News

خلاقان جوان، امیدوار و خوش‌بین، لحظات خوب زندگی خود را به اشتراک می‌گذارند

اولین نسل اجتماعی که با دسترسی به اینترنت فناوری های روز دنیا از سنین پایین رشد کرده اند را اصطلاحاً اعضای نسل ضد می نامند ال جی کمپینی را موسوم به Life’s Good 2021 در ماه مه برای ارتباط با این نسل راه اندازی کرده است.


در این کمپین از تمامی هنرمندان سراسر جهان از هر نوع هنری از جمله نوازندگان موسیقی و موسیقی دارن و فیلمسازان خوش ذوق جوان خواست تا در این پروژه نظرات خود را در باب خاص زندگی کردن و در واقع هر چیزی که زندگی را خاص می کند بدانند.

حتماً چارلی پات را همه‌تان می شناسید خواننده و ترانه سرای معروف برای هدایت گروه موسیقی پروژه Life’s Good Music Project دعوت به عمل آمد که خبر بسیار خوبی بود نشان از کار حرفه ای کمپانی ال جی دارد. همچنین برای فیلمبرداری فیلم این پروژه یعنی Life’s Good Film Project نیز از جکسون تسی دعوت شد.

این کمپین به مدت 2 ماه خواهد بود تا جوان‌ها بتوانند استعدادها و دیدگاه شخصی خود را درباره یک موضوع یعنی ال جی متن کند در این کمپین بیش از 100 میلیون بازدید کلی وجود داشته که رقم بسیار بالایی است در این بازدید ها در زمینه های مختلف صورت گرفته و به صورت آمار کلی می توان گفت که کمپین موسیقی و فیلم به طور کلی در مجموع بیش 1600 اثر از 48 کشور سرتاسر دنیا ال جی ارسال شده است که در آنها حس امیدواری و حس خوب نسبت به آینده را منتقل کنید.

تنها پروژه موسیقی توانست ویژگی بیش از هزار نفر را از 36 کشور سرتاسر دنیا به نمایش بگذارد که این موفقیت بسیار بزرگی به شمار می‌رود از بین تمامی این گروه ها که تنوع استعدادها در آنها بسیار بالاست از بین افراد خوش شانس این گروه ها 4 فرد با استعداد من خوش شانس با هم متحد شدند که در این پروژه یعنی Life’s Good 2021 آن هم در بخش Life’s Good Music Project البته با همکاری چارلی بوت انتخاب شده بودند اسامی و نام کشورهای افراد انتخاب شده به شرح زیر است استیسی کپرز و ساد ویتیری از ایالات متحده، استیسی رایان از کانادا و دنی کیم از کره جنوبی این افراد خوش شانس این شانس را دارند در یک موزیک ویدئو به صورت کامل حضور داشته باشد و همچنین شانس داشتن تلویزیون های OLED وسایل محصولات ال جی را نیز دارد.


پات می‌گوید برای زنده نگه داشتن یک موسیقی با وجود این تجربیات متفاوت افراد این تجربه را به اشتراک بگذاریم تا با اعطلای موسیقی و فرهنگ و جایی که در آن زندگی می‌کنیم و تمدن خود فرهنگ را زنده نگه داریم.

سد فیلمساز در حال پیشرفت از 33 کشور تصاویر متفاوت از لحظات گوناگون آثار خود را به پروژه فیلم ارسال کردند آثار ارسالی این را نشان می دهد که لحظات غذاها و مکان های مختلف در زندگی عزیزان این افراد چه معانی منحصر به فردی دارد جالب است که پسته مرتبط با شبکه های اجتماعی تا امروز بیش از ۴۴ میلیون بازدید داشته و به جایگاه مطلوبی رسیده و توانسته به دنیا نشان داده شود و توسط مردم دیده شود.

کمپین جهانی ال جی Life’s Good 2021 زندگی با امکانات نامحدود را نشان داد تا ما بتوانیم زندگی خود را به هر طوری که دوست داریم شکل دهیم و به طور کلی زندگی خود را خودمان بسازیم با انتخاب خودمان الجی امیدوار است این پروژه پیام مثبتی برای هنرمندان نسل بعدی داشته باشد

لازم به ذکر است که اولین فیلم این پروژه در تاریخ 27 آگوست به صورت رسمی رونمایی می‌شود و موسیقی این پروژه نیز در ماه بعد رونمایی خواهد شد برای اطلاع از پروژه Life’s Good 2021 کانال های یوتیوب و اینستاگرام رسمی ال جی همراه باشید.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *