نسخه آزمایشی 3 ماهه +Apple TV برای مشتریان تلویزیون‌های ال‌جی

خبر خوب برای مشتریان ال جی ‏Apple TV تلویزیون های ال جی می آید ال‌جی در این پروژه البته آزمایشی تصمیم دارد Apple TV راه به سیستم عامل تلویزیون های خود اضافه کند تا کاربران بتوانند به صورت محدود از این پلتفرم آن هم با هزینه ای کاملاً رایگان استفاده کنند.
( البته لازم به توضیح است که این طرح فعلا به صورت آزمایشی ارائه می شود.)

بیش از ۸۰ کشور جهان از تلویزیون های ال جی در خانه ها ادارات و حتی بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده می کنند. خبری خوب برای این دسته از افرادی که از ۱۵ نوامبر می‌تواند اشتراک سه ماهه اول خود را به صورت رایگان از Apple TV تماشا کنند. خبر خوب دیگر از جانب ال‌جی این که این قابلیت از تلویزیون های مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ از قابلیت 8K و 6K نیز پشتیبانی می کنند فعال خواهد بود کسانی که تا تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ ثبت نام خود را انجام دهند از این جشنواره برخوردار خواهند بود و Apple TV به صورت رسمی در منوی سیستم عامل تلویزیون های ال جی خود قابل رؤیت خواهد بود.

این پلتفرم که به تازگی به تلویزیون های ال جی آمده است اولین شبکه ای ست اشتراک ویدیو تمام  دیجیتال و البته اوریجینال را به کاربران ارائه می کند.
در این دنیای بزرگ دیجیتالی می توانید فیلم ها سریال ها و مجموعه های طنز و درام و اجتماعی مورد علاقه خود را پیدا کرده و به راحتی به تماشای آن بپردازید.

ال جی برای اینکه کاربران نهایت لذت را از این پلتفرم ببرند آن را به بهترین فناوری های صدا و تصویر مجهز کرده از جمله Dollby Vision IQ و Dollby Atmos بهترین تجربه صدا و تصویر را به شما کاربران عزیز و مشتریان ال جی ارائه خواهد داد.

برای افزودن راحتی بیشتر به تجربه مشاهده در مدل‌های 2018 و مدل‌های جدیدتر، کنترل از راه دور جادویی ال‌جی پیمایش و انتخاب محتوا در +Apple TV را بسیار شهودی و آسان می‌کند. بینندگان تلویزیون ال‌جی می‌توانند با کنترل حساس به حرکت اشاره کنند، کلیک کنند و اسکرول کنند یا از فرمان‌های صوتی با میکروفون داخلی استفاده کنند تا به سرعت در سرویس پخش جهانی محبوب اپل به جستجو، کشف و تماشای محتوای عالی بپردازند.

مطالب مرتبط:

آزمایش 3 ماهه رایگان +Apple TV برای تعطیلات تلویزیون ال‌جی

منبع خبر:

وبلاگ رسمی ال جی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.