News

یخچال و فریزر های ال جی چیزی فراتر از ایده آل های شما

یکی از حساس ترین وسایل های مورد استفاده در منزل به شمار می رود. مسئول نگهداری مواد غذایی مورد استفاده ماست و مسئولیت سنگینی نیز دارد.

یخچال وسیله بسیار حساسی که بودن آن در هر منزل الزامی است فناوری Door Cooling ال جی را حتما شنیده اید ال‌جی همیشه در ساخت لوازم خانگی همیشه جزو برترین ها بوده است این فناوری در یخچال های ال جی مخصوصاً در فریزر های این کمپانی تا 32 درصد سریع تر مواد غذایی و محیط یخچال را خنک میکند و باعث می شود مواد غذایی سریعتر به حالت انجماد در آید و از خراب شدن آن جلوگیری شود بخصوص این فناوری باعث کمتر شدن مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه برای کاربر خواهد بود. این فناوری باعث می شود که دمای خنک در تمام محیط یخچال به صورت یکنواخت مخصوصن جلوی درب یخچال دما به صورت یکسان پخش می شود.

حالا ال جی در یخچال فریزر های جدید خود از تکنولوژی پیشرفته ترین فناوری یعنی Door Cooling+ رونمایی کرد که تازگی و طراوت را برای کاربران خود بیش از پیش به ارمغان بیاورد ال‌جی سعی کرده با پیشرفت‌هایی که در نثر جدید این فناوری قرار داده سرعت خنک کنندگی بالاتر خنک کنندگی یکسان و یکنواخت پایداری خنکی و سرما یخچال فریزر با ایجاد منفذ هایی در روی سقف یخچال با استفاده از فناوری Door Cooling+ باعث می شود اختلاف دما بین محیط یخچال و بخش داخلی ذخیره سازی غذا بسیار کمتر شود و این موضوع موجب افزایش کیفیت کارآیی یخچال در دراز مدت خواهد شد.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *