چگونه قاب فیبرکربن اورجینال ال جی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

قاب فیبرکربن اورجینال ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد به بررسی تفاوت های میان قاب فیبرکربن اورجینال ال جی نسبت به مدل تقلبی آن که متأسفانه در بازار نیز زیاد شده است، خواهیم پرداخت و به شما می‌گوییم که چگونه متوجه این تفاوت ها شوید!

در دو نوشته قبلی، به اندازه کافی درباره خصوصیات خاص قاب فیبر کربن و مهم ترین نکات برای خرید آن، صحبت کردیم. اما همانطور که گفتیم، شاید افراد بسیاری وقت کافی برای آنکه یک قاب فیبرکربن اورجینال ال جی را تشخیص دهند، نداشته باشند و نتوانند موارد ذکر شده را بطور کامل بررسی نمایند.

 

LG V30 Carbon Fiber Case
قاب فیبرکربن V30 ال جی

 

از آنجایی که این نکته بسیار مهم است، لازم می‌دانم تا بار دیگری درباره آن صحبت کنیم. شما هر سری گوشی ای داشته باشید، خواه از سری K (مثل K22, K41s, K51S) یا سری V (مثل سری V30) و یا هر سری جدید و قدیمی دیگری، بایستی به بهترین شکل از گوشی تان محافظت کنید.

اگر گوشی بخاطر نبود قاب آسیب ببیند، در خوشبینانه‌ترین حالت بایستی به تعمیرگاه و در بدبینانه‌ترین حالت، بایستی تعویض شود. همه شما نیز با نتایج حاصل از این دو موارد آشنا هستید و ترجیح می‌دهیم تا از ذکر بدیهیات بپرهیزیم!

 

قاب فیبرکربن ال جی K41
با خرید قاب فیبرکربن اورجینال ال جی دیگر از بابت ضربات ناگهانی نگران نباشید زیرا سطح داخلی، شوک ها را جذب می‌کند

 

الماس، چیزی که شایسته آن هستید!

وقتی شما یک الماس را می‌بینید، چه چیزی در آغاز به ذهن شما می‌آید؟ درخشش، ارزش، قیمت، سختی و یا نحوه تشکیل؟ احتمالاً کسی که قاب فیبرکربن اورجینال ال جی را طراحی کرده است نیز چنین چیزی را مدنظر قرار داده است!

فرض کنید در یک فروشگاه هستید و در آن فروشگاه هر دو نسخه اصل و جعل این قاب وجود دارد، چگونه متوجه می‌شوید که کدامیک قاب فیبرکربن اورجینال ال جی است؟

 

LG K22 Carbon Fiber Case
قاب فیبرکربن K22

 

پاسخ در الماس نهفته است! کافی است تنها نگاهی به سطح داخلی این قاب ها بیندازید؛ در سطح داخلی قاب اورجینال نشان الماس و در سطح داخلی قاب تقلبی، نشان کره زمین حک شده است! هر ذهن پرسشگر و کنجکاوی وجود داشته باشد، راحت می‌تواند بپرسد که از کجا ما این قدر درباره این موضوع قاطع می‌باشیم؟

سؤال بسیار خوب و بجایی است، پس بررسی را ادامه می‌دهیم! اگر به لحاظ شفافیت، بخش شفاف هر دو قاب که در بالا و پایین آن واقع شده را ببینید، با شفافیتی به مراتب چشمگیر تر روبه‌رو خواهید شد! همچنین ضخامت نسخه اورجینال (الماسی) نسبت به نسخه تقلبی بیشتر است و لبه‌های آن از انحنایی استاندارد برخوردار می‌باشند.

آیا قاب تقلبی به همین سادگی شناسایی می‌شود؟

بهتر است بگوییم که متأسفانه در بازار فعلی، انسان های متقلب روش‌های بسیاری را پیش می‌گیرند و تا جایی که می‌توانند سعی می‌کنند بهتر از همیشه جلوه کنند (منتها با مواد نامرغوب و کیفیت ساخت پایین!)

 

قاب فیبرکربن K22
ویژگی های کلی یک قاب فیبرکربن اورجینال ال جی

 

همانطور که در نوشته قبلی درباره مهم ترین نکات هنگام خرید قاب فیبر کربن ال جی، اشاره کردیم یک قاب فیبرکربن اورجینال ال جی بوی مواد نمی‌دهد، لبه هایی مهندسی شده دارد، اثر انگشت را جذب نمی‌کند و از همه مهم تر ظاهری شکیل تر و شفاف‌تر دارد! اما باز همانطور که گفتیم، شاید بسیاری از افراد از وقت کافی برای خرید قاب برخوردار نباشند و نتوانند بطور دقیق تمام جزئیات را بررسی کنند و بسیاری از مشکلات ما نیز در نتیجه‌ی عدم بررسی جزئیات رخ خواهد داد!

 

K41 Carbon Fiber Case
قاب فیبرکربن K41

 

مجموعه‌های ال جی ورلد و ایران دیجی مال اما خریدشان را بطور عمده از مرجعی معتبر انجام می‌دهد و تمامی قاب ها بطور کامل توسط بخش کنترل کیفیت بررسی می‌شوند و پس از آن در موجودی انبار قرار می‌گیرند. بنابراین اگر خرید قاب فیبرکربن اورجینال ال جی را از سایت ال جی ورلد انجام دهید، دیگر نیاز نیست تا وقت زیادی را به جستجو برای خرید یک قاب مناسب و اورجینال اختصاص دهید، زیرا این کار پیشتر توسط ما صورت گرفته است!

اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری درباره محصولات موجود در سایت، جشنواره‌ها و تخفیفات موجود در سایت بدست آورید، حتماً پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید. در این پیج همچنین تمامی اخبار مرتبط با ال جی بطور کامل پوشش داده می‌شوند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.