پرفروش ترین هدست های فروشگاه مای الجی در سال 1401

پرفروش ترین هدست های فروشگاه

عید آمد و مرغان ره گلزار گرفتند / وز شاخه گل داد دل زار گرفتند
نوروز همایون شد و روز می گلگون / پیمانه کشان ساغر سرشار گرفتند

فروغی بسطامی

کدام هدست ها در فروشگاه مای الجی ورلد پرطرفدارتر می‌باشند؟ پرفروش ترین هدست های فروشگاه مای الجی ورلد در سال 1401 کدامند؟ چه عواملی سبب شده است تا فروش این محصولات افزایش یابد و مخاطبان از خرید هدست های الجی استقبال نمایند؟ در اینجا به تمامی پرسش‌های مطرح شده پاسخ خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

سال نو و عید نوروز را خدمت همگی شما عزیزان تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند سالی سرشار از سلامتی و کامیابی را برای شما آرزومندیم؛ در این نوشته شما با پرفروش ترین هدست های فروشگاه مای ال جی ورلد آشنا خواهید شد و اطلاعاتی کلی درباره این محصولات و علت فروش بالای آنها بدست خواهید آورد.

پیش‌تر نیز نوشته‌ای درباره پرفروش ترین هدست های الجی در بازار در وبلاگ قرار داده شد که به معرفی پرفروش ترین محصولات موجود در بازار پرداخت و ابعاد گسترده‌تری داشت، اما در این نوشته نگاه صرفاً به فروشگاه مای الجی ورلد و داده‌ی مرتبط با سال 1401 معطوف گردیده است!

پرفروش ترین هدست های فروشگاه به ترتیب میزان فروش شامل LG TONE Flex XL7، سپس LG TONE Free SL6s، بعد از آن LG TONE Free NP3 و در نهایت LG TONE Free SL5 می‌باشد که پیشتر درباره هر یک از این محصولات بطور جداگانه و تخصصی نوشته شده‌است که در صورت تمایل می‌توانید نگاهی به آنها بیندازید!

 

پرفروش ترین هدست های فروشگاه مای الجی کدامند؟
پرفروش ترین هدست های فروشگاه: مدل XL7

 

هدست الجی مدل XL7:

این محصول به سبب انعطاف پذیری بالا، قیمت به نسبت مناسب در مقایسه با همردگان و کیفیت ساخت مناسبی که دارد توانسته است عنوان پرفروش‌ترین هدست های فروشگاه را از آن خود نماید!؛ زمانی که با آن کاری نداشته باشید به راحتی می‌توانید آن را در جیب بگذارید و همچنین توزیع وزن در آن بگونه‌ای است که حداقل فشار به گردن شما وارد می‌گردد! این هدست همچنین دارای طراحی چندلایه دیافراگم به منظور دستیابی به تجربه شنیداری بهتر می‌باشد! فناوری صوتی مریدین و اکولایزرهای خاص این شرکت نیز در کنار این طراحی سبب شده‌اند تا شما بتوانید صدایی مناسب را بشنوید و در تماس‌ها و هنگام گوش دادن به آهنگ‌های موردعلاقه‌تان به مشکل نخورید!

 

خرید پرفروش ترین هدست های فروشگاه مای الجی ورلد
پرفروش ترین هدست های فروشگاه: مدل SL6s

 

هدست الجی مدل SL6s:

در جایگاه دوم پرفروش ترین هدست های فروشگاه، ما محصولی را می‌بینیم که می‌تواند به هر تماسی بدون آنکه نیاز باشد بادزها را در گوش قرار دهیم، پاسخ می‌دهد! این موضوع به لطف بهره‌گیری از اسپیکر مونو اکسترنال آن می‌باشد که از طریق آن شما صدایی بسیار آهسته را می‌شنوید که تنها خودتان متوجه آن هستید، بنابراین حریم شخصی شما نیز حفظ می‌گردد!

شارژ 8 ساعته، فناوری صوتی مریدین و بهره‌گیری از قابلیت شارژ سریع (10 دقیقه برای 3 ساعت استفاده!) از جمله سایر ویژگی‌های این محصول می‌باشد!

 

قیمت پرفروش ترین هدست های فروشگاه مای ال جی ورلد
پرفروش ترین هدست های فروشگاه: مدل NP3

 

هدست الجی مدل NP3:

این محصول که به نوعی می‌توان آن را جدیدترین عضو از خانواده هندزفری های گردنی الجی دانست، نسخه‌ای جمع و جور و مینیمالیستی از هدست های این شرکت می‌باشد و نسبت به پرفروش ترین هدست های فروشگاه از قیمت کمتری برخوردار است!

در این محصول تعداد دکمه ها به شدت کاهش یافته و از اشکالی نظیر +، _ و دایره بر روی سطح آن برای کنترل کارها بهره جسته است. از سایر ویژگی‌های قابل توجه در این هدست، امکان اتصال همزمان به دو دستگاه است، بنابراین اگر نیاز باشد که در یک دستگاه گوش به زنگ باشید، این هدست گزینه‌ای بسیار مناسب است.

 

بررسی پرفروش ترین هدست های فروشگاه مای ال جی ورلد
پرفروش ترین هدست های فروشگاه: مدل SL5

 

هدست الجی مدل SL5:

این هدست که در واقع در کنار دو مدل SL6s و XL7 در سال 2020 معرفی شد، به عنوان کوچکترین و اقتصادی ترین عضو از خانواده هدست های الجی در سال 2020 شناخته شد! اگر تمایل دارید تا درباره مشخصات و کیفیت صدای SL5 اطلاعات بیشتری بدست آورید، حتماً نوشته مرتبط به آن را در وبلاگ مطالعه کنید.

از دلایل فروش بالای این محصول می‌توان به کیفیت صدای بالا در کنار قیمت مناسب آن نسبت به سایر رقیبان اشاره نمود و به همین سبب این هدست نیز توانسته است عنوان پرفروش ترین هدست های فروشگاه را بدست آورد!

اگر در میان انتخاب هایتان بین چند گزینه مانده‌اید و با پرفروش ترین هدست های فروشگاه مای ال جی ورلد آشنا شده‌اید شک نکنید که بهترین گزینه چه به لحاظ اقتصادی و چه کیفیت صدا، هدست های ال جی خواهند بود! با خرید از فروشگاه مای الجی ورلد شما ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا را خواهید داشت!

اگر می‌خواهید در قرعه‌کشی نوروزی مای ال جی ورلد شرکت کنید، حتماً پیج اینستاگرامی ما را فالو کنید تا از شرایط آن مطلع شوید و شانس خود را برای برنده شدن یکی از محصولات ال جی امتحان کنید! همچنین در این صفحه تخفیفات و جشنواره‌های فروش ویژه نیز به اطلاعتان خواهد رسید و شما از آخرین اخبار دنیای پهناور ال جی مطلع خواهید شد!

در اینستاگرام همچنین تمامی محصولات موجود در سایت از جمله پرفروش ترین هدست های فروشگاه، معرفی می‌گردند و شما دیدی کلی را به آنها خواهید داشت و با ویژگی‌های خاص هریک آشنا می‌شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.