ویژگی های برتر اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5

XBOOM PL5

در این نوشته از وبلاگ ال جی به بررسی و معرفی فرزند میانی خانواده PL یعنی XBOOM PL5 خواهیم پرداخت، ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم و اگر تصمیم داشتید این اسپیکر بلوتوثی قدرتمند را خریداری کنید، شما را راهنمایی خواهیم کرد؛ همراه ما باشید.

XBOOM PL5 فرزند وسطی خانواده PL است که در سال 2020 توسط ال جی رونمایی شد. این اسپیکر 627 گرمی با توان خروجی 20 وات نسبت به رقیبان خود توانسته بهترین صدا را تولید کند!

 

قیمت اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5
نمایی از اسپیکر XBOOM PL5

 

ابعاد دقیق این اسپیکر 201 در 79 در 79 میلی متر می‌باشد که اندازه آن مثل یک بطری نوشابه است، بنابراین به راحتی می‌توانید آن را در دست بگیرید و تا 18 ساعت با آن کار کنید! به لطف ویژگی‌های ذکر شده، این اسپیکر همراهی مناسب برای شما در هنگام مسافرت ها بشمار می‌رود و حس و حالتان را دگرگون می‌سازد.

معرفی اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5:

فناوری Sound-Boost:

این فناوری را تنها به چشم یک ویژگی تبلیغاتی و فریبنده نبینید! تنها کافی است تا یکبار آهنگ را با این حالت گوش کنید تا تفاوت چشمگیر آهنگ با این فناوری را دریابید! ویدیوهای بسیاری نیز در این زمینه وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید آن را ببینید.

اما اصلاً این فناوری چه کار می‌کند؟!

با فعال کردن این قابلیت که یکی از ویژگی‌های برتر اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5 می‌باشد، دامنه صدا گسترش یافته و صدایی بلندتر و قدرتمندتر را در XBOOM PL5 خواهید شنید! در این حالت باس قدرتمندتر شده و روح تازه‌ای به موسیقی شما دمیده می‌شود.

با دیدن ویدیوهای Review که برای XBOOM PL5 وجود دارد خواهیم دید که تمامی منتقدین این ویژگی را عالی توصیف می‌کنند و فناوری آن را قدرتمندتر از سایر فناوری‌ها در اسپیکرهای دیگر در نظر می‌گیرند.

 

خرید آنلاین اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5
کنترل پنل و سطح مش مانند اسپیکر

 

طراحی ظاهری:

ابعاد XBOOM PL5 همانطور که بالاتر هم گفتیم چیزی در حدود یک قوطی نوشابه بوده و وزن آن نیز 627 گرم است که به نوعی می‌توان آن را اسپیکری مناسب برای پیاده‌روی و مسافرت در نظر گرفت. جنس بدنه این محصول نیز به گونه‌ای است که هیچ اثر انگشتی را جذب نمی‌کند و دیگر از بابت حضور اثر انگشت و شکل ظاهری بد آن مشکلی نخواهید داشت.

اگر این استوانه را از چهار سطح بررسی کنیم به موارد زیر برخواهیم خورد:

  1. سطح جلویی: قسمت خروجی اسپیکر که حالتی مش مانند دارد و پلاستیکی است.
  2. سطح پشتی: نشان XBOOM بر پشت اسپیکر حک شده و همچنین دارای یک بخش درپوش دار که درون آن پورت اتصال کابل USB، دکمه روشن یا خاموش بودن چراغ LED، دکمه حالت Multiple، پورت 3.5 میلی‌متری AUX و یک چراغ می‌باشد و اسپیکر از همانجا شارژ می‌شود.
  3. سطح فوقانی: کنترل پنل که از سطح آن می‌توانید مواردی مثل افزایش یا کاهش صدا، پخش یا توقف، بلوتوث و همچنین فعال بودن حالت Sound-Boost را کنترل کنید. همچنین نسبت به فرزند کوچکتر در سطح این کنترل پنل یک چراغ نیز وجود دارد که بیانگر درصد شارژ است.
  4. سطح تحتانی: یک پایه با حالت رابری و نرم دارد تا اسپیکر بتواند بهتر بر روی سطح بایستد. اگر اسپیکر را قِل بدهید، اسپیکر به لطف طراحی استوانه‌ای و این پایه، مجدداً سرجایش برگشته و فیکس می‌شود!
اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5
سطح پشتی و مخفی اسپیکر XBOOM PL5

در کناره های این اسپیکر دو Passive Radiator متحرک و ویبراتور وجود دارد و که دور آنها نورپردازی شده است، پس اگر می‌خواهید که همگام با ضرب موسیقی نورپردازی نیز داشته باشید، XBOOM PL5 برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. لرزش این دو رادیاتور به لحاظ بصری نیز بسیار جذاب بوده و به لطف آنها باس را به چشم خواهید دید!

 

بررسی اسپیکر XBOOM PL5
استاندارد IPX5

 

نورپردازی این اسپیکر از بستر پشتی که به سبب استاندارد مقاومت در آب یعنی IPX5 تعبیه شده است، روشن و خاموش می‌شود. با نرم‌افزار XBOOM نیز می‌توانید رنگ‌های مدنظرتان را تعیین کنید و همچنین آن را روشن یا خاموش کنید.

کیفیت صدا:

از مهم‌ترین مواردی که XBOOM PL5 نسبت به رقبایش در آن دست بالا را گرفته است، کیفیت صدا است، شاید اسپیکرهای دیگر در مواردی مثل استاندارد IPX7 از این اسپیکر جلوتر باشند اما در حوزه صدا، هیچ اسپیکر هم رده‌ای مثل XBOOM PL5 صدا نمی‌دهد!

به لطف توان 20 واتی و نسبت به ابعاد، این اسپیکر بسیار خوب و میزان صدا می‌دهد که به سبب همکاری ال جی با شرکت بریتانیایی مریدین این موضوع میسر گردیده است و اگر دقیق‌تر به آن نگاه کنیم به موارد زیر خواهیم رسید:

در بازه‌های فرکانسی پایین‌تر و باس، صدا به خوبی هندل شده و شما شنونده باسی نرم خواهید بود. این موضوع شاید خوشایند افرادی که طرفدار باس سخت و سنگین می‌باشند، مناسب نباشد. با فعال نمودن Sound-Boost نیز می‌توان باس را بهتر و قوی‌تر احساس کرد.

در بازه‌های میانی نیز این اسپیکر بسیار عالی عمل می‌کند و آهنگ‌هایی که در آن خواننده فضای زیادی دارد و تمرکز آهنگ بر صدای خواننده است را به خوبی هندل می‌کند! با این تفاسیر اسپیکر XBOOM PL5 برای گوش دادن پادکست بسیار مناسب می‌باشد. در بازه‌های بالایی نیز صدایی کریسپی و شفاف را خواهید شنید، بدون آنکه گوش‌تان اذیت شود.

 

اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5
با حالات مختلف اکولایزر، به بهترین شکل موسیقی دلخواهتان را بشنوید

 

از طریق نرم افزار LG XBOOM نیز می‌‎توان حالات مختلف در اکولایزر را تنظیم نمود و برخی از بازه را تقویت و تضعیف نمود تا بهترین عملکرد شنیداری را بتوان داشت!

اتصالات:

XBOOM PL5 دارای بلوتوث نسل 5 می‌باشد و شما از فاصله 10 متری نیز می‌توانید به راحتی به این اسپیکر متصل شوید و هیچ مشکلی نداشته باشید.

 

معرفی اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5
قابلیت اتصال همزمان به صد اسپیکر

 

امکان اتصال همزمان چند گوشی به اسپیکر وجود دارد که این موضوع در نرم‌افزار LG XBOOM قابل تنظیم بوده و با انتخاب حالت پارتی، XBOOM PL5 می‌تواند به چند گوشی دیگر متصل گردد و آهنگ‌ها بواسطه گوشی‌های مختلفی پخش شوند. حالت Private نرم افزار نیز سبب می‌شود تا اسپیکر تنها به یک گوشی یا دستگاه پخش متصل گردد.

اما این اسپیکر بلوتوثی یک ویژگی برتر دیگر نیز دارد! قابلیت اتصال همزمان به بالای صد اسپیکر ال جی که با فشردن دکمه‌ای که در بالاتر به آن اشاره شد (Multiple) این فرآیند صورت می‌گیرد و وقتی در یک اسپیکر آن را فشار میدهید آن اسپیکر اصلی شده و بعدی ها به تبعیت از اسپیکر اصلی، آهنگ را پخش می‌کنند.

شما همچنین می‌توانید از این اسپیکر بعنوان کانال صوتی پشتی در تلویزیون ال جی استفاده کنید تا بتوانید صداها را واضح‌تر و دقیق‌تر از همیشه بشنوید!

پشتیبانی XBOOM PL5 از انواع دستیارهای صوتی، کار را برای شما راحت‌تر از همیشه کرده و با دادن فرمان‌هایی مثل پخش، توقف و افزایش یا کاهش صدا از راه دور می‌توانید صدا را کنترل کنید!

شارژ و عمر باتری:

ظرفیت باتری در این اسپیکر 3900 میلی‌آمپر ساعت است که مشروط بر خاموش بودن حالت Sound Boost و استفاده از 50 درصد صدا، تا 18 ساعت می‌توانید از این اسپیکر استفاده کنید. برای اطلاع از میزان باتری، علاوه بر اندیکاتور LED کنترل پنل دستگاه، از نرم افزار XBOOM نیز برای آگاهی از درصد باتری می‌توانید استفاده کنید. شارژ کامل این اسپیکر، 4 ساعت طول می‌کشد.

قیمت:

قیمت اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5 چیزی در حدود 3,000,000 تومان می‌باشد که در نگاه اول به نسبت قیمتی بالا دارد اما با دقت به ویژگی‌ها و کیفیت صدای ارائه شده این قیمت مناسب است.

این اسپیکر بلوتوثی به راحتی قابل حمل بوده و در هر کجا که بروید، می‌توانید به راحتی آن را با خود همراه سازید!

سعی کردیم تا بطور کامل شما را با ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف این اسپیکر بلوتوثی آشنا کنیم. این اسپیکر را نیز می‌توان سبک و فشرده توصیف کرد که نسبت به ابعاد خود بسیار خوب صدا می‌دهد! اگر می‌خواهید یک اسپیکر مسافرتی باکیفیت داشته باشید و یا با دوستان صمیمی‌تان از موسیقی لذت ببرید، این اسپیکر گزینه‌‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.

 

بهترین اسپیکر ال جی در سال 2020 کدام است
باس هایی که به چشم می‌توانید ببینید!

 

با قابلیت اتصال به چندین اسپیکر ال جی نیز شما می‌توانید یک مهمانی بزرگ را به خوبی هندل کنید و در جاهای درست و با فواصل مناسب اسپیکرها را قرار دهید تا به همگی خوش بگذرد!

اگر قصد خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM PL5 را دارید، در میان فروشگاه‌های آنلاین، حتماً نگاهی هم به سایت ال جی ورلد داشته باشید؛ این سایت با ارائه ۷ روز گارانتی تعویض و ۶ ماه خدمات پس از فروش، شما را مطمئن می‌سازد که محصولی اورجینال را خواهید خرید و اگر اسپیکر شما به هر دلیلی که عمدتاً به سبب جابه‌جایی نامناسب از کارخانه به محل‌های توزیع می‌باشد، آسیب دیده است تعویض می‌گردد.

چنانچه تمایل دارید تا از محصولات موجود در وبسایت ال جی ورلد، اخبار مرتبط با ال جی و همچنین جشنواره‌ها و تخفیفات ما آگاه شوید و درباره آنها بیشتر بدانید، حتماً نگاهی به پیج اینستاگرامی ما داشته باشید و آن را فالو کنید تا هیچ چیزی را از دنیای ال جی از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.