LG Tromm Wash Tower، محبوب‌ترین بازار!

LG Tromm Wash Tower، محبوب‌ترین بازار!

ماشین لباسشویی LG Tromm Wash Tower در بازار توانسته است به اثری تحول ساز در میان ماشین لباسشویی ها و خشک‌کن ها تبدیل گردد و به عنوان محصولی پیشگام شهرت پیدا کند. ال جی الکترونیکس (LG) این ماشین لباسشویی و خشک‌کن تک بدنه را در سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان ترکیبی یکپارچه از دو محصول پیاده‌سازی و اجرا کرد. با ترکیب یک ماشین لباسشویی استوانه‌ای در پایین و یک خشک‌کن در بالا، تجربه کاربری متفاوتی برای مشتریان فراهم گردیده است.

این لباسشویی و خشک‌کن از زمان عرضه خود تا سال پیش، رشد فروشی ۳۰ درصدی را ثبت کرده است. بطور خاص، بیش از نیمی از مشتریانی که ماشین لباسشویی تروم با ظرفیت ۱۹ کیلوگرم یا بیشتر را در سال گذشته خریداری کردند، این محصول را انتخاب کردند. فروش ماشین لباسشویی و خشک‌کن LG Tromm Wash Tower در بازار جهانی نیز رشد بسیار زیادی داشته و سبب محبوبیت این محصول شده‌است، بطوریکه که فروش آن در سال گذشته، بیش از ۴۰ درصد در مقایسه با سال ۲۰۲۱ میلادی رشد داشته است. به بیان دیگر، این محصول پیشگام بوده و بازاری که پیشتر در آن محصولات لباسشویی و خشک‌کن جدا بودند را به سمت بازار محصولات ترکیبی جدید و یکپارچه سوق داده‌است.

در واقع، ماشین لباسشویی و خشک‌کن LG Tromm Wash Tower به محصولی همه کاره و همه فن حریف تبدیل گردیده و در میان مشتریان نیز از محبوبیت و شهرت بسیار بالایی برخوردار بوده‌است. راز محبوبیت این محصول در طراحی و راحتی استفاده از آن نهفته است که آن را از هر محصول دیگری که در بازار موجود است متمایز می‌کند.

 

ویژگی‌های خاص LG Tromm Wash Tower
LG Tromm Wash Tower

 

تحقیقات ال جی برای علت محبوبیت LG Tromm Wash Tower:

ال جی الکترونیکس تحقیقاتش را درباره دلایل خرید این محصول از ۱۵۰ مشتری، از طریق یک آژانس مشاوره خارجی انجام داده‌است. در نتیجه این نظرسنجی، ۲۶ درصد از مشتریان اظهار داشتند که به سبب حس طراحی منحصر به فرد و یونیک این محصول آن را خریداری کردند. پس از آن، محل مناسب پنل کنترلی با حدود ۲۰ درصد آرای مشتریان در جایگاه دومین دلیل خرید قرار می‌گیرد!

در نتیجه نظرسنجی دیگری که یک مؤسسه دیگر از ۲۱۸ مشتری صورت داد و در آن پرسیده شد که چرا این ماشین لباسشویی و خشک‌کن را خریداری کرده‌اند، ارزش این محصول بطور خاص مشخص گردید و حدود ۹۰ درصد از افراد، یکپارچه و همه‌کاره بودن این محصول را دلیل اصلی برای خرید آن در نظر گرفتند!

نگاهی به ویژگی‌های خاص LG Tromm Wash Tower:

در مقایسه با نصب ماشین لباسشویی و خشک‌کن در کنار یکدیگر، این محصول تازه فضای افقی اشغال شده توسط خود را به نصف کاهش داده و از لحاظ استفاده از فضا نیز کارایی بسیار زیاد و گسترده‌ای دارد. ارتفاع LG Tromm Wash Tower نیز چیزی حدود ۸۷ میلیمتر نسبت به قرار گرفتن دو ماشین لباسشویی و خشک‌کن جداگانه و روی یکدیگر کمتر بوده پس ‌نیازی به داشتن زیرپایی برای استفاده از این محصول وجود ندارد و اندازه‌ای استاندارد دارد. یک دستگیره جیبی دوتایی نیز در قسمت پایینی خشک‌کن قرار داده شده‌است که باز کردن درب را برای هر کسی آسان‌تر می‌نماید.

پنل کنترل در مرکز ماشین لباسشویی و خشک‌کن واقع شده و همین امر سبب شده‌است تا مشتریان بدون نیاز به خم شدن همانند استفاده از ماشین لباسشویی معمولی یا بلند شدن به هنگام استفاده از خشک‌کن، بتوانند از این پنل بهره گیرند.

ال جی الکترونیکس موتور اینورتر دی دی و فناوری هوش مصنوعی که از جمله نوآوری‌های پیشرو در بازار ماشین لباسشویی و خشک‌کن می‌باشد را در LG Tromm Wash Tower بکار گرفته است. در واقع ال جی الکترونیکس تنها خشک کن نسل جدید با موتور دی دی بوده که برخلاف موتورهای عمومی که با تسمه متصل می‌گردند، مستقیما خشک‌کن را به موتور متصل می‌نماید.

 

قیمت و خرید LG Tromm Wash Tower
LG Tromm Wash Tower

 

مجهز شدن این مجموعه ماشین لباسشویی و خشک‌کن به موتور DD هوش مصنوعی سبب می‌شود تا با الگوهای یادگیری عمیق، مواد بکار رفته در لباس را تشخیص دهد و از بین ۶ حرکت، حرکت بهینه را انتخاب کند؛ حرکاتی که روش‌های خاص شستشو و خشک‌کن ال‌جی الکترونیکس می‌باشند و همین کار نیز سبب می‌گردد تا آسیب به پارچه به حداقل برسد.

این ماشین لباسشویی و خشک‌کن جزء لوازم خانگی UP بوده که شما را قادر می‌سازد تا حتی پس از خرید نیز عملکردهای دلخواهتان را بواسطه ارتقاء به آن بیفزایید؛ ارتقاءهای متفاوت و تازه‌ای مثل دوره مراقبت از میکروپلاستیک که اخیراً اضافه شده و در دسترس می‌باشند. در صورت استفاده از این عملکرد،‌ زمان شستشو افزایش خواهد یافت اما شما با کاهش انتشار میکروپلاستیک‌ها و در عین حال حفظ کارایی شستشو، می‌توانید در حفاظت از محیط زیست شریک باشید!

سال پیش، شرکت ال جی الکترونیکس محصولی کوچک و جدید را به خط تولید محصولات ماشین لباسشویی و خشک‌کن LG Tromm Wash Tower خود افزود که Tromm Wash Tower Compact نام داشته و نیاز خانه‌ها و خانوارهای کوچک را برآورده می‌سازد. این محصول جدید عرض ۶۰۰ میلیمتر، عمق ۶۶۰ میلمتر و ارتقاع ۱۶۵۵ میلمتری دارد و نسبت به واش تاور معمول می‌توان آن را در فضای باریک‌تری نصب نمود.

پارک وون یانگ مدیر بازاریابی راهکارهای زندگی در دفتر مرکزی فروش ال‌جی الکترونیکس در کره افزود:

«ما به توسعه ماشین لباسشویی و خشک‌کن واش تاور ادامه می دهیم، محصولی که یک لباسشویی و خشک‌کن همه‌کاره با طراحی،‌کارایی و راحتی منحصر به فرد بوده و تجربه کاربری متمایزی را ارائه می‌کند!»

برای شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای و محک زدن شانس خود برای بردن یکی از محصولات موجود در فروشگاه ال جی ورلد، پیج اینستاگرامی ال جی ورلد را فالو کنید. در این پیج هر شب مشروح اخبار روز دنیای ال جی قرار داده می‌شود و شما هیچ چیزی را از این دنیای گسترده از دست نخواهید داد!

مطالب مرتبط:

عرضه جهانی لوازم انقلابی LG ThinQ UP در CES 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.