News

اسپیکر قابل حمل ال جی XBOOM ۳۶۰ صدای بی نقص طراحی منحصر به فرد

وقتی در پسماند یک اسپیکر (بلندگو) واژه ۳۶۰ را می شنوید این بدان معنی است که این محصول توانایی پخش موسیقی و صدا به صورت فراگیر را دارد یعنی در تمام زاویه ها می‌تواند صدا را پخش کند به عبارت دیگر یک صدای استریو به شما تحویل دهد.

اسپیکر ال جی XBOOM 360 مدل RP4 یک طراحی استوانه ای شکل دارد که همین طراحی موجب انتخاب نام ۳۶۰ برای این اسپیکر شده است.


اگر به گوش دادن موسیقی در محیط های تفریحی علاقه دارید و هر جایی از گوش دادن به موسیقی لذت میبرید این محصول هندی بهترین انتخاب برای شماست وضوح صدا در این اسپیکر بسیار بالا با کیفیت موسیقی بسیار خوبی دارد.

موضوع معنی طراحی این اسپیکر است که به صورت مخروطی طراحی شده همانطور که گفته شد یکی از دلایل نام ۳۶۰ بر روی این اسپیکر شاید طراحی آن باشد که بتواند صدا را به صورت هم گیر در محیط پخش کند.
حالت صدای سه بعدی را در این اسپیکر الجی کاملاً لمس خواهید کرد به صورت فراگیر غرق در موسیقی خواهید شد.

کیفیت ساخت این اسپیکر بسیار بالاست و از متریال بسیار با کیفیت در این اسپیکر استفاده شده است سیستم دیافراگم این اسپیکر به این شکل است که از دیافراگم خطی استفاده شده است.
در کنار همه این ها از یک روفرشی شیشه ای برای بیس استفاده شده است که کیفیت بسیار فوق‌العاده ای دارد.
قدرت خروجی صدای این سبک ۱۲۰ وات از کی قدرت بالایی محسوب می‌شود.
این اسپیکر برای محیط های اتاق و فضای باز در جمع های دوستانه عملکردی فوق‌العاده خواهد داشت و از آن لذت خواهید برد. همچنین از طیف نور و نورپردازی نیز در این اسپیکر استفاده شده تا زیباییهای آن را چند برابر کند.

همچنین ال جی برای راحت تر شدن کار کاربران خود نرم افزار تلفن همراه طراحی کرده تا میزان شخصی سازی کاربران برای این اسپیکر بیشتر شود همچنین کار با ویژگی های نرم افزاری آن نیز افزایش یابد.
این نرم افزار DJ EFECT نیز دارد که قابلیت این امکان را می دهد که شما چند نوع افکت را با هم مخلوط کرده و صدای دلخواه خود را تنظیم کنید.

همیشه دوستدار محیط زیست بوده و این یکی از مهمترین اولویت ال جی برای تولید محصولات بوده است تا حد زیادی از پلاستیک های بازیافت شده تولید شده تا پلاستیک کمتری تولید شود و به محیط زیست آسیب کمتری برساند.


گواهینامه های مختلفی در این اسپیکر کسب کرده است.
گواهینامه Eco-Product از SGS Société Générale de Surveillance SA سوئیس، تاییدیه اعتبارسنجی ادعای محیط زیست از آزمایشگاه‌های Underwriters و استاندارد از جمله این گواهینامه های کسب شده توسط ال جی است.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *