News

چگونه تلویزیون های هوشمند ال جی را به Wi_ Fi متصل کنیم؟

تلویزیون های هوشمند ال جی با قابلیت های بسیاری را به همراه دارد که با توجه به داشتن سیستم عامل قدرتمند خود می توانید از این قابلیت ها به راحتی استفاده کنید و از امکانات جذاب و خاص تلویزیون های الجی لذت ببرید می‌خواهیم در این پست چگونگی اتصال تلویزیون های ال جی را به شبکه وای فای برای شما شرح دهیم تا بتوانید به وای فای متصل شده و از وبگردی تلویزیون های ال جی کِیف کنید.

قطعاً گشت و گذار در محیط اینترنت یک صفحه نمایش بزرگ مانند تلویزیون بسیار لذت بخش خواهد بود حال با من همراه با باشید نحوه اتصال تلویزیون های ال جی را به شبکه وای فای را به شما توضیح دهم.

_ دکمه موس روی کنترل دستگاه را فشار دهید تا منوی سری برای شما نمایش داده شود.

_ در مرحله دوم کلید جهت نمای کنترل رو به پایین نگه دارید تا زمانی که به شبکه متصل شوید.

_ در مرحله بعد با کلیک بر روی کلمه نتورک یا شبکه تمام شبکه های وای فای روشن در اطراف دستگاه به شما نمایش داده می شود لازم به توضیح است که محدودیت برد در سیگنال های وای فای وجود دارد.

_ شبکه های جستجو شده را مشاهده می کنید و با انتخاب هر شبکه ای که به دلخواه خود می توانید با زدن رمز عبور آن شبکه که امنیت دستگاه را بالا می‌برد و به آن شبکه متصل شویم

لازم به ذکر است که اتصال به شبکه وای فای مدت زمان زیادی طول نمی کشد و اگر این زمان برای شما طولانی شد می‌توان گفت اشکالی در شبکه وجود دارد که اشتباه بودن رمز عبور یا غیرفعال بودن وای فای یا مشکل از مبدا شبکه رایج ترین مشکلات در شبکه وای فای است.

پس به نکات گفته شده توجه کنید.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *