هدست یا ایربادز ، کدام یک انتخاب ما باشد؟

هدست یا ایربادز

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد تصمیم داریم تا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا با دیدی باز بتوانید از میان هدست یا ایربادز بهترین گزینه را متناسب با کارایی تان انتخاب کنید و با تفاوت های میان این دو محصول بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید!

ظاهر و کارایی

هدست ال جی

اگر بخواهیم از روی ظاهر قضاوت کنیم، احتمالا هدست بی سیم برنده خواهد بود! زیرا ساختار کلی آن بزرگتر است و ضمایم و تشکیلات بیشتری دارد. اما در عمل باید بدانیم که هدست ها خود جایشان را به بادز داده‌اند که ابعاد کوچکتری داشته و حتی در بسیاری از ویژگی ها می‌تواند از آن کاراتر باشد!

LG TONE Free FP9

مثال می‌زنم: هدست دورگردنی LG TONE NP3 در مقایسه با ایربادز FP9 که هر دو در یک بازه قیمتی قرار دارند، هر چند طراحی‌ای جذاب و بسیار حرفه‌ای در LG TONE NP3 وجود دارد و بسیاری از دکمه های زائد در آن حذف شده اند اما باید افزود که تنظیمات و امکاناتی که ایرباد FP9 در اختیار شما قرار می‌دهد به مراتب بیشتر است و این راه هم باید بدانید که در بادز، سیمی در میان نیست!

البته هدست بلوتوثی نیز سیم‌هایی بسیار کم داشته که گوشی ها به آن متصل اند و از طریق آن وارد گوش می‌شوند. مسئله‌ای که وجود دارد این است که سیم به تنهایی چیز بدی نیست و بسیار کاربرد دارد، اما هنگام نگه‌داری از هدست بایستی نهایت توجه را داشته باشیم تا آسیبی نبینند.

LG TONE XL7

ال جی در این میان از سیم جمع کن در هدست هایش بهره گرفته است که سبب می‌شود تا دیگر سیمی در دست و پای شما نباشد و به راحتی بتوانید پس از هر بار استفاده، سیم را جمع کنید.

اما از موارد و امکاناتی که می‌توان نسبت به یک هدست، در ایربادز به آن رسید و از میان هدست یا ایربادز، ایربادز را در آن برتر دید می توان به: فناوری UV-nano برای تمیز کردن سطح ایربادز، طراحی به مراتب ارگونومیک تر از هدست به واسطه آزادی ای که شما در قرار دادن آن در گوش دارید و سیمی در میان نیست، فناوری Plug and Wireless که شما را قادر می‌سازد تا در هر کجا که باشید، حتی اگر دستگاه پخش از بلوتوث پشتیبانی نکند، بتوانید آهنگ گوش کنید.

هدست یا ایربادز

 

تحرک و ورزش

به نظر می‌رسد که از میان هدست یا ایربادز، آن چیزی که برای ورزش مناسب تر است، محصولی سبک بوده که تمرکز فرد را بهم نزند و او را بر روی تمرین هایش متمرکز سازد!

بسیاری از افرادی که ورزش می‌کنند، به چیزی نیاز دارند که در گوششان فیکس شود و نیفتد. قطعاً مسلم است که اگر شما حرکات بسیار سنگین ورزشی را با هدست انجام دهید، پس از مدتی هدست از گوش شما افتاده و مجبور می‌‌شوید مدام آن را فیکس کنید و این چرخه معیوب، قطعاً کلافه‌تان خواهد نمود!

اصلاً اگر فرض را بر آن بگیریم که ژل گوشی را انتخاب کرده‌ایم که به بهترین شکل در گوش ما فیت شده و به هیچ وجه نمی‌افتد، باز هم مشکل کیپ شدن گوش پس از ورزش و تجربه ناخوشایند ناشی از آن را خواهید داشت!

TF8

اما ال جی اقدام به تولید ایربادز هایی مخصوص ورزش موسوم به سری LG TONE Free fit کرده است که حسابی ورزش شما را متحول می‌کنند و شما را قادر می‌سازد تا به لطف فیت شدن کامل در گوش و داشتن محفظه های هوایی، نه گوشی از گوش شما بیفتد و نه گوش شما کیپ شود. نام این ویژگی SwivelGrip می‌باشد. از سری بادز های این سری می‌‌توان به سری TF8 اشاره کرد که حسابی شما را ورزیده کرده و مانع کارتان نمی‌شود.

گوش به زنگ بودن

اما برخی از افراد تمایل دارند تا همواره گوش به زنگ یا به عبارتی دیگر آنکال باشند، بنابراین دوست ندارند لحظه‌ای اتصال‌شان قطع شود. از میان هدست یا ایربادز، به نظر می‌رسد که برنده در اینجا هدست است! زیرا به لطف قرارگیری آن در دور گردن و خاموش نشدن آن و درنتیجه اتصال همیشگی به گوشی، به هیچ وجه لحظه ای از تماس جا نمی‌مانید و به بهترین شکل می‌توانید گوش به زنگ باشید، بدون اینکه هدست را از دور گردنتان بردارید.

به لطف طراحی ارگونومیک در هدست های ال جی، دیگر حتی وزن هدست را احساس نمی‌کنید و این موضوع سبب می‌شود تا در طول روز کمتر خسته شوید و به بهترین شکل به کارهایتان برسید، درست مثل سابق!

همچنین به لطف انعطاف پذیری بالا در این محصولات، بویژه مدل XL7 ، دیگر از بابت جمع کردن هدست بی سیم نیز نگرانی ای وجود نداشته و شما می‌توانید بدون وارد کردن کوچک‌ترین آسیبی به سیم، آن را در جیب‌تان قرار دهید!

در کل اینها تنها بخشی از موارد بود که در این نوشته به آن اشاره کردیم و شما بسته به سلیقه و یا نوع کاری که می‌کنید، در نهایت تصمیم می‌گیرید که هدست یا ایربادز بخرید! برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر محصول، خالی از لطف نیست که دو نوشته “هدست ال جی و ۴ عضو تازه نفس!” و “۶ دلیل که شما را به سمت خرید ایربادز ال جی می‌کشاند!” را نگاهی بیندازید تا بیشتر از خصوصیات هر یک آگاه شوید.

برای خرید هدست یا ایربادز با کیفیت، حتماً توجه داشته باشید از جایی خریدتان را انجام دهید که محصولی اورجینال را در اختیارتان می‌گذارد تا از بابت تمامی ویژگی هایی که برای هر محصول وجود دارد، آسوده خاطر باشید!

فروشگاه ال جی ورلد بعنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات صوتی ال جی، با دادن ضمانت پس از فروش و 7 روز بازگشت محصول، به شما این اطمینان را می‌دهد که محصولی اصل و با کیفیت را خریداری کرده اید و خبر خوش این است که انواع هدست و ایربادز در سایت ال جی ورلد موجود است، پس دیگر بسته به سلیقه و بودجه تان ، میتوانید خریدی مناسب را انجام دهید!

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره ها، حتماً پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.