علت خرید قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5

قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5

در نوشته‌های قبلی به ضرورت خرید قاب محافظ سیلیکونی ایربادز یا هدفون بلوتوث اشاره شد و همچنین معرفی جامعی از ایربادز LG TONE Free FP5 به عمل آمد که در صورت تمایل و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آنها نیز نگاهی بیندازید.

در این نوشته اما سعی بر این است تا میان این دو موضوع ارتباط برقرار کنیم و بطور اختصاصی به اهمیت و چرایی خرید قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5 اشاره کنیم و در نهایت اگر خواستید که این محصول را خریداری کنید، شما را راهنمایی کنیم، همراه ما باشید.

وقتی صحبت از محافظت و ضرورت آن پیش می‌آید، متوجه حساسیت و ظرافت ساختاری محصول مورد نظرمان می‌شویم. این محصول حال اگر الکترونیکی و ظریف باشد مشتمل بر ریزپردازنده‌ها، سیم‌ها و سایر المان‌های یک مدار الکترونیکی می‌باشد.

بسیاری از این قطعات در برابر ضربات و تهدیدات محیطی آسیب پذیرند و اگر اتفاقی رخ دهد، می‌تواند سبب شود تا دیگر نتوانند کار خود را به درستی انجام دهند. از آنجایی که این ایربادز محبوب ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست، پس متوجه می‌شویم که چرا خرید قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5 ضرورت پیدا می‌کند.

در ادامه به ویژگی‌های این ایربادز و بستر محافظتی قاب سیلیکونی برای حفظ آن بخش اشاره می‌کنیم:

 

قیمت هدفون بلوتوث LG TONE Free FP5
پشتیبانی از فناوری مریدین

 

فناوری صوتی مریدین:

بطور کامل به عملکرد این فناوری صوتی در مقاله‌ای که بالاتر اشاره کردیم، پرداخته شده است. چیزی که در اینجا مدنظر ماست اکولایزر و توانایی آن در ارائه بازه‌های فرکانسی به بهترین شکل ممکن می‌باشد.

فرض کنید که در خیابان راه می‌روید و کیس ناگهان از دست شما می‌افتد و درب آن باز می‌شود، در نتیجه گوشی‌ها پخش زمین می‌شوند و اگر بسیار خوش‌بین باشیم و کسی یا وسیله‌ای از روی آن رد نشود، باز این گوشی ممکن است گوشی سابق نشود!

یعنی امکان دارد که پس از این اتفاق شما در آهنگی که می‌گذارید، صدای خش احساس کنید، زیرا بخش تنظیم کننده اکولایزر در آن بازه فرکانسی متوجه آسیب شده و بجای ارائه صدایی شفاف و واضح به شما نویز تحویل می‌دهد!

 

خرید قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5
قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5 آن را در برابر ضربات و تهدیدات محیطی حفظ می‌کند.

 

قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5 با فراهم آوردن محافظتی 360 درجه و قابلیت ضربه‌گیری، امکان وقوع چنین چیزی را به صفر می‌رساند و در نتیجه هیچ وقت صدای بی‌نظیری که مریدین برایتان فراهم آورده دستخوش آسیب نمی‌شود.

 

قیمت بادز FP5
موقعیت میکروفن های سه گانه FP5

 

میکروفن‌ها و فناوری ANC:

هدفون بلوتوث LG TONE Free FP5 با بهره‌گیری از سه میکروفن سبب می‌شود تا شما تماسی واضح و بدون کوچکترین مزاحمت را داشته باشید و طرف مقابل شما نیز راحت باشد (حتی اگر در جایی شلوغ باشید)؛ میکروفن بالایی نویز را شناسایی می‌کند، میکروفن داخلی آن را مسدود می‌کند و در نهایت میکروفن تحتانی نیز صدای شما را به مخاطبتان منتقل می‌نماید.

اتفاقی مشابه اتفاق بالا، سبب می‌شود تا این میکروفن‌های واقعاً ظریف دستخوش آسیب شوند و دیگر به شفافیت سابق نتوان مکالمه کرد! قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5 با وزن سبکی که دارد (حدود 5.3 گرم) به هیچ وجه سبب سنگین شدن کیس نمی‌شود و در نتیجه به بهترین و نامحسوس‌ترین شکل ممکن از هدفون بلوتوث شما محافظت می‌کند.

 

بررسی هدفون بلوتوث ال جی مدل TONE Free FP5
ظرفیت نگهداری از باتری تا ۲۲ ساعت

 

ظرفیت باتری:

اگر تجربه افتادن گوشی موبایل را از دست داشته باشید، احتمالاً می‌دانید که چرا در اینجا به ظرفیت شارژ اشاره شده‌است! اگر آسیب وارد شده به گوشی خیلی شدید باشد و گوشی محکم از دستتان بیفتد، حتی اگر باتری نیز سالم باشد به دلیل اینکه رابط میان بخش‌های مصرف کننده گوشی و باتری آسیب می‌بیند.

بنابراین شما گوشی را به شارژ می‌زنید اما شارژ گوشی سریع خالی می‌شود و دوباره مجبور می‌شوید که گوشی را به شارژ بزنید! ایربادز TONE Free FP5 نیز از این قاعده مستثنی نیست! هرچند ظرفیت مجموعی شارژ این ایربادز تا 22 ساعت توسط ال جی برآورد شده است اما با یک حادثه ممکن است آسیبی جدی متوجه ساختار داخلی گوشی شود.

قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5 با فراهم آوردن بستر مناسب، بدون اینکه سبب داغ کردن ایربادز گردد و لازم باشد هنگام هر بار شارژ آن را از دور کیس خارج کرد، از این آسیب جدی جلوگیری به عمل می‌آورد و در نتیجه چیزی شنیدن بی‌وقفه شما را متوقف نمی‌کند!

 

قیمت قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5
امکان شستشو، جذب شوک و فراهم آوردن محافظت ۳۶۰ درجه از ایربادز در قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5

 

جلوگیری از مات شدن و افتادن خط و خش:

اما محافظت از یک هدفون بلوتوث تنها به بخش سخت افزاری آن محدود نمی‌شود! برای اینکه ظاهر بادز شما نو جلوه کند و آسیبی به آن نرسد، بهتر است که از یک قاب محافظ استفاده کنید. از دلایل اصلی حضور قاب محافظ جلوگیری از جذب چربی و حفظ ایربادز در برابر خط و خش‌هایی است که ممکن است در طول فعالیت‌های روزمره به آن وارد شود.

 

خرید آنلاین قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5
با بهره‌گیری از قلاب، ایربادز را راحت‌تر از همیشه با خود حمل کنید

 

با خرید قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5 دیگر از بابت سالم ماندن ظاهر کیس شارژ آسوده خاطر باشید و آن را با خیال راحت در ماجراجویی‌هایتان شریک کنید! این قاب همچنین دارای یک قلاب می‌باشد که به راحتی آن را می‌توانید به کیف‌تان آویزان کنید. (این موضوع برای هنگام ورزش که می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن به گوشی دست پیدا کنید بسیار مناسب است!)

شاید برخی گمان کنند که این پوشش محافظ سبب اتصال دشوار هدفون بلوتوث به گوشی شود، اما به لطف طراحی مناسب و جنس سیلیکونی هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد و به لطف پشتیبانی این ایربادز از بلوتوث 5، شما مثل سابق به سریع‌ترین شکل ممکن به هدفون بلوتوث‌تان متصل خواهید شد!

 

قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5 در چه رنگ هایی موجود است؟
قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE Free FP5 در ۴ رنگ مختلف

 

سعی شد تا بتوانیم به شما از ضرورت خرید قاب محافظ سیلیکونی برای ایربادز LG TONE FREE FP5 صحبت کنیم تا با اهمیت این محصول آشنا شوید و آن را کم اهمیت نشمارید. چنانچه می‌خواهید قیمت قاب محافظ سیلیکونی ایربادز LG TONE FREE FP5 را بدانید و آن را خریداری کنید، حتماً به سایت ال جی ورلد نگاهی بیندازید.

در این سایت همچنین امکان خرید همزمان قاب و ایربادز نیز وجود دارد تا در صورت تمایل به خرید هر دو محصول با قیمت مناسب‌تری خریدتان را انجام دهید.

اگر می‌خواهید از اخبار ال جی مطلع شوید، با محصولات موجود در سایت ال جی ورلد آشنا شوید و از جشنواره‌ها و تخفیفات ما آگاه شوید، حتماً اینستاگرام فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد را فالو کنید تا چیزی را از دنیای ال جی از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.