ویژگی‌های یک گلس خوب برای گوشی های ال جی

گلس خوب برای گوشی های ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد قصد داریم تا درباره یکی از عناصر حیاتی و ضروری که از گوشی در برابر آسیب ها محافظت می‌کند صحبت کنیم و ویژگی های یک گلس خوب برای گوشی های ال جی را بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

شاید بد نباشد اینطور شروع کنیم که اصلاً چرا بر خرید یک گلس خوب برای گوشی های ال جی تاکید داریم و ضرورت استفاده از آنها چیست؟ اگر صفحه نمایش را حد واسطی میان خود و سیستم عامل گوشی در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که بدون کمک صفحه نمایش، عملاً هیچ کاری صورت نمی‌گیرد و گوشی دیگر هیچ معنایی ندارد، چراکه ما دیگر قادر نیستیم فرامین خود را به گوشی صادر کنیم تا آن را برای ما اجرا کند.

بدیهی است که تمامی گوشی ها صفحه نمایش دارند و کارهایی که می‌خواهیم با گوشی انجام دهیم، بواسطه صفحه نمایش صورت می‌گیرد تا ارتباط ما با نرم افزار و متعاقب آن با سخت افزار، صورت گیرد. اما ممکن است مواردی مثل افتادن گوشی از دست، شکستن نمایشگر، از بین رفتن سنسور لمسی و… سلامت نمایشگر گوشی شما را به خطر بیندازند و سبب شوند که کارایی گوشی شما بطور کامل از بین برود!

تعمیرگاه و دردسر های تعمیر!

شاید بگویید که اتفاقات مذکور اگر هم رخ دهند، باز ما می‌توانیم گوشی مان را به تعمیرگاه ببریم و دوباره صفحه نمایش ما درست می‌شود.

باید بگوییم که اگر گوشی شما پرچمداری مثل ال جی ولوت باشد قطعات مربوط به صفحه نمایش آن، بسیار گران‌قیمت و کمیاب است و همچنین شما دیگر تضمینی نخواهید داشت که کیفیت نمایشگر تعویض شده، مشابه نمایشگر کارخانه‌ای باشد.

در گوشی های میان رده و پایین رده، هر چند شاید این هزینه کمتر باشد اما سایر موارد مذکور، برقرار می‌باشد. پس به این نتیجه می‌رسیم که بایستی از آن محافظت کنیم و بهترین محافظ را می‌توان قاب گوشی به همراه یک گلس خوب برای گوشی های ال جی دانست، زیرا برآمدگی قاب ها، از وارد شدن ضربه مستقیم بر اثر افتادن جلوگیری می‌کند و گلس نیز بعنوان نقش مکمل و پیش مرگ برای صفحه نمایش بر اثر ضرباتی که از سطح برآمدگی قاب فراتر می‌روند، عمل می‌کند.*

*برای مثال ضربه مستقیم چکش بر صفحه نمایش و یا کشیده شدن شی‌ای بر روی گوشی که سبب خط افتادن بر روی آن می‌شود

نکات مهم برای خرید گلس ال جی :

اما یک گلس خوب برای گوشی های ال جی بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد تا “خوب” شناخته شود؟

 

گلس فول برای گوشی ال جی ولوت
گلس فول اجازه نمی‌دهد هیچ گونه خط و خشی بر گوشی شما بیفتد

 

  • ضربه پذیری و مقاومت در برابر خش:

همانطور که پیشتر ذکر شد، می‌توان اولین عامل سوق دهنده افراد به سمت خرید یک گلس خوب برای گوشی های ال جی را محافظت از گوشی و خش نیفتادن بر روی آن دانست. گلس از هر جنسی که باشد، چه شیشه‌ای و چه پلاستیک انعطاف پذیر، بایستی تاب ضربات مختلف را بیاورد و در صورت شدت آن، ضربه را جذب کند و در خود بشکند تا نیرویی که می‌تواند سبب شکست شود، خنثی گردد.

برخی گمان می‌کنند که گلس شیشه‌ای ممکن است پس از شکستن، پخش شود و خرده شیشه‌های آن به محیط اطراف پرتاب شود! این موضوع، کاملاً وابسته به کیفیت گلس و نصب صحیح آن می‌باشد و اگر هر یک از این دو مناسب نباشند، این اتفاق رخ خواهد داد.

گلس های فول چسب به لطف پوشش دادن کامل صفحه نمایش، از تمامی قسمت های گوشی بطور کامل محافظت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کوچکترین آسیبی به پیکسلی از صفحه نمایش شما وارد شود!

اما یکی از بهترین برند های فعال در زمینه تولید گلس فول چسب، کمپانی ردلیبل می‌باشد که از چسبی بهره می‌گیرد که به بهترین شکل به صفحه نمایش شما متصل می‌گردد و سبب می‌شود تا در هنگام نصب به مشکلاتی مثل خوب نچسبیدن چسب، برنخورید! اگر می خواهید یک گلس خوب برای گوشی های ال جی ولوت داشته باشید، یکی از بهترین پیشنهاد های ما گلس ردلیبل است.

 

گلس بوف برای K52
گلس بوف بعنوان یک گلس خوب برای گوشی های ال جی، نور را بازتاب نمی‌دهد تا خستگی چشم نداشته باشید

 

  • شفافیت و عبور نور:

اما اگر از مسئله مقاومت و استحکام بگذریم، به مسئله میزان شفافیت و عبور نور خواهیم رسید که در کاربری شما با گوشی، حرف اول را می‌زند! هیچ وقت یک گلس خوب برای گوشی های ال جی نباید مثل آینه یا شیشه معمولی، نور را بازتاب دهد، چراکه سبب خستگی چشم و در طولانی مدت، سبب ایجاد بیماری های چشمی و مرتبط با نور (مثل فوتوفوبیا) می‌شود!

در اینجا گلس رسالت سختی را خواهد داشت، چراکه هم نه باید آنقدر مات باشد که دید فرد را مختل کند و نه بایستی آنقدر شفاف باشد که چشم را بزند و برای کاربر مشکل زا باشد.

اگر متناسب با این ویژگی، یک گلس خوب برای گوشی های ال جی در بازار بخواهید، گلس‌های آمریکایی بوف یکی از پیشنهادات ماست که ضمن محافظت حداکثری از صفحه نمایش گوشی شما، از انعکاس نور نیز جلوگیری می‌کند و به نوعی آنتی رفلاکس می‌باشد. شما می‌توانید این گلس ها را از فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال با ضمانت 6 ماه بیمه صفحه نمایش موبایل‌تان، خریداری کنید.

 

گلس ولوت بدون مشکل در لمس
گلس های فول گوشی ال جی ولوت، کاربری شما با گوشی را دچار مشکل نمی‌کند

 

  • حساسیت صفحه نمایش:

یکی دیگر از مسائل مهمی که وجود دارد، این است که آیا گلس، کاربری ما با صفحه نمایش را دچار مشکل نمی‌کند؟ در اینجا باز هم باید بگوییم که گلس کار سختی را در پیش دارد.

یک گلس خوب برای گوشی های ال جی فارغ از جنسی که هیچ تفاوتی را برای کاربر نسبت به قبل گلس نباید ایجاد کند، بایستی به گونه‌ای باشد که نه آنقدر ضخیم باشد که کاربری فرد را دچار مشکل سازد و تاچ مختل شود و نه آنقدر نازک که شیشه سریعاً بشکند و گلس نتواند تاب ضربات را بیاورد.

  • قیمت گلس گوشی ال جی:

به هر حال همه چیز لزوماً کیفیت و خوش ساخت بودن نیست! قیمت یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کننده در خرید یک گلس خوب برای گوشی های ال جی می‌باشد! اگر گلسی بسیار گران باشد و اصلاً بگوییم بهترین گلس دنیا، خیلی ها شاید از خرید آن منصرف شوند.

 

گلس سرامیکی گوشی K61
گلس های سرامیکی با قیمتی مناسب، محافظت حداکثری را از گوشی شما به عمل می‌آورند

 

یکی از گزینه های پیشنهادی ما در این مورد، گلس های سرامیکی اند که از جنس پلاستیک شفاف طراحی شده‌اند، بسیار منعطف می‌باشند و گوشی را در برابر خط و خش ها، محفوظ نگه می‌دارند.

اما در کنار موارد مذکور، این گلس خوب برای گوشی های ال جی حاشیه‌ای مشکی رنگ دارند تا بهتر با گوشی شما تطبیق یابند و به آن جلوه‌ای بهتر دهند.

اگر تصمیم گرفتید که یک گلس خوب برای گوشی های ال جی با ویژگی های مذکور خریداری کنید، حتماً نگاهی به سایت ال جی ورلد و در کنار آن ایران دیجی مال (برای گلس بوف) داشته باشید تا از بابت اصل بودن کالا و ضمانت پس از فروش، هیچ نگرانی‌ای نداشته باشید.

در کنار این بستر، ما یک پیج اینستاگرامی نیز داریم که در آنجا نیز محصولات را معرفی می‌کنیم، اخبار روز و مرتبط با ال جی را قرار می‌دهیم و جشنواره ها را از طریق آن اطلاع رسانی می‌کنیم، چنانچه تمایل به دانستن بیشتر درباره هر یک از این مسائل دارید، در کنار وبلاگ، پیج اینستاگرام ما را نیز فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.