دسته‌بندی نشده

همکاری رسمی LG با Gaguar و Land Rover

در یک مثال از یکی دیگر از صنعت Accolade برای بخش راه حل های مولفه های خودرو سازی سریع LG، سازمان موتورسیکلت اروپایی AutoBest به عنوان بهترین تکنولوژی متصل شده در صنعت، به جای جایزه SmartBest 2020، به جای جایزه Smartbest 2020 افتتاح شد. این سیستم پیشرفته خودرو پیشرفته به طور مشترک توسط Jaguar Land Rover (JLR) و LG توسعه داده شد.

همیشه در سیستم اطلاعاتی سرگرمی Pivi Pro متصل و همیشه در قلب بسیاری از 2020 Jaguar، Land Rover و وسایل نقلیه Ranger Rover نشسته است. به عنوان یک رویکرد کاملا جدید برای خودروساز، سیستم PIVI PRO صفحه نمایش لمسی رابط کاربری بدون درز (HMI) را ارائه می دهد، به مشتریان اجازه می دهد تا از نرم افزار بیش از حد هوا (SOTA) استفاده کامل استفاده کنند بدون اینکه توانایی آن را برای پخش موسیقی و اتصال به برنامه ها در حال حرکت کامل کند.

صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا آن با کیفیت عالی GUI و UX توسعه یافته توسط تیم های طراحی JLR و LG طراحی شده است، به مشتریان اجازه می دهد تا تمام جنبه های وسیله نقلیه را با استفاده از همان سخت افزار پردازش به عنوان آخرین گوشی های هوشمند کنترل کنند. علاوه بر این، مشتری می تواند دو دستگاه تلفن همراه را به واحد سرآزیون را در یک بار با استفاده از بلوتوث متصل کند، بنابراین راننده و مسافر می توانند از قابلیت های دست آزاد بدون نیاز به مبادله اتصالات لذت ببرند

پیتر ویرک، مدیر خودرو و فناوری های آینده برای جگوار زمین، گفت: “Pivi Pro عهدۀ کار باور نکردنی در تیم های مهندسی نرم افزار ما است و ما خوشحال هستیم که با این جایزه به رسمیت شناخته شده است.” “توسعه این با LG Electronics به ما اجازه داد تا واقعا بر آنچه که مشتریان ما در سیستم انیمیشن خود می خواهند، تمرکز کنیم، چیزی که برای ما واقعا مهم است.”

کیم جین یونگ، رئیس شرکت راه حل های مولفه خودرو ال جی، گفت: “ما احساس می کنیم که Pivi Pro به عنوان یک رهبر در صنعت شناخته شده است و جگار Land Rover باید برای ایجاد چنین محصولی چشم انداز یک واقعیت را تحسین کند.” “ال جی همچنان تلاش خواهد کرد که یک شریک باشد که نیازهای مشتریان ما را درک می کند و با آنها رشد می کند.” تاریخچه طولانی جوایز نوآوری خودرو، نقش حیاتی LG را برجسته می کند، نقش مهمی در ایجاد استانداردهای جدید برای وسایل نقلیه و یک چشم انداز منحصر به فرد برای آینده دارد. این دیدگاه نه تنها وسایل نقلیه ایمن تر را به معنای ایمن تر می کند، بلکه ماشین را به خانه بر روی چرخ ها تبدیل می کند. کابین خودرو فردا ناگزیر تبدیل به یک فضای زندگی دوم می شود که به رانندگان اجازه می دهد تا رانندگان و مسافران راحت خانه را با آنها بگیرند

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *