News

استفاده ال جی از دنیای مجازی برای اهداف خوب

دنیای مجازی امروز گستردگی های زیادی پیدا کرده تحولات بسیاری را به خود دیده ال جی هم سعی کرده از این دنیا استفاده کرده و به نیازمندان جهان کمک کند.


ال‌جی در قالب کمپینی از طرفداران بازی Animal Crossing the Horizon و Fortnite دعوت به عمل آورده تا راهکارهای تازه برای سالم زیستن پیدا کند.
ال جی سعی دارد با این کار تحول در زندگی مردم شده یک سبک زندگی جدید به دنیا معرفی کند.

بازیکنان و گیمرها می توانند با ثبت تصاویر از بازی‌های خود و بارگذاری آن در شبکه های اجتماعی
از Habitat for Humanity به طور مستقیم کمک مالی دریافت کنند.

همچنین در پلتفرم LG Home Island در Animal Crossing the Horizon دارای سه بخش موضوعی است که در آن بازیکنان باید در جستجوی لوازم مدرن باشند و با ماموریت های سرگرم کننده خود را مشغول کنند.
در Cleaning Maze Clothing Care Zone همانطور که از اسمش نیز مشخص است طرفداران ماشین لباسشویی ال جی استایل LG Style و از این قبیل لوازم را مشاهده میکنند.

در حالی که از طریق آواتار های خود می‌توانند خود را به هزاران چالش بکشانند و راهنمایی دریافت کنند.
پلتفرم Juicy Fresh Kitchen Zone قابلیت را به شرکت کنندگان می دهد که به تجربه یخچال گاز و ماشین ظرفشویی ال جی بپردازند
قابلیت دیگری که در این چالش وجود دارد Cool Breeze Air Zone است واقعیت نیز به شرکت کننددگان اجازه می‌دهد تا سرمایش مطبوع و تهویه هوای مناسب را تجربه کنند.

شرکت کنندگان ای که بتوانند قفل  LG Healthy Home باز کنند همه لوازم خانگی ال جی در Fortnite و همچنین بازی رایگان Battle Royal که میلیون ها گیمر دارد را تکمیل کنند. بازیکنان می‌توانند به این ترتیب اقلام بسیار ارزشمندی را به دست آورند.

ال جی به بازیکنانی اسکرین شات از منطقه ی کره زمین تهیه کننده با هشتگ LGHome# در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند (مثل فیسبوک اینستاگرام و تویتر ) از طرف شرکت کمک مالی دریافت خواهند کرد.

رئیس بخش لوازم خانگی ال جی لیو جائه چئول چالش راهکار های سالم خانه ال جی تجربه ای خاص و بی نظیر است روش ساده و سرگرم کننده برای حمایت از یک هدف ارزشمند به شمار می رود در سال گذشته ال جی موفق شده به وسیله این کمه 200 لوازم خانگی به روز نمودن را به خانه های جدید و به زندگی افراد کمک کند.

اگر دوست دارید شما نیز به این کمپین بپیوندید میتوانید Dream DA-0265-8322-0996 را در Animal Crossing the Horizon همراه کد جزیره 0850-7901-9021 در بازی Fortnite وارد کنید.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر بودید می توانید به آدرس www.lg.com/in/healthy-home-solution مراجعه کنید.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *