پرفروش ترین قاب های گوشی ال جی در ایران

قاب های گوشی ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد می خواهیم درباره پرفروش ترین قاب های گوشی ال جی که در بازار ایران وجود دارند صحبت کنیم، بهترین قاب گوشی ال جی را به شما معرفی کنیم و مختصری درباره مزایا و معایب هر یک صحبت کنیم. در نهایت نیز چنانچه تصمیم به خرید آنلاین قاب گوشی ال جی داشتید، شما را راهنمایی خواهیم کرد تا خریدی عالی داشته باشید!

در زمان حاضر، قاب های گوشی تنوع بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و تمامی سلایق را می‌توانند پوشش دهند. اما مهم‌تر از بحث سلیقه و ظاهر، فلسفه بوجود آمدن آن یعنی محافظت از گوشی می‌باشد، بنابراین فردی که تصمیم به خریدن قاب گوشی می‌گیرد بایستی به نکاتی مثل کیفیت، جنس، ضربه‌گیری و حفاظت کامل و 360 درجه آن دقت کند.

 

جدیدترین پرچمدار ال جی
LG VELVET

 

این موضوع بویژه زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که گوشی شما بسیار ارزشمند و گرانقیمت باشد، برای مثال اگر بخواهید قاب های گوشی ال جی ولوت را خریداری کنید، بایستی دقت و وسواس بسیاری به خرج دهید و محصولی را بخرید که هم برازنده آن باشد و هم بتواند به بهترین شکل از آن مراقبت کند تا کوچکترین خش و آسیبی متوجه آن نشود.

گوشی موبایل ال جی
LG K22

البته باید بگوییم که بحث مراقبت صرفاً محدود به مدل های پرچمدار نیست و گوشی هایی مثل K22 نیز بایستی مورد حفاظت در برابر تنش های محیطی مثل افتادن، ضربه دیدن و خط و خش باشند. جالب است بدانید که برخی از قاب ها، اگر اورجینال و باکیفیت نباشند، می‌توانند به عواملی تبدیل می‌شوند که خود سبب ایجاد خط و خش بر پشت گوشی می‌شوند!

بهترین قاب گوشی ال جی کدام است؟

این سوال را می‌توان بسیار کلی تلقی نمود چراکه بسیاری از قاب های گوشی ال جی در بازار به شرط اصل بودن، محافظت بسیار خوبی را از گوشی به عمل می‌آورند و بنابراین دست شما در خرید قاب گوشی بسته به سلیقه و کاربری‌تان باز است! بطور کلی جنس قاب ها از TPU ،PU، چرم و سیلیکون می‌باشد.

اما اگر بخواهیم ذائقه ایرانیان را در خرید قاب های گوشی ال جی بررسی کنیم بحثی جدا خواهیم داشت که بسته به داده های سایت های فروشگاهی و مغازه ها بدست می‌آید.

خرید قاب سیلیکونی گوشی ال جی
قاب سیلیکونی LG VELVET

1. قاب سیلیکونی:

پرطرفدارترین و به طبع پرفروش ترین قاب های گوشی ال جی در ایران، قاب های سیلیکونی می‌باشند! این قاب ها به لطف ساختار نرم و منعطف و همچنین قابلیت ضربه‌گیری بسیار بالا مشهور می‌باشند و به لحاظ تنوع، بی شک آنها را می‌توان یکی از گسترده ترین قاب ها دانست.

از قاب ساده با انواع رنگ در نظر بگیرید تا قاب های فانتزی با طرح شخصیت‌های کارتونی و حتی برجستگی عروسکی! این قاب ها تمامی دامنه سلایق افراد را در بر می‌گیرند و بی شک همین عامل سبب شده است تا آنها پرطرفدارترین نوع قاب گوشی به شمار روند!

اگر قاب سیلیکونی اصل نباشد و از کیفیت کافی برخوردار نباشد ممکن است به تدریج ساییده شود و رنگ آن به کدری بگراید.

خرید قاب طرح فیبرکربن گوشی ال جی
قاب فیبرکربن VELVET

2. قاب طرح فیبرکربن:

از خاص‌ترین و کلاسیک‌ترین طرح هایی که می‌توان برای قاب های گوشی ال جی یافت، گارد فیبرکربن می‌باشد. این قاب ها بدنه‌ای مات دارند و در بالا و پایین آنها نیز دو بخش شفاف وجود دارد که این تضاد، جذابیتی دوچندان را به گوشی شما اضافه می‌کند.

این قاب های گوشی ال جی که از جنس پلی پروپیلن می‌باشند، گوشی شما را در برابر انواع آسیب ها و صدمات محیطی، مقاوم نگه می‌دارند! در اینجا شاید فکر کنید که به این سبب، گوشی شما سنگین شود و نتواند تاب ضربات مختلف را بیاورد!

باید بگوییم که این قاب ها نه آنقدر ضخیم اند که کاربری شما را با گوشی دچار مشکل کنند و نه آنقدر نازک اند که مدام از دست شما لیز بخورند و همچنین نتوانند حمایت کافی را از گوشی شما به عمل آورند. در واقع باید گفت که این قاب ها از ضخامت کافی برخوردار می‌باشند.

نکته‌ی مهمی که در هنگام خرید قاب های گوشی ال جی طرح فیبرکربن بایستی به آن توجه کنید این است که حتماً محصول شما اورجینال باشد! برای مثال نشان الماس حک شده در سطح داخلی قاب و همچنین شفافیت بیشتر قسمت های بالایی و پایینی، از مواردی می‌باشند که به شما نشان می‌دهد که آیا جنس اصل می‌باشد یا خیر.

خرید قاب ژله ای شفاف گوشی ال جی
قاب ژله‌ای گوشی VELVET

3. قاب ژله‌ای سخت و نرم:

به نوعی می‌توان این قاب ها را یکی از بی حاشیه‌ترین قاب ها دانست، چراکه بی هیچ طرحی و صرفاً با شفاف بودن خود، طرح پشتی گوشی را به نمایش می‌گذارند! این قاب ها از جنس TPU می‌باشند و بسته به سلیقه، شما یکی از دو نوع نرم و سخت آن را می‌توانید انتخاب کنید!

این قاب های گوشی ال جی ، ضخامت چندانی را به گوشی نمی‌افزایند و تجربه کاربری شما با گوشی را بهتر می‌کنند، به همین سبب است که این قاب ها، طرفداران زیادی دارند. اما مسئله مهمی که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که این قاب ها در اثر جذب نور خورشید و چربی، به مرور زمان کدر می‌شوند و از این مسئله نمی‌توان اجتناب نمود!

خرید قاب گوشی طرح چرم ال جی
قاب طرح چرم VELVET

4. قاب چرم و طرح چرم:

این قاب های گوشی ال جی از قدیم تا کنون طرفداران زیادی را به لطف قابلیت ست پذیری با سایر لباس ها را داشته اند! (مثلاً با کفش، کت، جاسوییچی و…)

بطور کلی، قاب های چرمی معمولاً دست ساز و قاب های طرح چرم که از جنس TPU و PU می‌باشند، محصولات کارخانه می‌باشند. شاید گمان کنید که قاب های طرح چرم نتوانند، انتظارات شما را مثل یک قاب چرمی برآورده سازند! در اینجا باید بگوییم که اگر کارخانه سازنده، قاب خوبی را بعمل آورد و مواد اولیه کیفیت کافی را داشته باشند، شما حس و حال یک قاب چرمی را خواهید داشت!

برای مثال قاب طرح چرم گوشی ولوت ال جی با طراحی مناسب و نرمی که دارد، سبب می‌شود تا به بهترین شکل ممکن شما با گوشی‌تان کار کنید و از حس و حال یک قاب چرمی خوب، بهره‌مند شوید.

5. کیف های گوشی:

خرید قاب لاکچری گوشی ال جی
کیف لاکچری VELVET

 

یکی از کلاسیک ترین و شیک ترین قاب ها که هرچند در حال حاضر چندان پرطرفدار به نظر نمی‌رسد، کیف گوشی است. این قاب ها با فراهم آوردن بستری مناسب برای مراقبت از گوشی، از تمامی سطوح گوشی به خوبی مراقبت می‌کند.

اگر یک کیف در حال حاضر بخواهد که کماکان پرطرفدار باشد و افراد به سمت و سوی خرید مجدد آن گرایش یابند، بایستی به اندازه کافی سبک و با کیفیت باشد تا مبادا از دست بیفتد و همچنین پوسته‌پوسته شود.

خرید کیف گوشی سبک
کیف سبک LG VELVET

یکی از مثال های خوب برای یک کیف گوشی سبک، کیف گوشی ال جی VELVET می‌باشد که با طراحی سبک و منحصر به فرد خود، از محصولات پرفروش شده است. همچنین کیف های مدل لاکچری این گوشی نیز جزء محصولات پرفروش مجموعه ما می‌باشند که این موضوع به لطف طراحی خوب و تنوع رنگ بالا در سایت، رخ داده است.

6. قاب های Skin Design، برای گوشی ولوت:

اما اصل مطلب را برای آخر نوشته قرار دادیم! قاب های اختصاصی تولید شده برای گوشی ولوت با طرح‌هایی منحصر به فرد و از جنس چرم طبیعی! تنها کافی است تا به مدل های آن نگاه کنید تا متوجه شوید چه قابی در انتظار شماست!

خرید قاب فانتزی گوشی ال جی
قاب فانتزی VELVET

از قاب چرم دست دوز فانتزی با انواع طرح های خاص حیوانات خانگی تا کاور های چرم اورجینال کروکو و بند دستی که بسیار ظاهری شیک و منحصر به فرد را در کنار بهترین کیفیت نگه داری از گوشی برای شما به ارمغان می‌آورند!

خرید قاب بند دستی دار گوشی ال جی
قاب بند دستی VELVET

این قاب های گوشی ال جی ولوت، دارای جیب هایی در سطوح مختلف خود می‌باشند که شما را قادر می‌سازند تا بتوانید مقادیر کم پول و کارت هایتان را در آن بگذارید و از آنها نیز محافظت کنید!

برای خرید آنلاین قاب های گوشی ال جی بایستی بستری مناسب را برگزینید که به شما محصولی اصل را عرضه کند. فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد با سابقه فروش بی‌نظیر قاب های گوشی ال جی ، گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود و شما برای خرید، کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت قاب های گوشی ال جی ، می‌توانید به آن مراجعه کنید1بصشقب

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره ها، پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.