردی بی نظیر را ارائه دهند، بایستی در برابر آسیب ها محفوظ بمانند.

پیشنهاد ما برای خرید محافظ، قاب فیبرکربن ال جی ولوت می‌باشد که در ادامه بیشتر درباره ویژگی های آن صحبت می‌کنیم:

قیمت قاب فیبرکربن ال جی ولوت
جنس این قاب از TPU می‌باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است
  • ضخامت کافی:

یکی از مواردی که بسیاری از افراد از آن گله دارند، ضخامت قاب می‌باشد. برخی قاب‌ها ضخامت گوشی را به قدری زیاد می‌کنند که کاربری را دشوار می‌کنند و آن را زمخت می‌کنند. از سوی دیگر برخی قاب‌ها نیز بسیار نازک می‌باشند و گویی حمایت کافی را از گوشی به عمل نمی‌آورند و سبب آسیب پذیری آن می‌شوند.

اما قاب فیبرکربن ال جی ولوت و سایر گوشی ها، ضخامتی به اندازه و کافی دارند، یعنی نه آنقدر ضخیم و سنگین که کار کردن با گوشی را برایتان دشوار سازد و نه آنقدر نازک و سبک که مدام از دست شما لیز بخورد و نتواند از گوشی حمایت کافی را به عمل آورد.

خرید قاب ال جی ولوت
قاب قرمز رنگ فیبرکربن LG VELVET
  • حمایت از تمامی لبه ها و سطوح:

قاب های امروزی بایستی بتوانند به بهترین نحو ممکن از قسمت پشتی و شاسی گوشی حمایت کنند و در عین حال، هیچ سطح عملکردی و اتصالی را محدود نسازند تا در کارهایی مثل اتصال گوشی به شارژر و هندزفری به پورت AUX، مشکلی بوجود نیاید.

اما درباره قاب فیبرکربن ال جی ولوت باید بدانید که در عین فراهم کردن بهترین محافظت از گوشی، مقداری نیز از جلو برآمده است تا بتواند آسیب های وارده به نمایشگر را نیز تا حد زیادی بکاهد (البته پیشنهاد می‌کنیم که در کنار قاب، از گلس نیز استفاده کنید تا آسیب های مستقیم، خدشه‌ای به صفحه نمایش وارد نکنند).

بنابراین این قاب ها حفاظتی سراسری و بقولی 360 درجه را از گوشی شما به عمل می‌آورند تا هیچ تهدید و آسیبی نتواند به گوشی شما وارد شود. همچنین هیچ پورت و بخشی محدود نیست و به لطف برش های دقیق در این قاب، هیچ محدودیت عملکردی‌‌ای نخواهید داشت!

  • ظاهر و جلوه مناسب برای گوشی شما:

اما اگر مقداری فاصله را با جنبه های محافظتی و عملکردی قاب بیشتر کنیم، به عامل مهمی تحت عنوان ظاهر قاب می‌رسیم. این مسئله را بی‌شک می‌توان اصلی‌ترین دلیل افراد برای خرید یک قاب دانست، زیرا بسیار گمان می‌کنند که قاب ها همگی می‌توانند بهترین کیفیت و عملکرد را داشته باشند!

 

خرید قاب فیبرکربن ال جی ولوت
در سایت ال جی ورلد، قاب های فیبرکربن در انواع رنگ ها موجود است

 

قاب فیبرکربن ال جی ولوت ظاهری منحصر به فرد و خاص دارد که بی شک با 4 رنگ قرمز، مشکی، سرمه‌ای و طوسی، می‌تواند با هر سلیقه‌ای سازگار باشد!

بهترین قاب برای گوشی ال جی ولوت کدام است؟
قاب فیبرکربن ال جی ولوت به لطف پشت برس خورده و رنگ مات، اثر انگشت را جذب نمی‌کند

قسمت پشت گوشی برس خورده و مات است که همین عامل سبب می‌شود گوشی درخششی مختصر و درعین حال جذاب داشته باشد، زیرا عمده نور را به خود جذب می‌کند! اما برای کامل شدن این زیبایی و جذابیت، شاهد یک کانتراست بی‌نظیر نیز در قاب فیبرکربن ال جی ولوت می‌باشیم!

در قسمت بالایی و پایینی این قاب، دو بخش با خط برس های تیره و پس زمینه‌‌ای شفاف وجود دارد که سبب ایجاد نوعی تضاد با بدنه اصلی گوشی می‌شود و جذابیت این قاب را دو چندان می‌کند.

اما در اینجا یک مسئله بسیار مهم مطرح وجود دارد: از کجا متوجه شویم که قاب فیبرکربن ال جی ولوت و هر گوشی دیگری اورجینال است؟ پاسخ به این سوال در نوشته چگونه قاب فیبرکربن اورجینال ال جی را از تقلبی تشخیص دهیم؟ وجود دارد که با مطالعه آن، براحتی می‌توانید مدل اصل را از فیک تشخیص دهید.

اگر بخواهید قاب فیبرکربن ال جی ولوت اصل را بخرید و یا از قیمت قاب فیبرکربن ال جی ولوت مطلع شوید، حتماً به فروشگاه ال جی ورلد نگاهی بیندازید. این فروشگاه با داشتن بیش از 7 سال سابقه فروش موفق در حوزه‌های گوشی، لوازم جانبی و انواع هندزفری ال جی، به شما ضمانت می‌دهد که محصولی اورجینال را در اختیارتان می‌گذارد.

برای اطلاع از آخرین تخفیفات و جشنواره‌ها، حتماً نگاهی به پیج اینستاگرامی ال جی ورلد نیز بیندازید. در آنجا ما اخبار مرتبط با فناوری و معرفی محصولات را قرار می‌دهیم که با دنبال کردن آن، هیچ چیزی را از دنیای بی کران ال جی، از دست نخواهید داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.