News, اسپیکر, خبر

بلندگوی LG UltraGear GP9؛ صدایی که شما را در بازی غرق می‌کند

ال جی راهکار صوتی خود برای گیمرها را طی مراسمی معرفی کرد. این راهکار، یک بلندگوی بازی UltraGear مدل GP9 است که می‌تواند پیوند جالبی با مانیتورهای بازی UltraGear ال جی بسازند که با صدای سه بعدی و بهینه‌سازی ‌بازی، لذت بازی را چندین برابر می‌کنند. GP9 با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود، علاوه بر کنترل آسان با انواع رایانه‌های شخصی به سادگی یکپارچه می‌شوند و مشکلی از این بابت برای کاربر ایجاد نمی‌کنند. این بلندگوهای جدید قرار از همین میلادی در کره‌جنوبی و ایالات متحده و بازارهای منتخب در اروپا عرضه شود.

بلندگوی UltraGear، جزء جدید و مهمی از استراتژی ال جی برای ایجاد اکوسیستم UltraGear است که لذت بازی را به مرحلهٔ جدیدی می‌رساند. با توجه با رشد سریع بازی‌سازی و با توجه به نیاز به صدای باکیفیت‌تر، ال جی این محصول بی‌نظیر را تولید کرده است. این محصول توانسته تا یک بار برای همیشه، کاربران را از هدفون‌هایی که استفاده از آن‌ها به طور مداوم، موجب ناراحتی‌های شنوایی شود و حسی ناخوشایند به گیمر می‌دهند را خلاص کنند.

این بلندگو برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در دنیای بازی‌ای که انجام می‌دهند، غرق شده و خود را به عبارتی آن‌جا تصور کنند. ال جی برای این بلندگو از فناوری اختصاصی 3D Gaming Sound استفاده کرده که می‌توانید آن را با توجه به ژانر بازی و یا سلیقهٔ خاص خود شخصی‌سازی کرده و صدای بازی را تنظیم کنید. با این فناوری خواهید توانست صدایی واقع‌گرا به همراه جزئیات کامل در اختیار داشته باشید و از هدفون نیز رها می‌شوید.

ال جی در GP9، ویژگی Game Genre Optimizer قرار داده که با دو حالت FPS و RTS، می‌تواند صدای بازی را با توجه به ‌آنچه بازیکن بازی می‌کند، سفارشی کند.
حالت FPS برای طرفداران بازی تیراندازی اول شخص مناسب است و به آن‌ها اجازه می‌دهد که کوچک‌ترین صداهای بازی مانند صدای پای بازیکن دیگر یا صدای خش خش درختان را بشنوند تا واکنش‌های آن‌ها بسیار سریع شود.
در حالت RTS، صدایی واقع‌گرا همراه با فضای واقعی که می‌تواند بازیکنان را در بازی غرق کند. GP9 از هدفون DTS: X پشتیبانی می‌کندو می‌تواند هنگام استفاده از هدفون، صدای فراگیر 7.1 را ارا‌ئه دهد.

ال جی در GP9، فناوری چت خصوصی قرار داده که بازیکنان در هنگام بازی بد.ن استفاده از هدفون بتوانند با یک‌دیگر چت کنند و ارتباط برقرار کنند. میکروفون‌های داخلی این بلندگو با استفاده از فناوری لغو پژواک ال جی می‌توانند صدای فرد را از صدای پیش‌زمینه تشخیص داده و صدای شفاف را منتقل کنند.
این بلندگو هم‌چنین می‌تواند نقش یک کارت ‌صدای مجزا را ایفا کند. کاربران می‌توانند علاوه بر دانلود تنظیمات EQ حرفه‌ای از یک اپلیکیشن، تنظیمات شخصی خود برای بازی‌های متفاوت را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

بلندگوی LG UltraGear Gaming دارای گواهینامه Hi-Res Audio است که به کاربر اجازه می‌دهد فقط در هنگام پخش عناوین مورد علاقهٔ خود از کیفیت صدای درجه یک استفاده کنند. Hi-Res Audio با نرخ نمونه‌برداری بالاتر، در طول گیم پلی صدای شفاف‌تر و کامل‌تری از صدای اصلی ار‌ائه می‌دهد. GP9 توسط Hi-Fi Quad DAC داخلی (ES9038PRO) ارتقا داده شده و این فناوری باعث می‌شود تا صدای هر بازی بسیار واقعی‌تر به‌نظر برسد.

شکل زیبا و یکپارچهٔ آن منظرهٔ زیبایی را ایجاد می‌کند. دکمه‌های بالای بلندگو، برای تعویض حالت‌های مختلف میکروفون، میزان و حالت صدا استفاده می‌شوند. در LG GP9، از نورپردازی RGB قابل تنظیم استفاده شده که توانایی ایجاد 16.8 میلیون رنگ مختلف را دارد تا جلوهٔ زیبایی به این دستگاه بدهد.

ال جی GP9، با انواع تبدیل‌ها از جمله کابل نوری و USB-C به بلندگویی همه‌کاره تبدیل شده و به راحتی به کامپیوتر‌های شخصی و کنسول‌های بازی وصل می‌شود. هم‌چنین امکان اتصال بی‌سیم این دستگاه‌ها به LG GP9 و اتصال با بلوتوث به لپ تاپ، تبلت و تلفن‌ همراه هوشمند وجود دارد و می‌توانید در هنگام گوش دادن به موسیقی یا دیدن یک فیلم، از صدایی بسیار باکیفیت لذت ببرید.

بلندگوی LG UltraGear GP9 به هنگام استفاده با یک مانیتور بازی UltraGear، علاوه بر سرعت بالا در یکپارچه‌ سازی و تبادل اطلاعات، زیبایی بصری خاصی را ایجاد می‌کند، زیرا طراحی خاص آن سبب شده تا به‌خوبی بین پایه‌های مانیتور UltraGear قرار بگیرد. ولی در هرحال خود UltraGear GP9، با رنگ مشکی مات آن و عناصر فلزی کم‌رنگ آن، جوری طراحی شده تا با هر نمایشگری هماهنگ باشد و زیبایی به چهرهٔ اتاق ببخشد.

بلندگو GP9 دارای گواهینامه Eco-Product از SGS Société Générale de Surveillance SA سوئیس است که به معنای تعهد مداوم ال جی به محیط زیست است.

تهیه‌شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *