News

سال تحصیلی را به بهترین شکل شروع کنیم

مدارس آرام آرام در حال بازگشایی است و زنگ مدارس در حال نواخته شدن است اما نکاتی با وجود دارد که می توانید با آرامش بیشتر به استقبال سال تحصیلی جدید بروید.

پاییز همیشه نشانگر آغاز سال تحصیلی برای نوجوانان و کودکان بوده است. در این باب به تمام دانش آموزان آغاز سال تحصیلی را تبریک میگویم.

آغاز کار مدارس در دقیقه بزرگی را به عنوان یک نگرانی جدی برای والدین و کودکان به همراه دارد آن هم چیزی نیست جز ویروس کرونا درست است که با وجود آمدن واکسن ها و واکسینه شدن بسیاری از مردم و حتی کودکان میزان شدت این ویروس کاهش یافته اما هنوز نگرانی به طور کامل بر طرف نشده‌است خداحافظی کودکان با گرمای تابستان و بازی هایی که در آن دوران انجام می دادند بازگشت آنها به مدارس و نیمکت های کلاس درس یک اتفاق خوشایند برای آنها به شمار می رود باعث شود ماجراجویی های جدیدی را کودکان پیش بگیرند و آینده خود را با درخشانی هرچه بیشتر بسازند.

اما نمی تواند چالش خداحافظی کودکان با استراحت سرگرمی ها و بازی های دوران تابستان دل کندن از این خوشحالی ها و خوشگذرانی ها از جانب کودکان و نوجوانان بود در این مقاله چند نکته را به شما میگویم که با استفاده از این نکات می‌توانید سال تحصیلی را با آرامش بیشتری آغاز کنید.

1 _ عادت کنید شب ها زود بخوابید تا صبح توانید زود از خواب بلند خوابیدن تا میانه های روز برای شما خوب نیست

2 _ آن را حتماً بخورید و سعی کنید به کامل ترین شکل ممکن آن را نوش جان کنید سعی کنید از خوردنی های مغذی استفاده کنید

3 _ در وعده‌های غذایی بعدی خود سعی کنید برنامه ریزی منظمی داشته باشید به طور مثال برای وعده های غذایی دوران تحصیل خود در مدرسه برنامه ریزی دقیق کنید غذاهای ها را از پیش فریز کرده تا در هنگام نیاز به راحتی از آن ها استفاده کنید.

4 _ کودکان خود را نیز در این فرایند درست کردن غذا شریک کنید تا جلوه های جدیدی از تهیه غذا را برای آنها ایجاد کنید تا جذابیت را برای آنها فراهم کنید.

5 _ سعی کنید ها می باشید ترک عادت های تابستانی کودکان برای آنها کاملا سخت خواهد بود و سعی کنید از آنها حمایت کنیم تا بتواند این دوران را نیز به خوبی پشت سر بگذارد سعی کنید با خوشحالی از آنها حمایت کنید تا بتوانید سال تحصیلی خوبی برای فرزندان خود بسازید.

با اینکه ممکن است پایان یافتن تابستان برای شما کودکان و نوجوانان اتفاق خوشایندی نباشد. اما شما والدین خوشحال خواهی بود که برای فرزندان خود سال تحصیلی خوبی را آغاز کنید همچنین می توانید با کمی مراقبت و دقت بدون نگرانی از ویروس کرونا فرزندان خود را به مدرسه بفرستید

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *