LG TONE Free FP9 ، بررسی ایرباد و 8 دلیل خرید آن

LG TONE Free FP9

بادز ال جی همواره سعی داشته است بهترین بازار باشد و در این راستا اقدامات بسیاری انجام داده است که در لینک درج شده در ابتدای متن، این موارد بطور کامل توضیح داده شده‌اند، اما در این نوشته قصد ما بررسی یکی از بهترین ایرباد های ال جی تحت عنوان LG TONE Free FP9 می‌باشد و در ادامه با ویژگی های خاص این بادز ال جی که شما را به سمت خرید آن می‌کشاند صحبت می‌کنیم. اگر به دنبال خرید بادز و یا هندزفری بیسیم می‌گردید و همه ویژگی‌های مثبت یک محصول ایده‌آل را انتظار دارید ادامه این پست و معرفی گزینه جذاب ال جی خالی از لطف نخواهد بود.

LG TONE Free FP9

1. فناوری Plug and Wireless:

ممکن است شما در جایی باشید که یک سیستم صوتی از بلوتوث پشتیبانی نکند! آنگاه شاید با خود بگویید که ای کاش هندزفری سیمی همراه داشتم و یا اگر اوضاع کمی بهتر باشد و هندزفری سیمی داشته باشید، شاید به لحاظ شنیدن مشکلی نباشد اما تجربه شنیدن شما، قطعاً به کیفیت بادز ال جی نمی رسد! اما جای نگرانی نیست ال جی راهکاری منحصر به فرد و خاص را برای این مشکل انجام داده است و آن هم استفاده از تکنولوژی Plug and Wireless که این اجازه رو به شما می‌دهد که با یک کابل aux ساده بتوانید از دستگاه مورد نظر که دارای چیپ بلوتوث نیست استفاده کنید.

البته این نکته را توجه داشته باشید که ممکن است به دلیل کیفیت پایین‌تر کابل AUX و یا پشتیبانی نکردن از حداکثر عملکرد بادز توسط دستگاه متصل شده شما نتوانید از نهایت کیفیت ایربادز استفاده کنید و این نمی‌تواند یک ایراد محسوب شود ولی به هر حال وجود این قابلیت توسط ال جی قابل تحسین است. دستگاه‌های قدیمی‌تر که از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کنند و یا گجت‌هایی که قابلیت پشتیبانی از بلوتوث را ندارند با این ویژگی می‌توانند به ایربادز متصل شده و به راحتی موزیک پخش شده را از طریق باد منتشر کنند.

LG TONE Free FP9

بنابراین در مسافرت هایتان در قطار، هواپیما یا حتی تردمیل باشگاه، دیگر هیچ مشکل و محدودیتی وجود ندارد. اگر می‌خواهید درباره این ویژگی بیشتر بدانید، حتماً این نوشته را مطالعه کنید. ما به صورت کامل و دقیق ویژگی را در این مقاله توضیح دادیم و نحوه عملکرد آن را بیان کردیم. قابل ذکر است که ایرباس هیچ محدودیتی از نظر نرم‌افزاری با سیستم عامل‌های ویندوز اندروید و ios ندارد و هرگونه سیستم عاملی می‌تواند به راحتی با FP9 سینک شود نکته جالب اینکه امکان اتصال به تردمیل دستگاه ایکس باکس و بسیاری از سیستم‌های دیگر در این محصول وجود دارد.

LG TONE Free FP9

2. فناوری UVnano:

همانقدر که شستن دست و تمیز بودن آن در پیشگیری در بیماری و سلامتی اهمیت دارد، تمیز بودن ایرباد و اهمیت آن در جلوگیری از حساسیت گوش و عفونت، حائز اهمیت است. ال جی در این محصول از راهکاری بسیار ویژه و هوشمندانه استفاده کرده تا از ورود ویروس به داخل بادز و انتقال آن به گوش جلوگیری کند همانطور که می‌دانید بازها منبع خوبی برای جذب میکروب هستند و موضوع ممکن است باعث بروز عفونت و بیماری‌های در داخل گوش شود راهکاری که ال جی از آن استفاده کرده یک راهکار مدرن و پیشرفته است و آن هم استفاده از اشعه UV Nano است.

از جمله مواردی که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خرید ایربادز FP9 را انجام دهید، پشتیبانی از همین فناوری می‌باشد. LG TONE Free FP9 از لامپ UV-C بهره می‌گیرد تا 99.9 درصد از میکروب های سطح مش اسپیکر را تنها با 5 دقیقه شارژ شدن، بکشد! شرط روشن شدن این لامپ، بسته بودن کیس شارژ و اتصال آن به شارژ می‌باشد. البته باید اشاره کنیم که این موضوع برای محکم‌کاری و داشتن نقش مکمل با ژل های نرم و ضدحساسیت آن می‌باشد که از تحریک گوش، جلوگیری به عمل می‌آورد. برای اینکه تصویر دقیق تری از این فناوری داشته باشید، حتماً این ویدیو را مشاهده کنید.

LG TONE Free FP9

3. فناوری ANC یا Active Noise Camcellation:

در این اواخر اصطلاح نویز کنسلینگ را در بسیاری از گجت‌های صوتی مثل هندزفری هدست ایربادز و مواردی مشابه این بسیار شنیده‌اید این فناوری در راستای ارتقای کیفیت صدا و همچنین انتقال صدا در زمان مکالمه کمک خواهد کرد یک تمرکز بی نقص با کمک فناوری ANC بادز ال جی! فرقی نمی کند کجا باشید، مترو، خانه و یک مهمانی شلوغ، خیابان و یا کافه‌ای شلوغ! LG TONE Free FP9 با حذف نویز های پس زمینه و محیط، شما را در هر کجا متمرکز نگه می‌دارد و به شما اجازه می‌دهد تا به بهترین شکل از محتوای صوتی خود که شامل موسیقی، پادکست و… می‌باشد، لذت ببرید!ً

LG TONE Free FP9

این ویژگی بطور دستی بایستی روشن و خاموش گردد که این کار از طریق نرم افزار اختصاصی LG TONE Free می‌تواند تنظیم شود و شما می‌توانید تعیین کنید که با چند ضربه و یا طولانی نگه داشتن دکمه، این ویژگی روشن و خاموش گردد.

LG TONE Free FP9

4. طراحی ارگونومیک و متناسب با گوش:

با انحنای مناسبی که برای این بادز ال جی در نظر گرفته شده است، تناسبی مناسب و متعادل با لاله گوش شما ایجاد می‌گردد که حداکثر راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای خرید ایربادز FP9 ، حتماً از بستری اقدام کنید که محصولات اورجینال ال جی را عرضه می‌کند و چیزی را نخرید که اصل نباشد و در گذر زمان، گوش شما را اذیت کند و یا فیکس آن نشود.

LG TONE Free FP9

5. بهره‌گیری از فناوری صوتی مریدین:

تنها کافی است ایرباد هایی مثل LG TONE Free FP9 که از فناوری مریدین پشتیبانی می‌کنند را یکبار امتحان کنید‍ تا متوجه شوید چه چیزهایی بود که هنگام شنیدن، از قلم می‌افتاد! با اکولایزر داخلی، باس ها گسترده شده و نواهای زیرتر، بهتر صدا می‌دهند! در این بادز ال جی، صدا باس ها به لطف طراحی پیشرفته، از درایوری بزرگتر و دیافراگم با لبه های سیلیکونی متحرک، قوی‌تر خواهد شد! LG TONE Free FP9 با بهره‌گیری از صدای سه‌بعدی از هر زاویه‌ای، صدایی چندکاناله را به شما می‌رساند تا صدایی شگفت انگیز و دربرگیرنده را داشته باشید.

LG TONE Free FP9

6. تماس های شفاف:

توزیع میکروفون در این ایرباد، به گونه‌ای می‌باشد که از 3 میکروفون بهره می‌گیرد تا تماس های واضح تری داشته باشید؛ میکروفون خارجی با حذف نویز محیطی  با میکروفون داخلی و میکروفون صدا که اثری همسو دارند، همراه می‌‌شوند تا شما صدایی طبیعی و شفاف را برای تجربه تماسی بهتر داشته باشید.

LG TONE Free FP9

7. ظرفیت شارژ بالا و شارژ سریع:

تا 10 ساعت با کمک بادز های ال جی و تا 24 ساعت با کمک کیس شارژ، بشنوید و متوقف نشوید! همه و همه این موارد تنها از یک بار شارژ کردن بدست می‌آید.

LG TONE Free FP9

عجله دارید و نمی‌توانید این قدر صبر کنید؟ تنها LG TONE Free FP9 را 5 دقیقه به شارژ بزنید تا بتوانید یک ساعت به محتوای موردنظرتان گوش دهید. پس با خرید ایربادز FP9 ، دیگر هیچ وقت معطل شارژ نمی‌مانید و همواره متصل و برقرار باقی می‌مانید!

LG TONE Free FP9

8. مقاومت در برابر آب و عرق:

استاندارد IPX4 ایرباد LG TONE Free FP9 شما را قادر می‌سازد تا حتی در روز های بارانی، اگر دلتان خواست بدوید و ورزش کنید، هیچ محدودیتی نداشته باشید و بادز ال جی از هر سویی بتواند تاب این قطرات را بیاورد.

البته باید اضافه کرد که به هیچ وجه ایرباد را نباید بطور خیس و مرطوب در داخل کیس قرار داد ! همچنین مقاومت در برابر رطوبت، به معنای ضد آب بودن نیست و بایستی در محیط های آبی مثل استخر احتیاط کنید تا سرتان را بطور کامل در آب فرو نبرید.

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد، شما برای اینکه ویژگی های مذکور در ایرباد را بطور کامل و با حداکثر کیفیت داشته باشید، بایستی خریدتان را از جایی انجام دهید که مطمئن باشد و جنس اصل را به شما عرضه کند! فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد بعنوان نماینده فروش ایربادز های ال جی ، به شما تضمین می‌دهد تا جنسی اصل و با کیفیت به شما برسد! پس برای خرید ایربادز FP9 و سایر مدل ها ، حتماً نگاهی به فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد بیندازید!

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره ها، پیج اینستاگرامی ال جی ورلد را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.