News

آزمایشگاه تحقیقات ال جی برای ایجاد هوای پاک

کیفیت آب و هوا همیشه یکی از بزرگترین دغدغه های جامعه بشریت بوده هرچند با گسترش تکنولوژی و پیشرفت های بشر آلودگی هوا بیشتر شده و کیفیت اکسیژن موجود در هوا بسیار کاهش یافته اما همیشه هم به ضرر محیط زیست و آب و هوا نبوده سعی کرده تا راهی را برای بهتر شدن کیفیت هوای موجودات زنده روی کره زمین پیدا کند و کیفیت آن را ارتقا دهد.

ال جی هم از این قاعده مستثنا نبوده و در بخش تحقیق و توسعه خود تحقیقاتی را در این زمینه انجام داده اما کیفیت هوای موجود در خانه هم اندازه محیط بیرون حائز اهمیت است. همانطور که ما برای خانه خود سیستم های امنیتی هشدار دهنده دوربین های مدار بسته و یا درب های ضد سرقت و پنجره های محکم برای منزل خود تهیه می‌کنیم تا آن را از هر نظر ایمن کنیم ، کیفیت هوای محل زندگی ما نیز بسیار مهم است.
اما واقعاً چه رابطه ای میان ابزارهای موجود در منزل ما وجود دارد؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید؟

می‌توان گفت که الان پاکیزگی هوای موجود در منزل ما یکی از اصلی ترین ملزومات زندگی ما به حساب می‌آید پس درجه اهمیت آن کمتر از حفظ ایمنی محل زندگی ما نیست و حتی می توان گفت اهمیت بسیار بالاتری دارد.

اگر بخواهیم اهمیت این موضوع را درک کنیم باید گفت که مردم بیشتر تایم زندگی خود را در خانه سپری می کند به خصوص با شیوع ویروس کرونا این موضوع بیشتر هم شده مردم سعی می کنند کمتر از خانه خارج شوند پس اهمیت هوای موجود در خانه هم کم از بیرون نیست.

موارد زیادی نیز در آب و هوای موجود در خانه تاثیر گذار است اسپری های تمیز کننده مواد شستشوی ظروف حیوانات خانگی و مواد ضدعفونی کننده سطوح بخشی از این موارد هستند که می تواند تاثیر بسزایی در آب و هوای منزل ما بگذارد.

با در نظر گرفتن تمام این موضوعات ال جی در مرکز تحقیقات خود تصمیم گرفته سرمایه گذاری بیشتری را به این بخش اختصاص دهد کتاب توان آب و هوای محل سکونت را ارتقا داد.

مرکز تحقیقات و توسعه علوم هوایی ال جی که در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد تحقیقات خود را به صورت گسترده افزایش داده و سعی کرده در زمینه تصفیه های هوا تهویه هوای مطبوع با کیفیت آنهم با هدف ارتقا و افزایش کیفیت هوای موجود در خانه بپردازد.

این مرکز ال جی به سه بخش اصلی و مهم تقسیم می شود سه بخش شامل مرکز آزمایش محیط خانه ؛
مرکز آزمایش میکروارگانیسم ها همچنین مرکز آزمایش گرد و غبار و بو است این محبت ها کاملا سرپوشیده و بسته است کیفیت تحقیقات به بهترین شکل ممکن انجام شود همچنین با این کار آب و هوای موجود در ساختمانها شبیه سازی می شود.

مرکز آزمایش میکروارگانیسم ها نیز دستگاه های تصفیه هوای ال جی را مورد بررسی تحقیق قرار می‌دهد. در این آزمایشگاه میکروارگانیسم ها در هوا پراکنده می شوند تا میزان اثربخشی دستگاههای تصفیه هوای ال جی مورد بررسی قرار گیرد کیفیت و کمیت دستگاهها مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

در مرکز تحقیقات گرد و غبار و بوی این شرکت نیز میزان سرعت دستگاه ها و فیلتر ها در از بین بردن و گرد و خاک ها و گرد و غبار های ریز موجود در هوا مورد بررسی قرار می‌گیرد گاز در این محوطه کاملاً مهر و موم شده و بسته پراکنده می شود تا ال جی بتواند این دستگاه های خود را مورد آزمایش قرار دهد این مرکز در فوریه امسال در KOLAS یاسمن به عنوان مرکز میکروبیولوژیک بر گرد و غبار مورد تایید قرار گرفت.

متخصص در مرکز علوم هوایی ال جی نوه جین هی در بخشی از سخنان خود می گوید: سعی می کنیم تا هوای پاک و بهتری برای محیط خانه زندگی بهتر و بهتر شدن شرایط که از آن به خانه پناه بردند دستگاه های تصفیه هوای PuriCare را ساخته ایم ویژگی آن جلوگیری از بوی نامطبوع حیوانات خانگی طراحی کردیم.

برای اصلاح بخش گسترش پایش و تحقیقات توسعه در بخش هوای داخل خانه ال جی با سایر مراکز تحقیق و متخصصان سرتاسر دنیا همکاری می‌کند همچنین اطلاعات و تجربیات به دست آورده خود را در اختیار سایر بخش ها قرار می دهد این شرکت سعی می‌کند میزان سرمایه گذاری در این بخش را افزایش دهد تا بتواند در سطح جهانی فعالیت خود را گسترش دهند با مصرف کنندگان بتوانند زندگی بهتر با هوای پاک تر در محیط خانه خود زندگی بهتری را تجربه کنند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *