News

رقم بی سابقه استفاد نیم میلیون تن پلاستیک بازیافت در تولید محصولات ال جی

در پستهای گذشته نیز گفتیم که ال‌جی در تلاش است تا میزان تولید گازهای گلخانه ای خود را کاهش دهد این تلاش ال‌جی اثرات بسیار مثبتی داشته و نشان داده که اقدامات ال جی کاملا تاثیر گذار بوده به طوری که طبق آماری که خود ال جی منتشر کرده پیش بینی های این شرکت نشان می‌دهد که تا سال 2030 حدود ۶۰۰ هزار تومان پلاستیک بازیافتی را کاهش دهد تا بتواند قدم بزرگی برای کاهش این گاز مخرب بردارد.

طبق آمارهای منتشر شده ال جی تا سال ۲۰۲۰ از حدود 20 هزار تن پلاستیک بازیافتی برای تولیدات محصولات خود استفاده کرده که رقم بالایی به حساب می آید قصد دارد این عدد را تا سال 2025 که قدم مثبتی برای کاهش میزان گازهای گلخانه‌ای برداشته میشود. بازی پلاستیک بازیافتی در محصولات ال جی مانند مانیتور ها تلویزیون ها اسپیکر ها و حتی ماشین‌های لباسشویی و یخچال ها و کولرگازی ها استفاده می شود که می‌توان گفت ال جی در دایره بسیار گسترده‌ای از این پلاستیک های بازیافتی استفاده می کند.

طبق احوالات تولیدات ال جی 18 مدل تلویزیون اولد از پلاستیک کمتر استفاده شده نسبت به رقم سال 2020 14 مدل به آن اضافه شده ال جی میزان تولید پسماندهای الکترونیکی خود را در سال 2006 حدود 4.5 میلیون تن بود به رقمی بالغ بر 8 میلیون تن در سال 2030 افزایش خواهد داد.

همیشه سعی کرد تا میزان تولید گازهای گلخانه‌ای را در تولیدات خود کاهش دهد و همیشه اقدامات مثبتی در این زمینه داشته شرکت مادر ال جی از تولید تا حمل و نقل و رساندن محصول به مصرف کننده این اقدامات را در سرلوحه کار خود قرار داده تا بتواند میزان گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *