ولوت بخریم یا S20Fe

ولوت یا گلکسی S20Fe ؟

سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش آمده و خواهان شناخت بیشتری از این دو تلفن همراه هستند ، ما سعی داریم تا یک مقایسه نسبتا جامعی را در اختیارتان بگذاریم.

اول از همه طراحی هر دو دستگاه و تفاوت هایشان را عنوان خواهیم کرد.

هر دو موبایل از زبان طراحی کاملا متفاوتی برخوردارند.
طراحان ولوت سعی داشتند تا شکل و شمایل بسیار زیبا و چشم نوازی را در ولوت جای دهند و ثابت نمودند که در این مورد کاملا بی رقیب هستند.


ماژول دوربین ال جی ولوت بر اساس قطره های باران طراحی شده که به غیر از سنسور اصلی بقیه سنسور ها هیچ گونه بیرون زدگی ندارد.


رقیب ولوت یعنی S20FE از طراحی متفاوتی بهره میبرد که در نوع خود تحسین برانگیز است؛ یک ماژول دوربین مربعی شکل استفاده شده مشکی رنگ که چهره آشنایی را برای کاربر رقم میزند و در بالای دستگاه سمت چپ قرار گفته.

نکته قابل توجه ماژول دوربین S20FE بیرون زدگی نسبتاً زیاد آن است.

بعد از طراحی به سراغ نمایشگر ولوت می‌رویم.

صفحه ای کشیده و فوق باریک که از پنل با کیفیت P-OLED پشتیبانی میکند؛ کیفیت فوق العاده بالای نمایشگر ولوت موجب شده تا وضوح تصویر و شارپنس بسیار بالا و با کیفیت به نمایش دربیایند.


در نمایشگر رقیب جریان کمی متفاوت است و ما پنل SUPER AMOLED را مشاهده می‌کنیم. نمایشگر این گوشی هوشمند همانند ولوت دقت بالایی در نمایش رنگ ها دارد و رقابت با ولوت را چالشی تر میکند.

در نهایت باید گفت که ولوت مخصوص تماشای فیلم ها و ویدیو های مختلف است و میتواند به یک سینمای جذاب و دوست داشتنی تبدیل شود.

سومین بخش بررسی پردازنده استفاده شده در VELVET و گلکسی S20FE است.

پردازنده ال جی ولوت‌ اسنپدراگون 845 می‌باشد، چیپستی که جوابگوی بسیاری از کارهای سبک و سنگین شماست و با بازدهی مناسب و قوی خود میتواند در اجرای بازی های سنگین و مختلف عالی عمل کند.

استفاده طولانی مدت با ولوت منجر به داغ شدن دستگاه نمیشود چرا که این پردازنده اذیت کننده نیست و سابقه ای در این باره نداشته است که موجب اذیت شدن کاربر شود.


گلکسی S20FE از اگزینوس 990 بهرمند است . این پردازنده میتواند بازدهی خوب و عالی را داشته باشد اما نکته ای که باید به آن توجه کرد پایداری پردازنده در سال های آتی و متوالی است.

موضوعی که در سابقه اسنپدراگون درخشان تر است و خیال کاربر را از این مورد راحت می‌سازد.

درصورتی که پردازنده دستگاه بعد از سه یا چهار سال بتواند همچنان عملکرد روز های آغازین خود را داشته باشد برنده این رقابت است ، نام اسنپدراگون در این بحث خوش می‌درخشد چرا که این چیپست و چیپست های مختلف این شرکت تضمینی بسیار مهم و اساسی برای پردازنده دستگاه است.

دوربین ولوت یا S20FE؟

دوربین های هر دو دستگاه رقابت پایا پای و تنگاتنگی داشتند. رقابتی که در نوع خود قابل توجه بود.

اما قبل از هرچیزی سراغ لنز های استفاده شده در هردو دستگاه می‌رویم جایی که گلکسی S20FE از سه لنز 12 (واید)، 8 ( تله فوتو )، 12 (اولترا واید) که به صورت ماژول مربعی شکل تشکیل شده بهره مند است ، دوربین سلفی این دستگاه از یک لنز 32 مگاپیکسلی تشکیل شده.


در ال جی ولوت شاهد سه دوربین قطره ای شکل عمودی که در سمت چپ دستگاه قرار گرفته هستیم. هریک از لنز ها از سنسور 48 ( اصلی )، 8 (فوق عریض)، 5 ( ماکرو) بهره مند می‌باشند.

عملکرد دوربین های هر دو دستگاه بسیار نزدیک به هم بود ولی دوربین سامسونگ در حالت اتومات کمی بهتر عمل می‌کرد. اما برای ال جی داستان متفاوت بود چرا که تنظیمات دستی دوربین و نرم افزار کارآمد و هوشمندانه این دستگاه به کاربر این اجازه را میدهد تا بتواند هر طور که دوست دارد تصویر خود را ادیت کند.

دوربین سلفی هر دو عملکرد مشابه بسیاری نزدیکی به یکدیگر داشتند و تفاوت فاحشی بین هردو دوربین وجود نداشت و میتوان گفت در بخش دوربین هم ال جی VELVET و هم گلکسی S20FE رقابتی جذاب و نزدیکی داشتند.

باتری های حجیم با شارژدهی بالا.

ولوت از باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده میکند که با وجود پنل موجود در دستگاه ساعات زیادی شما را همراه می‌کند.
در سامسونگ S20FE باز هم شاهد باتری 4500 میلی آمپر هستیم که تفاوت زیادی در بحث شارژدهی با ولوت ندارد.

 

و در آخر باتشکر از شما کاربران عزیز و گرامی که تا آخر این مقاله همراه ما بودید شما میتوانید برای اطلاع بیشتر و خرید گوشی ال جی ولوت جذاب و خوش ساخت به سایت و فروشگاه رسمی ما مراجعه کرده و خرید مطمئن و آسانی را تجربه کنید.😊🙂

تهیه شده توسط تیم MYLGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.