جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی در سال 2021

جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی تصمیم داریم تا شما را با جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی که به بازار ایران راه یافته است آشنا کنیم، مختصری درباره ویژگی‌های هر یک بنویسیم و در نهایت چنانچه قصد خرید هر یک را داشتید، شما را راهنمایی خواهیم نمود؛ با ما همراه باشید.

وقتی به همراه خانواده مشغول تماشای فیلم یا سریال هستید، مهم‌ترین مسئله‌ای که بعد از داستان فیلم می‌تواند مورد توجه قرار گیرد صدایی است که وقتی پخش می‌شود، می‌تواند حس سینما را در دل شما زنده کند!

بنابراین برای اینکه صدایی قدرتمند را بشنوید و به بهترین شکل ممکن قرنطینه‌ی اجباری‌ای که به سبب سیطره ویروس کرونا در سراسر جهان ایجاد شده‌است در کنار خانواده بگذرانید، نیاز به سیستم‌های صوتی دقیقی دارید که در ادامه ما شما را با چند سیستم صوتی اعم از بزرگ و کوچک آشنا خواهیم نمود:

 

 

اسپیکرهای بزرگ:

 

1. LG OK99 Speaker System:

در هر مهمانی موسیقی می‌تواند از مهم‌ترین چیزهایی باشد که می‌تواند جان تازه‌ای به حس و حال شما بدهد! بنابراین اگر از یک سیستم موسیقی خوب استفاده کنیم، مهمانی بهتری خواهیم داشت! برای دستیابی به هدف مذکور، ما شما را با یکی از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی که بسیار بزرگ و قدرتمند می‌باشد تحت عنوان OK99 آشنا خواهیم نمود!

اتصالات:

این اسپیکر مستطیلی شکل، دارای قابلیت اتصال بلوتوثی به گوشی‌های اندروید و اتصال از طریق کابل AUX می‌باشد. در این اسپیکر همچنین قابلیت استفاده از CD که تقریباً در تمامی اسپیکر‌های ایستادهٔ ال جی وجود دارد، بهره برده‌است.

شما همچنین می‌توانید این اسپیکر را برای دیدن یک کنسرت و یا فیلم‌های موردعلاقه‌تان به تلویزیون متصل نمایید تا حس و حالی تازه دریافت کنید و طور دیگری آنها را بشنوید!

کیفیت صدا:

LG OK99 که از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی به شمار می‌رود از دو کانال صوتی در جلو بهره می‌گیرد که شامل توییتر برای پخش فرکانس‌های بالا (زیر) و میدرنج برای بازه‌های فرکانسی میانی (مثل صدای انسان که خوانندگان را دربرمی‌گیرد) می‌باشد.

اما قسمت اصلی کار در این اسپیکر 1800 واتی مرتبط با ساب ووفر 12 اینچی آن می‌باشد که باس‌ها و بازه‌های فرکانسی بم را به بهترین شکل ممکن به گوش می‌رساند تا هیجان شما در مهمانی به نقطه اوج خود برسد!

LG OK99 از حالات و مدهای مختلف پخش صدا بهره می‌گیرد که از جمله آنها می‌توان به حالات استاندارد ، پاپ، کلاسیک، راک، جاز، انفجار باس و فوتبال اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید از طریق نرم افزار اختصاصی اسپیکر اکولایزر را بسته به سلیقه‌تان شخصی‌سازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این اسپیکر، حتماً نگاهی به صفحه محصول داشته باشید.

 

 

2. LG OK75 Speaker System

اسپیکر OK75 بعنوان یکی از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با بهره‌گیری از سه آمپیلیفایر ساختاری 1000 واتی را ایجاد می‌کند که در پخش هر چه بهتر صدا، به بهترین شکل عمل می‌کند.

شما بطور همزمان می‌‌توانید ۳ تلفن همراه به آن متصل نمایید تا هر سلیقه‌ای بتواند آهنگ دلخواه خود را پخش نماید. OK75 قابلیت اتصال به تلویزیون را از طریق کابل AUX دارد.

در این اسپیکر همچنین شما قادر به کارائوکه (خواندن بر روی آهنگ بجای خواننده) می‌باشید و می‌توانید از میان 18 افکت صوتی صدایتان را تغییر دهید و مهمانی را جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از هر زمانی بکنید.

با ابعاد “14.2 * “36.4 * “12.9 اینچی اسپیکر، شما آن را می‌توانید در گوشه‌ای از خانه قرار دهید و از بابت صدایی قدرتمند و دقیق آسوده خاطر باشید! تنها مراقب باشید تا صدای بلند آن مزاحمتی برای همسایگانتان ایجاد ننماید! به لحاظ ساختاری نیز این اسپیکر شباهت بسیاری به OK99 دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر، حتماً نگاهی به صفحه محصول داشته باشید!

 

 

3. LG ON5

ساختار:

مدل ON5 یکی از قوی‌ترین و جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی می‌باشد که در ساختار آن از 3 اسپیکر استفاده شده است: یک ووفر 8 اینچی برای پخش بازه‌های بم و 2 توییتر در قسمت فوقانی اسپیکر برای پخش جزئیات آهنگ (بویژه در بازه های فرکانسی بالا یا زیر).

در این اسپیکر شما می‌توانید از میان حالات مختلفی که وجود دارد، صدا را در بازه‌های فرکانسی مختلف تنظیم کنید و تعیین کنید که در هر بازه کدام صدا قوی‌تر و کدام ضعیف‌تر باشد. این تنظیم به همراه یک کنترل پنل و تنظیم‌‎کننده نور همگی در نرم‌افزار LG XBOOM قابل تنظیم می‌باشند.

وزن این اسپیکر 17 کیلوگرم و ابعاد آن 330 * 344 * 685 میلی‌متر می‌باشد که در رده اسپیکرهای بزرگ قرار می‌گیرد و برای جابه‌جایی آن بایستی مراقب باشید!

اتصالات:

از اتصالات این اسپیکر می‌توان به ۲ پورت USB و خروجی AUX اشاره کرد که همراه با قابلیت اتصال به بلوتوث در این اسپیکر، مجموعه‌ای کامل را برای شما ایجاد می‌نمایند و سبب می‌شوند تا بدون هیچ محدودیتی و از هر منبعی آهنگ دلخواهتان را بتوانید پخش کنید و لذت ببرید!

ON5 بعنوان یکی از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی از فناوری‌ای بنام Party Saver بهره می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید، صدایتان را همگام با اجرا بر روی یک حافظه USB ذخیره کرده و در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خود به آن گوش کنید و لذت ببرید.

چنانچه قصد خرید این مدل را دارید، حتماً برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر، حتماً نوشته مرتبط با ON5 را در وبلاگ مطالعه بفرمایید!

 

 

4. LG ON7

طراحی:

ابعاد اسپیکر ON7 شامل 330 * 785 * 344 میلی‌متر می‌باشد که چیزی در حدود 16 کیلوگرم وزن دارد. بنابراین جای زیادی را اشغال نخواهد کرد و حمل و نقل آن نیز بایستی با احتیاط صورت گیرد تا هیچ ساختاری متوجه آسیب نگردد!

نقطه تمایز ON7 بعنوان یکی از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی بهره گرفتن از 5 کانال صوتی مختلف است تا صدا علاوه بر قدرت بالا با جزئیات بیشتری به گوش شما برسد و به نوعی این موضوع را کمتر می‌توان در سایر اسپیکر ها دید: 2 اسپیکر میدرنج، دو توییتر و یک ووفر 8 اینچی برای صدایی تمام عیار و قدرتمند!

اتصالات:

اتصالات LG XBOOM ON7 شامل دو درگاه USB و خروجی AUX می‌باشد و شما از طریق بلوتوث نیز می‌توانید به این اسپیکر متصل شوید و آهنگ‌های دلخواهتان را پخش کنید.

به لحاظ ویژگی‌های دیگر این اسپیکر شباهت زیادی به سایر اعضای خانواده یعنی سری ON داشته است که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی درباره این ویژگی‌ها (مثل Party Strobe، Karaoke Star و…) نگاهی به نوشته مرتبط با ON7 در وبلاگ بیندازید!

اسپیکرهای کوچک:

در سفر و جمع‌های خودمانی، گوش دادن به موسیقی می‌تواند یکی از بهترین سرگرمی‌های مشترک همه افراد حاضر باشد بنابراین یک اسپیکر کوچک با قدرت صدای بالا می‌تواند بسیار جذاب باشد! شاید موبایل‌ها بتوانند آهنگ مورد علاقه شما را پخش کنند اما هرگز به پای یک اسپیکر با قدرت صدای بالا نمی‌رسند!

اسپیکرهای قابل حمل و کوچک در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و توانسته‌اند در دل هواداران موسیقی و کالاهای دیجیتال جای باز کنند! شرکت کره‌ای ما نیز بعنوان یکی از خلاق‌‌ترین برندها در حوزه کالاهای دیجیتال از این قافله عقب نمانده و از سری PL بعنوان جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی (قابل حمل) رونمایی کرده‌است.

 

 

5. LG PL7

طراحی:

عضو ارشد کوچکترین و جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با ابعاد ۹۸ * ۹۸ * ۲۴۵ میلی‌متری خود جای بسیار کمی را در میان وسایلتان به خود اختصاص می‌دهد و با باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی‌اش ۲۴ ساعت شارژ در اختیار شما می‌گذارد و تنها ظرف ۵ ساعت باتری آن شارژ می‌شود.

LG XBOOM PL7 از فناوری صوتی شرکت Meridian نیز بهره می‌گیرد تا تجربه شنیداری خاص و جدیدی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد و آن را ارتقا دهد! همچنین یکی از فناوری‌های صوتی بکار گرفته شده توسط این شرکت موسوم به MLP تحت لیسانس دالبی می‌باشد که آن را بسیار متمایز خواهد نمود!

اما آنچه بعنوان مزیت اسپیکر LG PL7 نسبت به سایر رقیبان در نظر گرفته می‌شود، کیفیت و حجم صدایی است که می‌تواند تولید کند! با بهره‌گیری از فناوری Sound Boost دامنه و بلندی صدا افزایش می‌یابد تا افراد بیشتری بتوانند آن را بشنوند و جزئیات با وضوح بیشتری به گوش برسد!

 

 

6. LG PL5

طراحی:

ابعاد فرزند میانی خانواده PL که از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی می‌باشد ۲۰۱ * ۷۹ * ۷۹ میلی‌متر بوده که برای یک اسپیکر قابل حمل گزینه‌ای بسیار مناسب به نظر می‌رسد! (به اندازه یک قوطی نوشابه متوسط بطوری که براحتی می‌توانید آن را در دست بگیرید).

به لطف باتری 3900 میلی‌آمپر ساعت در این اسپیکر استوانه‌ای شما تا ۱۸ ساعت می‌توانید به پخش موسیقی دلخواهتان ادامه دهید و در عرض ۴ ساعت آن را شارژ شده بیابید! (18 ساعت در زمانی است که Sound Boost و نورها خاموش باشند و شما با 50 درصد صدا به آهنگ گوش دهید)!

اما درباره نورپردازی باید بگوییم که اسپیکر PL5 و PL7 در کنار رادیاتورهای پسیو خود از چراغ‌های LED بهره می‌گیرند که سبب شده است تا با حداکثر جزئیات و به بهترین شکل ممکن نور با ریتم آهنگ همسان شود و شما شاهد یک رقص نور همه‌جانبه باشید!

LG PL5 نیز از فناوری شرکت پیشرو Meridian بهره برده‌است که همین موضوع سبب می‌شود تا این محصول در میان بهترین و اسپیکرهای بلوتوثی حال حاضر بازار قرار گیرد! همانطور که ذکر شد، تولید صدای این اسپیکرها نسبت به ابعاد واقعاً شگفت انگیز می‌باشد! برای اینکه بیشتر درباره PL5 بدانید حتماً مطلب مرتبط با آن را در وبلاگ بخوانید!

 

 

7. LG PL2

طراحی:

کوچکترین عضو خانواده PL2 که صدایی بسیار قدرتمند و با جزئیات را به نسبت ابعادش ارائه می‌دهد و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند و در عین حال محصولی باکیفیت داشته باشند.

این اسپیکر ال جی نسبت به هم‌ردگان خود از قیمت کمتری برخوردار بوده و در عین حال قدرت صدایی دارد که تا آن را نشنوید، باور نخواهید نمود که این صدا به آن تعلق دارد!

با ابعاد ۸۰ * ۸۲ * ۱۲۶ میلی‌متر LG PL2 اسپیکری بسیار کوچک به شمار می‌آید (به راحتی در کف دست جای می‌گیرد) و با باتری 1500 میلی‌آمپر ساعتی و کارکرد ۱۰ ساعته، یکی از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی را می‌بینیم که بسیار کارآمد و مقرون به صرفه است. این دستگاه، در عرض 4 ساعت بطور کامل شارژ شده و آماده بکار است.

این محصول همچون سایر اعضای خانواده‌اش، می‌تواند با دستیاران صوتی اندروید و آی او اس (Google Assistant , Siri) همگام شود! در LG PL2 نیز ال جی با شرکت Meridian همکاری داشته و به نوعی هسته اصلی صدا بر عهده این شرکت بوده است که همانطور که از تعاریف برمی‌آید بسیار هم موفق عمل کرده‌است!

اگر می‌خواهید اطلاعات جزئی‌تر و دقیق‌تری را درباره این اسپیکرهای رنگارنگ بدست بیاورید، حتماً نگاهی به بررسی موجود در وبلاگ بیندازید!

سعی شد تا بطور کامل شما را با جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی در سال 2021 آشنا کنیم تا شما بتوانید دیدی کلی نسبت به آنها، چه در انواع بزرگ و چه در انواع کوچک داشته باشید!

برای خرید هر یک از این محصولات چنانچه از فروشگاه اینترنتی مای ال جی ورلد اقدام بفرمایید، علاوه بر ضمانت اصل بودن و سلامت فیزیکی، از تخفیف مناسبی برخوردار خواهید شد! اگر هم میان چند گزینه مانده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً نوشته های مرتبط به اسپیکر دلخواهتان را در وبلاگ سرچ کنید تا بیشتر با جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی آشنا شوید.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای ال جی، شرکت در قرعه‌کشی‌های مناسبتی، آگاهی از محصولات موجود در فروشگاه و آشنایی با آنها (از جمله جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی) و مطلع شدن از تخفیفات و جشنواره‌ها، پیشنهاد می‌کنیم حتماً پیج اینستاگرامی مجموعه ما به آدرس MYLGWORLD را فالو کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.