News

همکاری ال‌جی با فیلم جدید “جوخه انتحار” برای ارائه محتوای پشت صحنه

در کمپین Only OLED ال جی ویژگی ها و متحوا های منحصر به فردی در ورزش فیلم و بازی و حتی محتواهای اختصاصی برای بعضی از اکران های بزرگ فیلم ها دارد.

ال جی الکترونیک به تازگی اعلام کرد که قصد دارد با فیلم های ابر قهرمانی و یا به اصطلاح The Suidcide Sequad و ماجرا جویی همکاری کند تا بتوانند محتوا و صحنه های منحصر به فردی را برای مخاطبان این دست از فیلم ها به خصوص در ارائه پشت صحنه ایفا کند.
فیلم Warner Bros. Pictures یکی از بهترین ها و یکی از مورد انتظار ترین ها در اکران امسال بود که پیش نمایش آن در آمریکای شمالی آغاز شد که به مدت زمان 31 روز از طریق HBO Max در ایالات متحده آمریکا اکران شد.

ال جی در این مراسم محتوای انحصاری را از طریق کانال FOMO که به مدت زمان 3 دقیقه بود از طریق تلویزیون های OLED هوشمند ال جی نمایش داد.
معاون ارشد بازاریابی ال جی آقای پاگی انگ در این مراسم گفت : تلویزیون‌های OLED ال‌جی به دلیل ارائه تجربه‌ای برتر از سرگرمی خانگی در جهان مشهور هستند. کمپین Only on OLED دوستداران فیلم را با لحظاتی که تا به حال دیده نشده و محتوای پشت صحنه که فقط در تلویزیون‌های OLED قابل تجربه است فراتر از خود فیلم واقعی می‌برد. ما انتظار داریم این اولین تجربه بی‌نظیری باشد که با Warner Bros. Pictures منحصراً برای دارندگان تلویزیون LG OLED ایجاد شده است.

پس از راه انداری کمپین Only on OLED همکاری کمپانی ال جی با The Suicide Squad در ماه مه آن هم با یک بازی موفق زنده Fortnite که میان بازیگر مشهور یعنی مگان فاکس و دی جی خالد یکه تاز موسیقی آغاز شد.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *