News

آینده ای روشن با خودرو های الکتریکی ال جی

معرفی وب‌سایت جدید ال‌جی و قرار دادن کانون توجه بر آینده حمل‌و‌نقل

طبق گزارشی که Global EV Outlook 2021 منتشر کرد ، فروش خودرو های الکتریکی (EV) در جهان در سال 2019 رشد 41 درصدی داشت و با توجه به شیوع کرونا در سال 2020 رشد 4.6 درصدی فروش خودرو های خودران و برقی صورت گرفت.

این همان صنعت 120 میلیارد دلاری است که ال جی از ساب 2013 با راه اندازی شرکت Vehicle component Solutions (VS) وارد آن شد.

ال جی آینده ی روشنی را برای شرکت خود پیش بینی میکند زیرا نرخ رشد ترکیبی سالانه در سال 2019 و 2020 برابر 21.2 درصد بوده است.

شرکت ال جی برای برقراری ارتباط و معرفی فناوری و نوآوری های خود با مشتریان و شرکای جهانی وبسایت Future Mobility را راه اندازی کرد. در این وبسایت تمام مطالب مربوط به حمل و نقل و خودرو های برقی و محصولات خلاقانه ی ال جی است.

در وبسایت جدید Future Mobility اطلاعات مربوط به خودرو های برقی در دسترس است و شرکا و علاقمندان به این صنعت میتوانند به راحتی آن ها را ببینند و یا از بخش پرس و جو برای دریافت پاسخ برای سوال خود استفاده کنند.

در صفحه ی اصلی سایت ، چهار منوی : Cockpit Electronics – Connectivity -Automotive Vision System (AVS) و Future Innovation قرار دارد.بخش Cockpit Electronics شامل نوآوری‌های صفحه نمایش خودرو و کنترل کننده کابین، اتصال از راه دور مخابراتی و شارژ بی‌سیم را پوشش می‌دهد.

بخش AVS اطلاعات دوربین‌های خودرو را شامل می‌شود و Future Innovation عمدتا بر رانندگی خودکار تمرکز دارد.

این وبسایت شامل مطالب متنوع مربوط به فناوری حمل و نقل و همچنین بخش اخبار و وبلاگی میشود که به عنوان های رفت و آمد های آینده نگرانه میپردازد.

علاقمندان می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات قطعات خودروی ال‌جی در رسانه‌های اجتماعی در صفحه LinkedIn آن نیز پیدا کنند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *