دسته‌بندی نشده

وقتی الجی G8X ThinQ دارید فاصله بی معناست

 یک تماس تصویری با عزیزان دور خود در هر جای دنیا بگیرید و ویدیوی جشن‌ها و تعطیلات سال نو را با هم تماشا کنید. ال جی G8X ThinQ با نمایشگر دوگانه‌اش به شما کمک می‌کند.

وقتی سخن از دوربین تلفن هوشمند به میان می‌آید، ال‌جی G8X ThinQ همانی است که رویای شیفتگان عکاسی را با واقعیت پیوند می‌دهد زیرا مجهز به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل با حسگر ۱٫۶μm است و با تصاویر حیرت‌انگیزی که ثبت می‌کند می‌تواند با دوربین‌های پشت رقابت کند. برای اولین بار تغییر وضعیت بین دوربین پشت و جلو برای فیلم‌برداری با ال‌جی G8X ThinQ در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

ال‌جی G8X ThinQ با کمک یو.اس.بی به جای لولا به نمایشگر دوگانه Dual Screen خود متصل می‌شود تا ظاهر تمیزتر و یک‌دست‌تری در زمان استفاده بدون قاب داشته باشد. ال‌جی G8X ThinQ از رابط کاربری بهبودیافته‌ای بهره می‌برد که طراحی تر و تمیزتر و آیکون‌ها و زبانه‌های جدیدتری دارد. مثلا شماره‌گیری، تاریخچه تماس‌ها و مخاطبان به انتهای نمایشگر منتقل شده تا کاربران بتوانند با یک دست راحت‌تر کار خود را انجام دهند.

ال‌جی G8XThinQ Dual Screen به مشتریان امکان می‌دهد تا آنجا که می‌توانند به سرعت و به آسانی به تولید محتوا بپردازند. مشتریان می‌توانند در هر دو نمایشگر به صورت همزمان به سادگی و به شیوه‌ای مؤثر و کارامد پیمایش کنند، به جست‌وجو بپردازند یا ارتباط برقرار کنند؛ چه موقع  تماشای فیلم در حال پیام دادن به دوستان باشند، موقع آپدیت اخبار فوتبال در حال بازرسی آمار و اطلاعات، موقع اشتراک‌گذاری و مقایسه در حال خرید آنلاین یا موقع ارائه یک پروژه در جلسه کاری در حال نوشتن ایمیل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *