خرید آنلاین اسپیکر ال جی XBOOM ON7

XBOOM ON7

در این نوشته اسپیکر و یا بطور درست‌تر و دقیق‌تر پارتی باکس XBOOM ON7 بررسی خواهد شد، مزیت منحصر به فرد آن نسبت به هم ردگانش بیان می‌گردد و چنانچه قصد خرید آن را داشتید، راهنمای خرید تقدیم شما خواهد شد؛ همراه ما باشید. ال جی های خود را در دو نوع بزرگ و کوچک به بازار عرضه نموده‌است. اسپیکرهای بزرگ بواسطه کابل برق و از طریق جریان برق متناوب شهری کار می‌کنند، بنابراین باتری ندارند و از سوی دیگر جابه‌جایی آنها نیز دشوارتر است اما صدای تولید شده توسط آنها بسیار قدرتمند بوده و به خوبی مهمانی‌ها، مراسم و جاهای بزرگی مثل باشگاه‌ها را پوشش می‌دهد.

اسپیکرهای کوچک ال جی با باتری کار می‌کنند و به راحتی می‌توان آنها را جابه‌جا کرد؛ برای مثال مدلی مثل LG XBOOM PL2 در کف دست جای می‌گیرد و هم‌اندازه یک قوطی نوشابه است! حجم صدای این اسپیکرها، هرچند قابل قبول بوده و جمعی کوچک تا متوسط را پاسخگو است اما واضح است که حجم صدای تولید شده توسط آنها به مراتب کمتر از اسپیکرهای بزرگ می‌باشد! در ادامه به معرفی و بررسی اسپیکر یا پخش کننده خانگی قدرتمند ال جی یعنی XBOOM ON7 پرداخته خواهد شد و چنانچه قصد خرید آن را داشته باشید، نکات مهمی در این باره خدمت شما ذکر می‌گردد!

به دلیل جثه بزرگ و حجم بالای صدای تولید شده توسط این اسپیکرها معمولاً باتری ندارند و به صورت برق مستقیم کار می‌کنند. وجود باتری هم مزیت محسوب می‌شود و هم نقطه ضعف مزیت آن این خواهد بود که شما بدون نیاز به برق مستقیم شهری می‌توانید در هر جایی که هستید از اسپیکر استفاده کنید و این مشخص است که نکته مثبت قضیه خواهد بود. اما برخلاف تصور وجود باتری دو نکته منفی هم به همراه دارد. نکته اول قیمت تموم شده بالا برای محصول خواهد بود اسپیکری که از باتری داشته باشد گرانتر است. نکته منفی دوم تعویض باتری در صورت خرابی است که هزینه بالایی دارد.

پارتی باکس ال جی XBOOM ON7
نمایی از XBOOM ON7

 

نگاهی اجمالی به سیستم صوتی XBOOM ON7:

پارتی باکس XBOOM ON7 فرزند میانی اسپیکر های سری ON بوده که متشکل از یک ساب ووفر 8 اینچی در پایین، دو اسپیکر midrange و یا میانی 3 اینچی و دو توییتر 2 اینچی در بالا می‌باشد که جمعاً شما با 5 اسپیکر در این محصول سروکار دارید و به نوعی می‌توان آن را نقطه تمایز اسپیکر ال جی XBOOM ON7 نسبت به سایر اسپیکر ها دانست! حتی اگر بخواهیم آن را با پارتی‌باکس‌های برندهای دیگری مثل سامسونگ یا JBL که در همین بازه قیمتی قرار دارند مقایسه کنیم، اسپیکر XBOOM ON در زمینه کیفیت، حجم صدا و شفافیت حرف اول را می‌زند.

نکته مثبت دیگری که محصول ال جی در مقایسه با برندهای همرده خود همراه دارد قیمت به شدت مناسب آن است بسیاری از کاربران وقتی با قیمت ال جی روبرو می‌شوند و آن را با رقیبان برندهای دیگر مقایسه می‌کنند به شدت متعجب می‌شوند که چرا اینقدر اختلاف قیمت میان محصولات ال جی و سایر برندها وجود دارد این موضوع نشان می‌دهد که ال جی سعی کرده در قیمت به شدت با رقبا چالش برپا کند. طراحی زیبا و جثه بزرگ ساب ووفر باعث شده تا عظمت اسپیکر تا چند برابر افزایش پیدا کند که این موضوع می‌تواند در زیبایی بصری محیطی که در آن قرار دارد تاثیر بسزایی داشته باشد.

ویژگی های اسپیکر ال جی XBOOM ON7:

  • صدای شفاف و قدرتمند:

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، پارتی باکس XBOOM ON7 از 5 اسپیکر تشکیل شده است؛ این اسپیکرها به نوعی کانال‌ها و مجراهای صوتی ساندبار به شمار می‌روند. بطور کلی وقتی یک پارتی باکس را می‌بینید، احتمالاً اولین چیزی که بیش از همه چیز جلب توجه می‌کند، باس‌های قدرتمندی است که یک ساب ووفر بزرگ تولید می‌کند! اما این صرفاً یک بخش از صدا و آن هم صداهایی با فرکانس پایین و بم‌تر را در بر می‌گیرد! فرکانس های میانی و بالادستی اما چه می‌شوند؟ فرکانس های بالادستی نیز اگر سیستم صوتی توییتر داشته باشد، توسط این بخش بطور اختصاصی تولید می‌شود

می‌رسیم به برگ برنده XBOOM ON7 و آن چیزی نیست بجز اسپیکرهای میانی یا Mid-Range! از آنجایی که هر چه تعداد کانال صوتی بیشتر شود ما صدایی دقیق‌تر را خواهیم شنید، در این پارتی باکس نیز این قاعده گنجانده شده و دو اسپیکر میانی با یکدیگر در می‌آمیزند تا صدا بطور دقیق میان کانال‌ها توزیع گردد و با جزئیات بیشتری بتوان به آهنگ گوش داد. جالب است بدانید که تفاوت عمده ON7 با ON9 که پرچمدار ال جی است کیفیت صدا و بیس صداست. در ON9 با بیس قدرتمندتری روبرو هستیم در حالی که ON7 شفافیت صدای بالاتری دارد.

بهترین اسپیکر پارتی
کنترل پنل XBOOM ON7

 

  • کنترل پذیری مناسب:

مسئله بسیار مهمی که یک دی جی برای کار به آن نیاز دارد، یک صفحه کنترل قدرتمند می‌باشد! یعنی بایستی دکمه‌هایی مثل ضبط، افکت بر روی صدا، کارائوکه و تغییر تیون آهنگ (زیر و بم‌تر کردن آن) بر روی آن قرار داشته باشند تا او به بهترین شکل ممکن بتواند نبض مهمانی را در دست بگیرد! اما در اینجا یک مسئله اساسی وجود دارد؛ اگر تنها با یک صفحه کنترل طرف در این اسپیکر طرف باشیم، پس XBOOM ON7 چه تفاوتی با سایر پارتی‌باکس‌های موجود در بازار دارد؟ علاوه بر کنترل پنل سطح دستگاه که به ویژگی های آن اشاره می‌کنیم،

اما کنترل پنل سطح دستگاه چه چیزهایی دارد؟ دو پورت ورود USB که می‌توانید به آن فلش متصل کنید و آهنگ‌هایتان را از طریق آن میکس یا پخش کنید، دکمه افکت بر صدای خواننده، دکمه تغییر Key، نمایشگر اعمال تنظیمات، دکمه های افکت صدا که به Dj Effect مشهور می‌باشند و… که اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، حتماً مقاله پارتی باکس ها را بخوانید!

قیمت اسپیکر XBOOM ON7
نمایی از نرم افزار مرتبط با اسپیکر

 

از طریق نرم افزار نیز شما چیزی مشابه کنترل پنل به همراه یک اسکرچ را نیز به همراه دارید تا مهمانی به بهترین شکل ممکن بتواند پیش رود! از طریق گوشی صدا را نیز می‌توان کنترل نمود و یک حالت صدا ایجاد کرد تا همه به خود بیایند و هیجان مهمانی دو چندان شود!

  • شنیدنی دیدنی تر از همیشه:

اما می‌رسیم به یکی از جذاب ترین مقوله هایی که در زمینه یک اسپیکر وجود دارد و آن چیزی نیست بجز نورپردازی! بسیاری از افراد تمایل دارند تا در کنار داشتن یک صدای با کیفیت، رقص نور نیز داشته باشند و تجربه‌ای فراتر از صدا نیز با آن داشته باشند!

بهترین اسپیکر بلوتوثی در بازار کدام است؟
دنیایی از رنگ با اسپیکر قدرتمند ال جی

 

ال جی در زمینه نورپردازی هیچ وقت کم نگذاشته و همواره در تلاش است تا تجربه شنیداری از یک آهنگ به خاطره‌ای به یاد ماندنی تبدیل شود! از طریق نرم افزار مخصوص پارتی باکس رنگ یا رنگ‌های تولید شده در اسپیکر XBOOM ON7 که ساب ووفر را احاطه می‌کند، قابل تنظیم است! سعی کرده در طراحی اسپیکر XBOOM ON7 از شلوغی بیش از حد در پنل جلویی و شکل ظاهری محصول اجتناب کند و با ظاهری ساده در عین حال شیک و جذاب جلوه‌ای خاص به اسپیکر ببخشد. لازم به ذکر است که ON7 یکی از زیبا ترین اسپیکرهای بازار محسوب می‌شود.

پارتی باکس ال جی مدل XBOOM ON7
تجسم یک کنسرت واقعی با XBOOM ON7

 

همچنین از دو طریق می‌توانید تجربه یک رقص نور منحصربه‌فرد را داشته باشید!

  1. پارتی باکس می‌تواند بسته به ضرب آهنگ، تغییر رنگ دهد.
  2. شما می‌توانید تا 3 گوشی را با پارتی باکس خود سینک کنید تا بسته به ضرب، فلش گوشی خاموش و روشن شود.

 

برترین ویژگی‌های اسپیکر LG XBOOM ON7
فناوری Karaoke Star
  • این بار شما بجای خواننده بخوانید!

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های موجود در XBOOM ON7 این است که اگر تصمیم داشته باشید بجای خواننده محبوبتان آهنگی را بخوانید این اسپیکر غول‌پیکر دست شما را باز می‌گذارد. این اسپیکر با تشخیص هوشمند صدای خواننده که عمدتاً در بازه‌های فرکانسی میانی قرار می‌گیرد، آن را حذف کرده و آهنگ را برای خواندن شما آماده می‌کند! نام این فناوری Karaoke Star می‌‌باشد که حتی به کمک آن می‌توانید صدای خودتان را با آهنگ مدنظر تیون و همگام سازید تا هیچ چیز ناکوک باقی نماند. اگر میکروفن نیز داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید صدا را تنظیم نمایید و صدای خودتان را واضح‌تر به گوش شنوندان برسانید.

اسپیکر بلوتوثی قدرتمند ال جی
با پشتیبانی از بلوتوث 5.1 دیگر از بابت ایجاد تأخیر و نویز سفید نگران نباشید!

 

موارد ذکر شده، تنها بخشی از ویژگی های پارتی باکس 16 کیلویی ال جی بود و در این نوشته ما بیشتر به بررسی نقاط فنی اسپیکر پرداختیم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را در این باره بدست آورید باز هم پیشنهاد ما مطالعه نوشته مرتبط به پارتی باکس ها می‌باشد که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم. بطور کلی اگر دوست دارید اسپیکری داشته باشید که بتواند به یک اسپیکر دیگر وصل شود، صدایی خوب تولید کند، هیچ اعواجی نداشته باشد، قابلیت اتصال به تلویزیون را داشته باشد و به راحتی تنظیم و کنترل گردد، پیشنهاد ما به شما خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM ON7 می‌باشد!

برای خرید آنلاین اسپیکر XBOOM ON7 شما می‌توانید از طریق سایت ال جی ورلد اقدام کنید؛ جایی که به شما 18 ماه ضمانت پس از فروش گلد استاپ را ارائه می‌دهد تا شما از بابت خرید کالایی با کیفیت و اورجینال، آسوده خاطر باشید. ضمانت ۲۴ ماهه گلدیران این اطمینان را به شما می‌دهد در صورت بروز هرگونه مشکلی شما با یکی از بهترین شرکت‌های ضمانت ایران روبرو هستید و جای هیچگونه نگرانی از این بابت وجود ندارد. البته گفتن این نکته ضروریست که اسپیکرهای ال جی دارای درصد خرابی بسیار ناچیزی هستند و معمولاً گزارشاتی از این مشکل برای خریداران دیده نمیشود.

چنانچه تمایل دارید تا درباره محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد اطلاعات بیشتری بدست آورید، حتماً پیج اینستاگرامی ال جی ورلد را فالو کنید، در آنجا اطلاعات و مشخصات فنی مرتبط با هر محصول نیز ذکر شده و شما می‌توانید با بررسی و مقایسه محصولات با یکدیگر آنچه را که تمایل دارید، خریداری کنید. جشنواره های فروش ویژه و قرعه‌کشی‌ها نیز از همین بستر اطلاع رسانی شده و با فالو کردن پیج و داشتن شرایط ذکر شده شانس خود را برای برنده شدن محک بزنید! با محصولات موجود در فروشگاه ال جی ورلد آشنا نیستید؟ ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.