خرید آنلاین اسپیکر ال جی XBOOM ON9

XBOOM ON9

بهترین سیستم صوتی، اسپیکر یا پخش کننده خانگی ال جی کدام است؟ اگر پاسخ XBOOM ON9 باشد، مزایا و ویژگی‌های آن چیست؟ این اسپیکر در چه صورت بکار ما می‌آید و برای ما مناسب است؟ گزینه‌های جایگزین و اقتصادی‌تر آن کدامند؟ در اینجا به تمامی پرسش‌های مطرح شده پاسخ خواهیم داد.

اسپیکرهای ال جی به 2 دسته بزرگ و کوچک تقسیم بندی می‌شوند. اسپیکرهای بزرگ با جریان برق شهری کار می‌کنند و باتری ندارند و از سوی دیگر نیز جابه‌جایی آنها دشوارتر می‌باشد اما صدای تولید شده توسط آنها بسیار قدرتمند بوده و به خوبی جوابگوی مهمانی‌ها، مراسم و امکان بزرگی مثل باشگاه‌ها می‌باشند.

از سوی دیگر اسپیکرهای کوچک ال جی با باتری کار می‌کنند و جابه‌جایی آنها به مراتب ساده‌تر از سیستم‌های صوتی بزرگ و غول‌پیکر می‌باشد، بطوریکه مدلی همچون LG XBOOM PL2 در کف دست جای می‌گیرد و هم‌اندازه یک قوطی نوشابه است! حجم صدای این اسپیکرها نیز هرچند قابل قبول است و جمعی کوچک تا متوسط را پاسخگو می‌باشد اما بدیهی‌است که حجم صدای تولید شده توسط آنها به مراتب کمتر می‌باشد!

در ادامه به معرفی و بررسی اسپیکر یا بقولی پخش کننده خانگی پرچمدار و قدرتمند ال جی یعنی XBOOM ON9 پرداخته خواهد شد و چنانچه قصد خرید آن را داشته باشید، نکات مهمی پیرامون آن گفته خواهد شد.

نگاهی اجمالی به پارتی باکس XBOOM ON9:

اسپیکر یا پارتی باکس XBOOM ON9 عضو ارشد و بزرگ تر خانواده اسپیکرهای سری ON محسوب می‌شود. XBOOM ON9 با توان 1800 واتی خود متشکل از 4 اسپیکر بوده که شامل 2 توییتر 1 اینچی و دو عدد از آنچه که این اسپیکر بر روی آن تمرکز کرده است، یعنی 2 ساب ووفر 8 اینچی می‌باشد.

اگر می‌خواهید با اعضای این خانواده آشنا شوید و مقایسه‌ای میان اسپیکر با دو عضو دیگر خانواده یعنی XBOOM ON7 و XBOOM ON5 داشته باشید، حتماً نوشته مرتبط به مقایسه این محصولات را با هم بخوانید تا به تفاوت‌های میان این اعضا بیشتر پی ببرید، بسته به نوع کاربری به انتخاب بپردازید و دیدی بازتر در هنگام خرید داشته باشید!

LG XBOOM ON9
نمای رخ از پارتی باکس XBOOM ON9

کیفیت صدای پخش کننده خانگی XBOOM ON9 چگونه است؟

اینکه در این اسپیکر پارتی تمرکز بر روی ساب ووفر قرار داده شده است و در مقایسه با مدل قبلی یعنی XBOOM ON7، دو اسپیکر Mid-Range وجود ندارد، حاکی از تمرکز ال جی بر روی صداهایی با باس های عمیق و قدرتمند بوده است! بنابراین با محصولی طرف هستیم که بطور کامل یک فضای بزرگ را پوشش می‌دهد.

البته کماکان ال جی در این محصول نیز صدایی شفاف ارائه می‌دهد که باسی عمیق‌تر داشته و حالت فرکانس‌های میانی، بین ساب ووفر و توییتر (کانال صوتی بازه‌های زیرتر) توزیع می‌گردد. اگر دوست دارید درباره این جزئیات بیشتر بدانید و این مدل را با ON7 مقایسه کنید، حتماً مقایسه اسپیکر XBOOM ON7 با ال جی Xboom ON9 را مطالعه کنید تا در این باره بیشتر بدانید و بسته به کاربرد، بهترین و مناسب‌ترین خرید را داشته باشید.

ویژگی های اسپیکر ال جی XBOOM ON9:

  • Super Bass Boost:

در اسپیکر XBOOM ON9 می‌توان از حالت تقویتی برای باس بهره گرفت تا صدایی فراگیر و قدرتمند برای میهمانان و حاضران در جمع بوجود آید! این حالت ویژگی، یکی از مود (Mode) و حالات پارتی باکس می‌باشد که با تنظیم آن باس به مراتب قوی‌تر خواهد کوبید!

دو ساب ووفر موجود در XBOOM ON9 نیز فرکانس‌های مرتبط به باس را با دقت و جزئیات بیشتری به گوش می‌رسانند که به نوعی می‌توان آن را نقطه تمایز اسپیکر XBOOM ON9 نسبت به سایر اسپیکرها دانست!

در اینجا یک سوال مهم پیش می‌آید؛ با توان 1800 واتی و این حالت، حرارت تولید شده، چگونه کنترل می‌شود؟ این اسپیکر از یک فن خنک کننده هوشمند استفاده می‌کند که هر چه صدا و به تبع آن، توان مصرفی بیشتر می‌گردد، فن تندتر چرخیده تا مشکلی بر اثر حرارت بوجود نیاید و آسیبی متوجه دستگاه نشود.

فن این اسپیکر در قسمت زیری دستگاه قرار می‌گیرد و نویز چندانی تولید نمی‌کند تا سبب مزاحمت نشود و چیزی ما را از لذت بردن از موسیقی باز ندارد!

اسپیکر پارتی ال جی مدل XBOOM ON7
نمایی از کنترل پنل ON9

  • کنترل پذیری مناسب:

یک اسپیکر پارتی خوب بایستی تنظیمات مناسبی را برای لذت بردن حداکثری شما از مهمانی در اختیار بگذارد و به راحتی کنترل شود تا در مهمانی دست و پا گیر نباشد! این موضوع برای Dj نیز بسیار مهم بوده و در مواردی مثل تغییر تیون آهنگ، اعمال افکت و کارائوکه دست او باید باز باشد!

ال جی این مسئله را به خوبی در طراحی XBOOM ON9 نظر گرفته است و از سه طریق می‌توان تنظیمات دلخواه را بر روی پارتی باکس اعمال کرد:

  1. کنترل پنل قدرتمند سطح دستگاه که بر روی آن دکمه‌های مختلفی از جمله تنظیمات کارائوکه و افکت صدا، تنظیم صدا، کلید تغییر زیری یا بمی صدا، نمایشگر اعمال تغییرات و… قرار داده شده است
  2. ریموت کنترل اختصاصی برای XBOOM ON9 که فرم کلی آن مشابه یک کنترل تلویزیون می‌باشد.
  3. نرم افزار اختصاصی برای کنترل حالات مختلف صدا، تنظیم نور و ایجاد افکت هایی بر روی آهنگ

بررسی پخش کننده خانگی ال جی مدل XBOOM ON9
پخش کننده خانگی ال جی که براحتی از طریق نرم افزار XBOOM قابل کنترل می‌باشد.

شاید از بپرسیم که در مهمانی، کلی خوش گذراندیم و صداهای مختلفی را با دکمه‌های افکت بوجود آوردیم، آیا می‌توانیم از آنها استفاده کنیم؟ پاسخ خوشبختانه مثبت است!؛ این محصول از قابلیتی تحت عنوان Party Saver برخوردار است که با اتصال یک فلش مموری یا حافظه اکسترنال، می‌توان هر چیزی را ذخیره کرد!

خرید آنلاین پارتی باکس ال جی مدل XBOOM ON9
نورپردازی جذاب و خیره‌کننده XBOOM ON9

  • نورپردازی قدرتمند و همه جانبه:

در پارتی باکس XBOOM ON9 شاهد نورپردازی‌ای به مراتب قدرتمندتر از سایر اعضای خانواده سری XBOOM خواهیم بود! در این خانواده رسم بر آن است که محل چراغ‌های LED، این مسئولین رقص نور و حس و حال بصری مهمانی در جایی باشد که توجه همگان به آن است و آنجا، جایی نیست بجز، ووفرهای موجود در سطح پارتی باکس که با هر لرزه، لرزه بر اندام می‌اندازد!

از آنجا که این مدل 27 کیلوگرمی از دو ووفر بهره می‌گیرد، بنابراین شاهد نورپردازی دوبرابری این محصول هستیم که مهمانی را دیدنی‌تر و جذاب‌تر از هر زمانی می‌سازد. شما از طریق نرم‌افزار XBOOM به راحتی می‌توان تعیین کرد که رقص نور چه الگویی داشته باشد و در آن از چه رنگ‌هایی بهره گرفته شود!

اسپیکر بلوتوثی ال جی مدل XBOOM ON9
قابلیت های اتصال متنوع XBOOM ON9

  • قابلیت های متنوع اتصال برای شنیدن و دیدنی متفاوت‌تر:

علاوه بر بهره گیری XBOOM ON9 از بلوتوث 5.1 برای اتصال بی نقص به گوشی و یا یک سیستم صوتی XBOOM ON9 یا ON7 دیگر، از ورودی های دیگری مثل فیبر نوری، کارت صدا برای اتصال کابل گیتار و CD پلیر برخوردار می‌باشند تا بتوان حداکثر لذت را از مهمانی برد!

قیمت پارتی باکس ال جی مدل XBOOM ON9
قابلیت اتصال همزمان به 3 گوشی بطور اشتراکی

این پارتی باکس قدرتمند بطور همزمان از طریق بلوتوث و نرم‌افزار XBOOM می‌تواند به 3 گوشی دیگر نیز متصل گردد تا از طریق آنها نیز کنترل گردد و همچنین پلی‌لیست‌های مختلف شما با یکدیگر به اشتراک گذاشته شود! با این ویژگی به همه میهمانان و مخاطبان خوش خواهد گذشت و تمامی سلایق دربرگرفته خواهد شد!

این اسپیکر دارای کارت صدا گیتار می‌باشد و همگام با موسیقی مدنظر می‌توان ریتمی گرم را به آن افزود! حتی می‌توان گام آهنگ را نیز تغییر داد و بسته به حس و حال مهمانی، گام دلخواه را انتخاب نمود!

اسپیکر XBOOM ON9
Party Strobe

اما چرا دیدن؟ علاوه بر رقص نوری که در دو بخش ساب ووفر XBOOM ON9 وجود دارد که با ضرب آهنگ هماهنگ می‌شود و همچنین قابلیت اتصال اسپیکر به گوشی برای رقص نور متناسب با ریتم (Party Strobe) ، این سیستم صوتی را می‌توان به تلویزیون نیز متصل نمود تا تصویر و ویدیو اجرای زنده و یا حتی یک فیلم موزیکال را بی هیچ محدودیتی تماشا کرد و با صدایی قدرتمند به آن گوش قرا داد!

اسپیکر بلوتوثی بزرگ ال جی
اتصال به تلویزیون از طریق بلوتوث یا کابل فیبرنوری

  • این بار شما بخوانید!

احتمالاً بارها شده‌است که دوست داشته باشید جای خواننده باشید و بر روی آهنگ بخوانید! اسپیکر ال جی مدل XBOOM ON9 با بهره‌گیری از قابلیتی تحت عنوان Karaoke Star این امکان را رقم زده‌است که سبب می‌شود تا صدای خواننده تا حد زیادی حذف گردد!

در واقع پارتی‌باکس بطور هوشمندانه صدای خواننده که بطور عمده در بازه میانی قرار می‌گیرد را شناسایی کرده و با کمک اکولایزر اختصاصی خود، صدا را در بازه‌های ذکر شده حذف می‌نماید تا شما آزادانه بتوانید هر طور که می‌خواهید سوار ضرب شوید و با آن بخوانید! حتی از طریق کلیدهای تیون شما می‌توانید گام آهنگ را بسته به صدایتان تغییر دهید!

تمام موارد مذکور، تنها بخشی از ویژگی های اسپیکر XBOOM ON9 به شمار می‌رفت؛ اگر می‌خواهید بیشتر با خصوصیات این غول 27 کیلویی آشنا شوید، حتماً نوشته ۳ مدل جدید پارتی باکس ال جی چه ویژگی هایی دارد؟ را مطالعه کنید تا با ویژگی های منحصر به فردی مثل کارائوکه و همچنین نرم‌افزار دی جی، بیشتر آشنا شوید!

بهترین اسپیکر پارتی ال جی کدام است
XBOOM ON9 بطور همزمان می‌تواند به یک اسپیکر ON9 دیگر و یا ON7 متصل گردد

در نهایت اگر می‌خواهید اسپیکری داشته باشید که بتواند به اسپیکر دیگری وصل شود، صدایی قدرتمند بویژه در فرکانس های پایین تولید نماید و به راحتی تنظیم و کنترل شود، پیشنهاد این است که خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM ON9 را در دستور کار قرار دهید!

محصولاتی از قبیل پارتی‌باکس‌ها به سبب آنکه وزن بالایی دارند و احتمال دارد که در حین جابه‌جایی دستخوش آسیب گردند، بنابراین بایستی خرید را از جایی انجام داد که ضمانت سلامت فیزیکی کالا را بدهد و در صورت بروز مشکل، محصول را تعویض نماید!

برای خرید آنلاین اسپیکر XBOOM ON9 حتماً نگاهی به سایت فروشگاهی ال جی ورلد بیندازید؛ جایی که به شما ۱۸ ماه ضمانت پس از فروش گلد استاپ را ارائه می‌کند تا از بابت خریدی با کیفیت و اورجینال، مطمئن و خاطر جمع باشید.

اگر دوست دارید تا درباره محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد اطلاعات بیشتری بدست آورید، حتماً پیج اینستاگرامی ال جی ورلد شاپ را فالو کنید، در آنجا اطلاعات و مشخصات فنی مرتبط با هر محصول نیز ذکر شده و شما می‌توانید با بررسی و مقایسه محصولات با یکدیگر آنچه را که تمایل دارید، خریداری کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با این دنیای بزرگ یعنی دنیای ال جی، از دست ندادن تخفیفات جشنواره‌های فروش ویژه فصلی ال جی و همچنین امکان شرکت در قرعه‌کشی و محک زدن شانس برای بردن یکی از محصولات ال جی، حتماً پیج رسمی اینستاگرام ال جی ورلد که عهده‌دار تبلیغات ال جی است را در کنار صفحه فروشگاهی فالو کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.