معرفی ایربادز LG TONE Free FP9

TONE Free FP9

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد راحت‌ترین هدفون بلوتوث ال جی یعنی LG TONE Free FP9 بررسی شده، مشخصات آن بررسی می‌شوند و چنانچه قصد خرید آن را داشتید، شما را راهنمایی خواهیم نمود؛ با ما همراه باشید.

پیشتر نیز درباره مشخصات کلی هدفون بلوتوث TONE Free FP9 ال جی صحبت شد و تا حدودی با ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص این شرکت کره‌ای آشنا شدیم.

این هدفون بلوتوث 46 گرمی با طراحی فشرده و جمع و جور کیس و گوشی‌ها به سبک‌ترین و بهترین شکل ممکن شما را همراهی خواهد نمود؛ بی آنکه کوچکترین سیمی همراه شما باشد!

از سایر مزایای ایربادز TONE Free FP9 حضور تنها یک دکمه تاچ پد و لمسی می‌باشد که سبب می‌شود تا در حین کاربری گیج نشوید و راحت تر از هر زمانی بتوانید تنظیمات دلخواهتان را کنترل کنید. از طریق نرم‌افزار LG TONE Free شما می‌توانید تنظیم کنید که ضربات وارده به تاچ پد در چه تعداد و چه زمانی چه چیزی را تغییر دهند!

ویژگی‌های ایربادز LG TONE Free FP9:

خرید ایربادز FP9
پشتیبانی از فناوری صوتی مریدین

فناوری صدای مریدین:

اگر از دنبال کنندگان محصولات صوتی ال جی از جمله ایربادزهای آن باشید، بارها دیده و شنیده‌اید که ال جی در تولید این محصولات با شرکت‌های فعال در حوزه فناوری صوتی، وارد همکاری شده‌است! برای اینکه ال جی صدایی بی‌نظیر، منحصر به فرد و رسا را تولید کند با شرکت بریتانیایی فناوری صوتی مریدین، وارد همکاری شده است!

با بهره‌گیری از یک اکولایزر داخلی، این شرکت صدایی شفاف و واضح را در بازه‌های فرکانسی خواننده و فرکانس‌های بالا ارائه می‌کند و سبب می‌شود تا در هر کجا که هستید صدایی بسیار واضح، در بازه‌های پایین‌تر کوبنده و در بازه‌های بالاتر، شفاف و تیز را داشته باشید!

از سایر مزایای این همکاری، فناوری HSP یا پردازش فضایی هدفون می‌باشد تا از بابت عدم تعادل میان صدای گوشی‌ها به مشکلی نداشته باشید و به عبارتی دیگر چیز اضافه‌ای را در گوش احساس نکنید و با آن راحت باشید!

به منظور بهبود تجربه شنیداری، با نصب نرم‌افزار LG TONE Free، از میان 5 حالت پیشفرض (Immersive ، Natural ، Bass Boost ، Treble Boost و 3D Sound Stage EQ) و 2 حالت قابل شخصی‌سازی، هرطور که می‌خواهید می‌توانید به موسیقی موردعلاقه‌‌تان گوش بدهید.

خرید آنلاین هدفون بلوتوث TONE Free FP9
Active Noise Cancelling

نویز کنسلینگ فعال (ANC):

می‌خواهید تماسی واضح را در محیط‌های شلوغ برقرار کنید؟ تصمیم دارید بر روی چیزی تمرکز کنید اما سر و صدای اطراف به شما اجازه نمی‌دهد؟ این محصول درست همان ضمانتی است که به دنبالش می‌گردید!

LG TONE Free FP9 با بهره‌گیری از قابلیت نویز کنسلینگ، سبب می‌شود تا صداهای محیطی را کمتر حس کنید، بطور کامل بر کارتان تمرکز کنید و تماس‌هایی واضح را با حداقل میزان نویز تجربه کنید!

این قابلیت که به لطف میکروفن داخلی TONE Free FP9 میسر گردیده‌است در دو میزان High (حالت پیش‌فرض) و Low تنظیم می‌شود و شما می‌توانید آن غیرفعال کنید و یا از حالت محیطی برای گوش دادن به مکالمات روزمره (Chat Mode) و یا عبور از خیابان (Ambient Mode) استفاده کنید.

برخی معتقدند که هنگام استفاده از حالت ANC High کیفیت صدا بهتر می‌شود. علت این موضوع کاهش تداخل نویز محیط اطراف با صدای حقیقی تولید شده توسط بادز LG TONE Free FP9 می‌باشد تا صدای تولید شده را بهتر بشنوید! بنابراین این قضیه بر سخت‌افزار تولیدکننده صدا هیچ تأثیری نخواهد داشت!

قیمت هدفون بلوتوث FP9
ژل‌های گوش با گرید پزشکی

ژل های سیلیکونی با گرید پزشکی:

بادزهایی مثل LG TONE Free FP9 که از ژل های سیلیکونی بهره می‌گیرند بدلیل تماس مستقیم با پوست گوش خارجی و انتقال صدا با فاصله‌ای کم به گوش میانی بسیار حائز اهمیت می‌باشند و ژل آنها باید از موادی باکیفیت ساخته شود و طراحی آن ارگونومیک باشد تا هیچ گونه ناراحتی‌ای برای گوش شما ایجاد نگردد!

ژل بکار رفته در ساخت ایربادز LG TONE Free FP9 از سیلیکون هایپوآلرژیک و غیرسمی است که به شما این اطمینان را می‌دهد که مشکلی مثل عفونت و حساسیت پوستی ایجاد نخواهد شد و شما با خیالی آسوده می‌توانید از آن استفاده کنید.

پایان کار مقوله سلامت گوش در این محصول اینجا نیست و ال جی در هدفون بلوتوث LG TONE Free FP9، از یک ویژگی خاص دیگر نیز بهره می‌گیرد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد و درباره‌اش صحبت می‌نماییم.

همچنین طراحی ژل هدفون بلوتوث LG TONE Free FP9 بگونه‌ای است که گوش وزن چندانی را احساس نکند و پس از استفاده، شما احساس نارضایتی نداشته باشید! توزیع صدا نیز بطور متعادل در ژل صورت می‌گیرد تا صدا را بدون اعواج و یا پراکندگی، بطور کامل و شفاف در تمامی بازه‌های فرکانسی بشنوید.

قیمت ایربادز LG TONE Free FP9
نابودسازی میکروب ها تنها ظرف ۵ دقیقه

فناوری UV-Nano:

همانطور که گفتیم توجه به سلامتی گوش، تنها محدود به ژل نشده و ال جی پرچمدار خانواده FP را مجهز به فناوری‌ای نموده‌است که 99.9% از میکروب‌ها را با فناوری UV از سطح مش حذف می‌کند! این اتفاق تنها ظرف 5 دقیقه و درست زمانی رخ می‌دهد که شما کیس را به همراه بادزها به شارژر متصل می‌نمایید.

آنچه که شاید در نگاه اول نگران کننده باشد، تابش پرتوهای سرطان زا UV است! وقتی در کیس را باز می‌کنید یک چراغ آبی رنگ روشن می‌شود که شاید فکرمان را به سمت این اشعه خطرناک و درعین حال سودمند ببرد!

حقیقت امر این است که پرتودهی کیس شارژ تنها در 5 دقیقه و آن هم در زمان شارژ شدن و بسته بودن کیس می‌باشد. نور آبی جنبه تبلیغاتی دارد و عمدتاً برای جذاب‌تر جلوه کردن ایربادز به کار می‌رود؛ در حقیقت اشعه UV یا فرابنفش از محدوده دید ما فراتر است و با چشم غیرمسلح ما قابل رویت نیست!

بهترین هدفون بلوتوث ال جی در بازار کدام است
مقاومت در برابر پاشیدن قطرات آب و عرق

استاندارد مقاومت در برابر آب (IPX4):

این استاندارد مقاومتی در TONE Free FP9 (و نه کیس شارژ) سبب می‌شود تا بادز ها بر اثر پاشیدن قطرات آب (مثل باران و عرق) آسیب نبینند و شما بتوانید در یک روز بارانی و یا در حین ورزش، به ماجراجویی خود ادامه دهید؛ هر چند این مقوله با ضدآب بودن کامل ایربادز، بسیار متفاوت است و هدفون بلوتوث LG TONE Free FP9، بطور کامل ضدآب نیست!

بررسی ایربادز FP9
24 ساعت کارایی

ظرفیت 24 ساعته باتری:

LG Tone Free FP9 با بهره گرفتن از ظرفیت شارژ 24 ساعته در هیچ ساعتی از شبانه‌روز شما را در حین کارهایتان تنها نمی‌گذارد و پا به پای شما قدم برمی‌دارد.

ویژگی منحصر به فرد دیگری که این ایربادز دارد بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع است؛ تنها کیس شارژ را به مدت 5 دقیقه شارژ کنید تا به مدت 1 ساعت بتوانید از آن استفاده کنید!

بهترین ایربادز ال جی در بازار
با TONE Free FP9 دیگر نگران عدم پشتیبانی از بلوتوث نباشید!

Plug & Wireless:

بسیاری از ما دست کم یکبار با مشکل عدم پشتیبانی یک دستگاه از بلوتوث و ناتوانی در برقراری اتصال بی‌سیم برخورده‌ایم. این موضوع بویژه در مسافرت‌ها بسیار به چشم می‌آید؛ زمانیکه حتماً بایستی با هندزفری سیمی به دستگاه متصل شوید و نتوانید با کیفیتی مناسب به تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی بپردازید.

بررسی و قیمت ایربادز ال جی مدل FP9
فناوری Plug and Wireless برای اتصال به هر چیز!

ال جی برای حل این مشکل، راهکاری جدید در نظر گرفته است، کیس شارژ LG TONE Free FP9 از یک پورت ورودی AUX بهره می‌گیرد که یک سمت به کیس و سمت دیگر به ورودی AUX دستگاه متصل می‌گردد تا شما بتوانید با کیفیت دلخواهتان، به تماشای فیلم یا شنیدن موسیقی ادامه دهید.

این ویژگی در خانواده FP منحصر به این ایربادز می‌باشد و سایر رقیبان این ایربادز نیز از آن بهره نمی‌گیرند! بنابراین به نوعی می‌توان گفت مزیت رقابتی LG TONE Free FP9 بهره‌گیری آن از همین فناوری می‌باشد!

هدفون بلوتوث برای مکالمه
سه میکروفن ال جی و جایگاه آنها

مکالمات شفاف، حتی با صدایی آهسته!

این ایربادز دارای سه میکروفن می‌باشد که هر یک به منظور داشتن تجربه‌ی تماسی بهتر به شما در این محصول تعبیه شده‌اند:

میکروفن بالایی: شناسایی نویزهای خارجی
میکروفن داخلی: حذف نویزها
میکروفن پایینی: انتقال شفاف و واضح صدای شما

بنابراین تماس‌های شما بدون کوچکترین مشکل و معطلی، حتی در شلوغ‌ترین جاها نیز به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد (مشروط به دسترسی مناسب به اینترنت و یا آنتن دهی مناسب)

LG TONE Free FP9 earbuds
نرم افزار اختصاصی TONE Free برای تنظیمات بیشتر

اما ال جی در این محصول از یک ویژگی خاص دیگر نیز بهره برده است و نام آن فناوری Whispering می‌باشد؛ تنها کافی است یکی از بادزها را از گوش خارج کنید، در مقابل دهان قرار دهید و به آهستگی شروع به زمزمه کنید! این قابلیت تنها یک عنوان تبلیغاتی نبوده و اگر یکبار کار با آن را تجربه کنید، مطمئن خواهید شد که بسیار خوب جواب می‌دهد!

سعی بر این بود تا بطور کامل بتوانیم این هدفون بلوتوث قدرتمند سری FP را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم؛ اگر می‌خواهید تماس‌هایی واضح داشته باشید، از گوش دادن به موسیقی‌ یا بازی کردن لذت ببرید و بطور مداوم در حال فعالیت باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً این ایربادز را نیز در کنار سایر محصولات مدنظر قرار دهید!

چنانچه تصمیم به خرید آنلاین ایربادز LG Tone Free FP9 دارید، فروشگاه اینترنتی مای ال جی ورلد با ارائه 6 ماه گارانتی شرکتی و ضمانت سلامت کالا، محصول با کیفیت و اورجینال را به شما ارائه می‌کند تا از بابت تمامی موارد و آنچه که شما را به تردید وا می‌دارد آسوده خاطر باشید!

در نهایت نیز اگر تمایل دارید تا با محصولات فروشگاه بیشتر آشنا شوید، از هیچ جشنواره فروش ویژه‌ای جای نمانید، از شرایط قرعه‌کشی‌ها مطلع شوید و بتوانید در آنها شرکت کنید، حتماً اینستاگرام مای ال جی ورلد را فالو کنید تا چیزی را از دست ندهید و همواره از دنیای پهناور ال جی مطلع بمانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.