مهمترین مزایای بادز الجی نسبت به سایر برندهای بازار‎‎

بادز الجی

در این نوشته از وبلاگ ال جی تصمیم داریم تا شما را با ارزش‌های رقابتی و مهم ترین مزایایی که بادز الجی نسبت به سایر رقیبانش دارد آشنا کنیم و مختصری در این باره صحبت کنیم، همراه ما باشید.

بادز الجی که حضور خود در بازار را از سال ۲۰۱۹ آغاز نمودند از آن هنگام تا کنون توانستند مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کنند و این موضوع به سبب مواردی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

اما متأسفانه در حال حاضر به دلیل ضعف بازاریابی ال جی نسبت به سایر رقبا بادز ال جی چندان شناخته شده نبوده و بسیاری حتی گمان می‌کنند که ال جی اصلا بادز ندارد یا اگر دارد، محصولی با کیفیت را ارائه نمی‌دهد!

اما حقیقت این است که جدیدترین‌های بادز الجی با استفاده از فناوری‌هایی منحصر به فرد که هیچ برند فعالی تاکنون از آن بهره نگرفته است، به محصولی خاص و متمایز در میان تمامی بادزهای رقیب در بازار تبدیل شده است!

مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص بادز الجی:

 

خرید بادز الجی
نشان مریدین بر روی کیس شارژ بادز الجی مدل FP9

 

۱. فناوری صوتی مریدین:

بسیاری از برندهای فعال در زمینه تولید هدفون بلوتوث مثل سامسونگ از شرکت‌هایی به منظور ایجاد تجربه شنیداری جذاب تر و همچنین تولید و طراحی درایورها و اسپیکرها کمک می‌گیرند.

برای تولید بادز الجی نیز این کمپانی کره‌ای از یک شرکت برای طراحی اکولایزرهای خاص و فرآیند پردازش سیگنال دیجیتال بهره برده است. در نتیجه این همکاری یکی از حالات اکولایزر، ایجاد صدایی سه بعدی و فراگیر است تا شما را بطور کامل در برگیرد. حتی در جدیدترین ایربادز های ال جی، از فناوری دالبی اتموس نیز استفاده شده است تا صدا را از همه جهات بشنوید و بیش از هر زمانی در آن غوطه‌ور شوید. این قابلیت در حال حاضر در بادز ال جی مدل T90 بکار رفته است.

 

قیمت بادز الجی
بنا به ادعای ال جی، با این فناوری 99.9 درصد از باکتری ها کشته خواهند شد!

 

۲. فناوری UV-Nano:

اما چیزی که وجه تمایز بادز ال جی با بسیاری از برندهای صاحب نام می‌باشد، توجه ویژه‌ای است که بر سلامت گوش مبذول می‌دارد! به لطف این فناوری تمام میکروب ها و جرم‌هایی که در سطح مش بادز قرار گرفته‌اند کشته خواهند شد! کافیست کیس شارژ را همراه با بادز ها به مدت ۵ دقیقه در کیس شارژ قرار دهید تا تمامی میکروب‌ها کشته شوند.

وقتی فرآیند ضدعفونی مبتنی بر UV (اشعه فرابنفش) فعال است، یک چراغ LED آبی رنگ وجود دارد که روشن می‌شود و حاکی از انجام فرآیند است. چراغ داخل این بادزها جنبه تزیینی داشته و وقتی روشن می‌باشد هیچ اتفاقی نمی‌افتد چراکه:

  1. اشعه فرابنفش با چشم دیده نمی‌شود و در طیف نور مرئی قرار ندارد
  2. مضر بوده و می‌تواند آسیب برساند، بنابراین نباید هر لحظه روشن باشد و در معرض برخورد قرار گیرد.

 

بررسی بادز الجی
با Plug and Wireless، تمامی صداها را آنطور که باید باشد، بشنوید!

 

۳. فناوری Plug and Wireless:

برگ برنده بادز الجی اما بهره‌گیری از فناوری‌است که سبب می‌شود تا حتی اگر دستگاهی از بلوتوث پشتیبانی نکند، بتوانید به با کیفیت عالی بادز الجی آن را بشنوید. از میان هدفون های بلوتوث موجود در فروشگاه مای ال جی ورلد در حال حاضر FP9 از این فناوری پشتیبانی می‌کند.

تنها برای این کار کافیست که از یک کابل AUX استفاده کنید و یک سمت آن را به سیستم مدنظرتان و سمت دیگر را به کیس شارژ بادز الجی متصل کنید تا صدا را بتوانید از طریق بادز بشنوید. این فناوری هر چند بسیار کاربردی است و در هنگام سفر، باشگاه و حتی استفاده از دستگاه‌هایی که بلوتوث خراب یا قدیمی دارند، کاربردی است اما چندان درباره‌اش نوشته نشده!

تمامی این ویژگی‌ها در کنار مواردی مثل Flex Bass Action، فناوری نویز کنسلینگ فعال که در بازه های فوقانی و بم بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود و همچنین ژل‌های گرید پزشکی محصولی خاص و کم نظیر را با قیمتی به مراتب مناسب‌تر از سایر پرچمداران به شما ارائه می‌کند.

البته هر بادز ویژگی‌های خاص خود را نیز دارد، برای مثال بادزهای سونی قابلیتی دارند که وقتی شما مشغول به صحبت کردن باشید، موسیقی متوقف شده و حالت صدا از ANC به Ambient تغییر خواهد نمود که این ویژگی نیز در نوع خود بی‌نظیر است. اگر تصمیم دارید که هر یک از بادزهای ال جی را خریداری کنید و بطور دقیق با ویژگی‌های هر یک آشنا شوید، حتماً مطالب مرتبط با هر کدام را در وبلاگ مطالعه بفرمایید و پس از آن سایت فروشگاهی مای ال جی ورلد را ببینید. در این سایت تمامی این محصولات با ضمانت سلامت بودن و گارانتی شرکتی عرضه می‌شوند تا خیال شما را از بابت خرید کالایی اورجینال آسوده سازند.

چنانچه تمایل دارید تا اخبار روز و مرتبط با ال جی را دنبال کنید، از آخرین محصولات موجود در فروشگاه مای ال جی ورلد آگاه شوید و بهتر آنها را بشناسید و هیچ جشنواره و تخفیفی را از دست ندهید، ما را در اینستاگرام به نشانی MYLGWORLD فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.