ویژگی های برتر اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7

XBOOM GO XG7

در گذشته اشاره‌ای کوتاه و گذرا به ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی XBOOM GO XG7 شد تا با ویژگی‌های کلی این اسپیکر 30 واتی آشنا شویم.

اما در این نوشته بطور دقیق‌تری ویژگی‌های برتر XBOOM GO XG7 بررسی خواهند شد. چنانچه قصد خرید این اسپیکر را دارید، راهنمای خرید خدمت شما ارائه خواهد شد تا بتوانید بسته به نیاز، محصولی مناسب را خریداری کنید.

XBOOM GO XG7 فرزند وسطی خانواده XG می‌باشد که ال جی این خانواده را در سال 2022 معرفی نمود. ابعاد این اسپیکر تقریباً 261 در 99 در 93 میلی‌متر و وزن آن حدود 1088 گرم است که شاید مقداری حمل اسپیکر را سخت کند، اما بطور کلی در رده اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل قرار می‌گیرد و اگر با جابه‌جایی آن مشکلی نداشته باشید، بسیار گزینه مناسبی است.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های برتر و مزیت‌های رقابتی این محصول خواهیم پرداخت و شما را در خرید این اسپیکر راهنمایی خواهیم نمود؛ همراه ما باشید!

ویژگی های برتر اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7

کیفیت صدا و فناوری های مرتبط به آن:

آنچه که XBOOM GO XG7 در آن بسیار خوش درخشیده و نسبت به رقبایش دست بالا را دارد، کیفیت صدای تولیدی آن می‌باشد. باس تولید شده در این اسپیکر نسبت به ابعادش واقعاً شگفت‌انگیز است و به لطف رادیاتورهای پسیو دوگانه داینامیک شما می‌توانید آن را به چشم نیز ببینید!

در بازه‌های میانی و بالا نیز صدایی تمیز، کریسپی و بدون اعواج را خواهید شنید تا از موسیقی‌ای پر از جزئیات و ساز، به بهترین نحو ممکن و در هر بازه‌ای لذت ببرید!

خرید آنلاین اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7
ووفر و دووم توییتر

این موضوع به لطف بهره‌گیری از دووم توییتر و ووفر صورت می‌گیرد که سبب می‌شود تا این اسپیکر نسبت به فرزند کوچکتر خانواده (XG5) یک قدم فراتر در بازه‌های فرکانسی بالایی و میانی بردارد! (XG5 از تنها از ووفر بهره می‌گیرد و فاقد Dome Tweeter است).

قیمت اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7
فناوری Sound Boost برای گسترش شنوایی شما

اما نقطه تمایز این اسپیکر از رقبا بهره‌گیری از فناوری Sound Boost است که گرما و شور تازه‌ای به آهنگ شما می‌دهد؛ به لطف گسترش دامنه صوتی، صداها رساتر و شفاف‌تر به گوش شما خواهد رسید.

نور پردازی کافی و متنوع:

XBOOM GO XG7 دارای یک سیستم نورپردازی بسیار جالب است! لامپ‌های LED در محل رادیاتورهای پسیو قرار گرفته‌اند که همگام با ضرب آهنگ شما تغییر می‌کنند و تجربه شنیدن شما را از همیشه مجسم‌تر می‌کنند! مقدار این نور نیز نه آنقدر کم است که شما چیزی را احساس نکنید و نه آنقدر زیاد است که چشم شما را بزند و برایتان آزار دهنده باشد.

معرفی اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7
نمایی از نرم‌افزار XBOOM GO

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که شما می‌توانید از میان 16 میلیون رنگ بسته به حس و حالتان یکی را انتخاب و شخصی‌سازی کنید! در نرم‌افزار XBOOM GO حالات پیش‌فرض مختلفی وجود دارد که بسته به اتمسفر آهنگ مناسب‌ترین آنها را می‌توانید انتخاب کنید.

این دو ویژگی را به نوعی می‌توان ویژگی‌های برتر اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7 دانست که آن را از رقیبان بسیاری جدا می‌کند! همانطور که خدمتتان عرض کردیم در ادامه به ویژگی‌هایی اشاره خواهیم داشت که به شما در خرید این اسپیکر قدرتمند کمک می‌کنند!

راهنمای خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7:

اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7
نمایی از اسپیکر XBOOM GO XG7

طراحی ظاهری:

این اسپیکر حالت ذوزنقه‌ای داشته و سراسر آن را پوششی پارچه‌ای (مش مانند) دربرگرفته‌است که الکتریسیته را به خود جذب نکرده و اجازه نمی‌دهد برق گرفتگی ناشی از الکتریسیته ساکن شما را اذیت کند.

این اسپیکر 30 واتی در سطح خود یک کنترل پنل مینیمال و ساده دارد که از طریق آن مواردی مثل میزان شارژ، روشن و خاموش کردن دستگاه و حالت Sound Boost، اتصال به بلوتوث، توقف و پخش و همچنین کم و زیاد کردن صدا را می‌توان تنظیم نمود.

بررسی اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7
درپوش پشتی اسپیکر XBOOM GO XG7

در سطح پشتی نیز یک درپوش وجود دارد که در آن مواردی مثل جک 3.5 میلی متری برای اتصال AUX، پورت USB و USB تایپ C وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اسپیکر را شارژ کنید. علت حضور این درپوش استاندارد IP67 است که اسپیکر را در برابر آب و خاک مقاوم می‌سازد و از طریق آن خاک و آب وارد بخش USB و AUX نمی‌شوند.

بنابراین اگر از کسانی هستید که اهل گردش در کویر می‌باشید و زیاد به استخر و ساحل می‌روید، این اسپیکر می‌تواند گزینه مناسبی به شمار می‌رود. البته باید بدانید که مفهوم مقاومت از ضد آب و خاک بودن متفاوت است و XBOOM GO XG7 ضد آب و خاک نیست!

در طرفین نیز دو رادیاتور پسیو با نورپردازی دور تا دوری وجود دارد که همانطور که اشاره کردیم می‌توانند بسته به ضرب آهنگ، تغییر رنگ دهد.

مشخصات اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7
ظرفیت باتری تا 24 ساعت!

ظرفیت باتری:

XBOOM GO XG7 با بهره گرفتن ظرفیت باتری 3900 میلی‌آمپر ساعت، به شرط آنکه نورپردازی و حالت Sound Boost خاموش باشد و از 50 درصد صدا استفاده کنید، می‌تواند تا 24 ساعت برایتان کار کند که واقعاً عددی عالی است، بویژه اگر در جایی مثل طبیعتی بکر کمپ کرده باشید و دسترسی‌ای به برق وجود نداشته باشد!

قیمت:

قیمت اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7 به علت ویژگی‌های منحصر به فرد و مدل میانی بودن یک خانواده جدید و پرچمدار، به نسبت بالاست و با چیزی در حدود 4,800,000 تومان می‌توانید آن را خریداری کنید.

خبر خوش این است که با دنبال کردن پیج اینستاگرام ال جی ورلد می‌توانید از زمان جشنواره‌های فروش ویژه ما مطلع شوید و این اسپیکر را با قیمت فروش ویژه خریداری کنید! اما یک راه دیگر نیز برای دستیابی به این اسپیکر وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم!

 

کیفیت صدای اسپیکر XBOOM GO XG7 چگونه است؟
استاندارد IPX67 که نشان دهنده مقاومت اسپیکر دربرابر آب و خاک می‌باشد!

 

نکته‌ی دیگری که در هنگام خرید بایستی به آن حتماً توجه کنید، داشتن ضمانت پس از فروش است. فرض کنید محصولی اورجینال را خریداری می‌کنید اما بر اثر جابه‌جایی بد و یا هر علت دیگری این محصول آسیب دیده است؛ حتی شاید ظاهر محصول سالم به نظر برسد اما در حقیقت از داخل آسیب دیده و آنطور که باید و شاید صدا نمی‌دهد.

فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد با دادن گارانتی شرکتی و ضمانت پس از فروش به شما اطمینان خاطر می‌دهد تا درصورت بروز مشکل، محصول شما تعویض گردد و شما از بابت سلامت کالا و همچنین کیفیت محصول مطمئن باشید؛ پس اگر قصد خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7 را داشتید، حتماً نگاهی به سایت ال جی ورلد نیز داشته باشید.

قیمت اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG7
اسپیکر XBOOM GO XG7 در هر حالی همراه شماست!

در این نوشته سعی شد تا بطور کامل مشخصات و ویژگی‌های برتر اسپیکر XBOOM GO XG7 ذکر گردد و شما بتوانید با دیدی باز به خرید این اسپیکر بپردازید.

بطور کلی اگر اهل ماجراجویی هستید و در کوله پشتی و چمدانتان جایی برای یک اسپیکر حدوداً یک کیلوگرمی دارید، حتماً این اسپیکر را خریداری کنید تا از صدای منحصربه‌فرد و نورپردازی خاص آن لذت ببرید!

اگر اینستاگرام مجموعه ال جی ورلد را فالو کنید، می‌توانید از تمامی قرعه‌کشی‌های مناسبتی باخبر شوید و در آنها شرکت کنید تا شانس خود را برای بردن یکی از محصولات ال جی امتحان کنید. همچنین تمامی محصولات موجود در فروشگاه از قبیل XBOOM GO XG7 در آنجا بطور اجمالی معرفی می‌شوند تا شما در سریع‌ترین زمان ممکن با ویژگی‌های آنها آشنا شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.