نقش اساسی تکنولوژی اینورتر ال‌جی در ساخت بهترین لوازم‌خانگی جهان

یخچال‌های پیشرفته امروزی بیشر از یک هزار و ۴۰۰ قطعه دارند. همان طور که احتمالا حدس هم میزنید مهم‌ترین قطعات نیز شامل موتور و کمپرسور است. بر همین اساس است که شرکت ال‌جی الکترونیکس محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین لوازم‌خانگی جهان را تولید می‌کند. چون تمرکزش را روی موتور و کمپرسور لوازم‌خانگی می‌گذارد تا در کنار کمترین میزان مصرف انرژی، بیشترین و بهترین بازدهی را داشته باشد

درواقع ال‌جی با موتورها و کمپرسورهای اینورتر خود باعث شده که محصولاتش به خاطر کیفیت بی نظیر در سراسر دنیا به محبوبیت خوبی دست یابد.

سلاح مخفی اینورتر ال‌جی: کنترل سرعت

مزیت اصلی موتورها و کمپرسورهای اینورتر ال‌جی نسبت به مدل‌های معمولی، کنترل دقیق سرعت است. اینورتر در موتور هرکدام از لوازم‌خانگی ال‌جی از ماشین لباسشویی و یخچال گرفته تا تهویه مطبوع یا مایکروویو، می‌تواند سرعت و دور کمپرسورها را بر اساس موقعیت و نیاز تنظیم کند. فناوری اینورتر به طور خودکار سرعت را برای به حداکثر رساندن خروجی و بهینه سازی نتایج با انرژی کمتر و صدای کمتر تنظیم می کند.

حفظ تازگی مواد غذایی

یخچال‌های ال‌جی غذاها را برای مدت بسیار طولانی‌تری تازه نگه می‌دارند. دلیلش هم مشخص است , فناوری اینورتر مجهز هستند که این فناوری در حفظ دمای ثابت یخچال‌ عملکرد بهتری خواهد داشت. یخچال‌های ال‌جی توانایی را دارند که انحراف دمای داخلی را بین مثبت و منفی ۰.۵ درجه سانتی‌گراد تا مثبت و منفی ۱ درجه سانتی‌گراد حفظ کنند.

لباس های تمیزتر همراه با مصرف بهینه انرژی

فناوری اینورتر ال‌جی در ماشین‌های لباسشویی

این امکان را به دستگاه می‌دهد تا یک چرخه‌ی کامل شستشو را تنها با توان ۶۷ وات ساعت انجام دهند. این باعث تا 36 درصد انرژی کمتری مصرف شود؛ یعنی به اندازه برق مورد نیاز برای روشن کردن یک سشوار آن هم به مدت 4 دقیقه. البته باید توجه داشته باشید که این کاهش مصرف انرژی باعث کاهش کیفیت عملکرد نخواهد بود.

قدرت خنک کردن بیشتر با مصرف انرژی کمتر

در سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی نیز فناوری اینورتر ال‌جی معجزه خود را به رخ میکشد، عملکرد قوی  همراه باصرفه جویی بی نظیر انرژی را تضمین کرده است. سیستم تهویه مطبوع مجهز به اینورتر ال‌جی ۷۰ درصد برق کمتری مصرف می‌کند. این در حالی است که سرمایش را تا ۴۰ درصد سریع‌تر از سیستم‌های تهویه مطبوع معمولی بدون فناوری اینورتر فراهم می‌کند.

قهرمان پخت‌وپز در آشپزخانه

فناوری اینورتر در مایکروویوهای ال‌جی هم قدم گذاشته
این فناوری باعث افزایش قدرت پخت می‌شود و کمک می‌کند تا غذاها سریع‌تر از همیشه گرم و یخ‌زدایی شوند. مایکروویو ال‌جی مجهز به اینورتر از طریق کنترل دقیق دما می‌تواند انحراف دمایی را فقط تا ۳ درجه سانتی‌گراد کاهش دهد که در مقایسه با مدل‌های غیر اینورتر یک پیشرفت بسیار عالی است. همچنین این اطمینان را می‌دهد که پخت غذا به‌صورت کاملاً یکنواخت انجام می‌شود و یخ‌زدایی کامل نیز در زمان کمتر انجام میپذیرد.

اینورترهای بهتر، لوازم‌خانگی بهتر

فناوری اینورتر ال‌جی به‌عنوان مرکز فرماندهی لوازم‌خانگی شرکت کره ای با صرفه‌جویی در مصرف انرژی و عملکرد بهینه، لوازم‌خانگی این مجموعه را به معیارهای جهانی کیفیت برتر نزدیک‌تر از همیشه کرده است برای ال‌جی، تکلونوژی اینورتر بهتر به معنای لوازم‌خانگی بهتر خواهد بود. به همین سبب  است که در بیشتر لوازم‌خانگی این شرکت شاهد حضور فناوری اینورتر خطی در تولیدات شرکت هستیم.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.